Kære søde og fantastiske Trine.
Ihhh et skønt indlæg fra din side endnu engang. Jeg tudede og grinede også 
Du er hele vejen igennem et fantastisk menneske, et STORT menneske (altså ikke i fysisk men mental forstand
). Og jeg håber virkelig også så ufatteligt meget at 2010 er ÅRET for jer. Hvis nogle af os fortjener det, så gør I virkelig. I bliver vidunderlige forældre, og I har bare så meget kærlighed at give af til jeres kommende børn og til hinanden. Du er også en af de få hvor jeg ærligt kan sige at jeg slet ikke vil blive misundelig på dig, hvis du bliver gravid før mig - for ingen fortjener det så meget som jer!
Tror på at der på jorden er sat en håndfuld ekstraordinært geniale mennesker, som har det formål at gøre verden til et bedre sted - og du er uden tvivl ét af de mennesker. Og gode mennesker fortjener gode ting. Og den godhed er også NØDT til at blive givet videre til næste generation, så derfor tror jeg virkelig på at I snart får jer en drømmebaby - ja eller måske to 
Du har en helt speciel plads i mit
på trods af at jeg "kun" kender dig herinde fra, og er sikker på du også har det i mange andres! Så ønsker jer alt det bedste og så to knald(lyse)røde streger snart!
Stort held-og-lykke-godt-nytårs-krydse-fingre-kram fra hende der Thilde 

Anmeld