I er så pissesøde!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2010

Dictes mor

Trine, du er min skat, håber du ved det. Du ved jo, hvad jeg ønskede da klokken slog 12 nytårsaften.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2010

oo

Majastina skriver:

Trine, du er min skat, håber du ved det. Du ved jo, hvad jeg ønskede da klokken slog 12 nytårsaften.

og du er min

Anmeld

5. januar 2010

Vinker

Trine DU er en 1'er - Hvor jeg dog eeeeelsker DIG

Alt det BEDSTE af det bedste til dig og Søren - Jeg tror SÅ MEGET på det!!!

Anmeld

5. januar 2010

oo

Vinker skriver:

Trine DU er en 1'er - Hvor jeg dog eeeeelsker DIG

Alt det BEDSTE af det bedste til dig og Søren - Jeg tror SÅ MEGET på det!!!

og jeg elsker dig

Anmeld

5. januar 2010

FrkT

Tjuhl skriver:

er det ikke sjovt, vi sidder allesammen og siger "jeg kender dig jo kun herinde fra", men i virkeligheden tror jeg vi kender hinanden rigtig rigtig godt fordi vi mange af os skriver om de allerinderste tanker og følelser og oplevelser herinde

Thilde jeg håber at du får lov at komme med i terminsgruppe....jeg tror vi skal have en helt specielt en der skal hedde noget i retning af "JA FOR HELVEDE DA OGSÅ!"

Ihhh det var da en rigtig god titel!  DET synes jeg vi skal  Og håber også jeg får lov at komme med i den!

Ja, du har nok ret. Mine tanker omkring baby og ønsket graviditet og alt det, dem deler jeg slet ikke med andre halvt så meget som jeg gør med jer herinde. Og det er jo ikke kun det emne - det er også om alt muligt andet. Og hvor er det skønt at så mange af os TØR være så åbne. Jo mere man giver jo mere får man jo også....

Sender en masse graviditetsstøv til alle os som prøver på livet løs . Og håber så at jeres lille julepause har været lige det der skulle til for jer.

Stort knus

Anmeld

5. januar 2010

Jules

Håber i får jeres største ønske opfyldt i dette år Det fortjener i bestemt!

Anmeld

5. januar 2010

Vinker

Tjuhl skriver:

og jeg elsker dig

Åh tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.