I er så pissesøde!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2010

oo

Mia Maia skriver:

Orh tak...nu gør du det igen...

Og vil faktisk sige at jeg nu allerede ved andet forsøg er mere afslappet...

Jamen det satser jeg voldsomt på... Lige nu satser jeg mere præcist på en 10.10.10 baby...hi-hi...

det er godt at have et præcist mål for øje!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Åh du skønne!!!...

Jeg håber virkelig virkelig virkelig på at det bliver ÅRET det her! At min bliver der og I får lavet jer en, på den ene eller anden måde

Og når både Søren og jeg drømmer det !!!

Anmeld

4. januar 2010

oo

Zafir skriver:

Åh du skønne!!!...

Jeg håber virkelig virkelig virkelig på at det bliver ÅRET det her! At min bliver der og I får lavet jer en, på den ene eller anden måde

Og når både Søren og jeg drømmer det !!!

ja ikk...når både dig og Søren drømmer det!

jeg har forresten bare tænkt så meget på dit lille fnug og sendt helt vildt gode vibrationer den vej. og jeg syntes fnug er så fint et navn

Anmeld

4. januar 2010

otlitrom

Mia Maia skriver:

Orh tak...nu gør du det igen...

Og vil faktisk sige at jeg nu allerede ved andet forsøg er mere afslappet...

Jamen det satser jeg voldsomt på... Lige nu satser jeg mere præcist på en 10.10.10 baby...hi-hi...

Ja, du er mere end velkommen med over i terminsgruppen sammen med os! Kom glad, jo flere jo bedre!

Og det er OK at synes det er hårdt.. For det er det! Og det er fordi det betyder noget!! Det skærer vores sjæl i laser, klistrer den sammen igen, kræver hjerteblod, sved og tårer.. og sæd Men Jeg er sikker på vi vil synes det er det hele værd! Håber inderligt at 10.10.10 bliver en god dag.. Eller i nærheden af det du ønsker

Anmeld

4. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tjuhl skriver:

ja ikk...når både dig og Søren drømmer det!

jeg har forresten bare tænkt så meget på dit lille fnug og sendt helt vildt gode vibrationer den vej. og jeg syntes fnug er så fint et navn

Jeg sender også rigtig mange positive tanker og kærlighed til mit fnug... Prøver at nyde kvalmen Og trætheden. Nu skal jeg have mig et stykke knækbrød med ost, et glas kakao også i seng og håbe på jeg IKKE vågner kl. 5 i morgen tidlig og ikke kan sove videre pga kvalmen.

Jeg er sikker på at mit fnug sender gode tanker til dine æggestokke om at få en at følges med

Anmeld

4. januar 2010

MM1987

kitty skriver:

Ja, du er mere end velkommen med over i terminsgruppen sammen med os! Kom glad, jo flere jo bedre!

Og det er OK at synes det er hårdt.. For det er det! Og det er fordi det betyder noget!! Det skærer vores sjæl i laser, klistrer den sammen igen, kræver hjerteblod, sved og tårer.. og sæd Men Jeg er sikker på vi vil synes det er det hele værd! Håber inderligt at 10.10.10 bliver en god dag.. Eller i nærheden af det du ønsker

Tak, og jeg har det også sådan at jo flere der bliver gravide jo bedre, for det viser jo bare at det kan lade sig gøre...

Det er dejligt at få afvide det er okay at synes det er hårdt allerede...

Jeg er egentlig helt lige glad - om det så bliver juleaften...men det kunne være sejt med 10.10.10...

Knus Mia Maia der inderligt ønsker sig en stor flot rund mave og senere at holde sit lille barn i armene...

Anmeld

4. januar 2010

mariamiss6

Jeg er sådan lidt bange for at ødelægge alle dine fine beskrivelser og skøntastiske gloser så du får bare lige denne og denne og denne

Anmeld

4. januar 2010

FrkT

Kære søde og fantastiske Trine.

Ihhh et skønt indlæg fra din side endnu engang. Jeg tudede og grinede også

Du er hele vejen igennem et fantastisk menneske, et STORT menneske (altså ikke i fysisk men mental forstand ). Og jeg håber virkelig også så ufatteligt meget at 2010 er ÅRET for jer. Hvis nogle af os fortjener det, så gør I virkelig. I bliver vidunderlige forældre, og I har bare så meget kærlighed at give af til jeres kommende børn og til hinanden. Du er også en af de få hvor jeg ærligt kan sige at jeg slet ikke vil blive misundelig på dig, hvis du bliver gravid før mig - for ingen fortjener det så meget som jer!

Tror på at der på jorden er sat en håndfuld ekstraordinært geniale mennesker, som har det formål at gøre verden til et bedre sted - og du er uden tvivl ét af de mennesker. Og gode mennesker fortjener gode ting. Og den godhed er også NØDT til at blive givet videre til næste generation, så derfor tror jeg virkelig på at I snart får jer en drømmebaby - ja eller måske to

Du har en helt speciel plads i mit  på trods af at jeg "kun" kender dig herinde fra, og er sikker på du også har det i mange andres! Så ønsker jer alt det bedste og så to knald(lyse)røde streger snart!

Stort held-og-lykke-godt-nytårs-krydse-fingre-kram fra hende der Thilde

Anmeld

5. januar 2010

oo

mariamiss6 skriver:

Jeg er sådan lidt bange for at ødelægge alle dine fine beskrivelser og skøntastiske gloser så du får bare lige denne og denne og denne

Maria, du ødelægger aldrig noget

Anmeld

5. januar 2010

oo

FrkT skriver:

Kære søde og fantastiske Trine.

Ihhh et skønt indlæg fra din side endnu engang. Jeg tudede og grinede også

Du er hele vejen igennem et fantastisk menneske, et STORT menneske (altså ikke i fysisk men mental forstand ). Og jeg håber virkelig også så ufatteligt meget at 2010 er ÅRET for jer. Hvis nogle af os fortjener det, så gør I virkelig. I bliver vidunderlige forældre, og I har bare så meget kærlighed at give af til jeres kommende børn og til hinanden. Du er også en af de få hvor jeg ærligt kan sige at jeg slet ikke vil blive misundelig på dig, hvis du bliver gravid før mig - for ingen fortjener det så meget som jer!

Tror på at der på jorden er sat en håndfuld ekstraordinært geniale mennesker, som har det formål at gøre verden til et bedre sted - og du er uden tvivl ét af de mennesker. Og gode mennesker fortjener gode ting. Og den godhed er også NØDT til at blive givet videre til næste generation, så derfor tror jeg virkelig på at I snart får jer en drømmebaby - ja eller måske to

Du har en helt speciel plads i mit  på trods af at jeg "kun" kender dig herinde fra, og er sikker på du også har det i mange andres! Så ønsker jer alt det bedste og så to knald(lyse)røde streger snart!

Stort held-og-lykke-godt-nytårs-krydse-fingre-kram fra hende der Thilde

er det ikke sjovt, vi sidder allesammen og siger "jeg kender dig jo kun herinde fra", men i virkeligheden tror jeg vi kender hinanden rigtig rigtig godt fordi vi mange af os skriver om de allerinderste tanker og følelser og oplevelser herinde

Thilde jeg håber at du får lov at komme med i terminsgruppe....jeg tror vi skal have en helt specielt en der skal hedde noget i retning af "JA FOR HELVEDE DA OGSÅ!"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.