I er så pissesøde!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2010

otlitrom

Eva skriver:

Det er sådan det er, virkelig....du og I rammer, helt derinde hvor det der er vigtig er..

Jeg tror ikke altid Tjuhl aner, hvor dybt hun rammer noget i os alle, med sine skønne indlæg -om løst og fast-, skrevet så alle følelser kan komme i spil.. Selv om det handler om rotter! Men det burde hun!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2010

TbCp

Ohh Trine din fantastisk stjerne!

Jeg føler jo efterhånden at jeg kender dig og Søren Når jeg herhjemme snakker om Trine behøver jeg slet ikke sige "hende fra NS" næ næ du er jo en god bekendt

I får jeres barn, og jeg ønsker så meget for jer at det ikke varer meget længere

Anmeld

4. januar 2010

Becks

kitty skriver:

Jeg tror ikke altid Tjuhl aner, hvor dybt hun rammer noget i os alle, med sine skønne indlæg -om løst og fast-, skrevet så alle følelser kan komme i spil.. Selv om det handler om rotter! Men det burde hun!

Der giver jeg dig fuldkommen ret

Man sidder bare med en følelse tilbage, når man har læst hendes indlæg - At dem har man bare lyst til og møde lige nu og her

Anmeld

4. januar 2010

Honningblomst

kitty skriver:

Men måske hun finder ud af det nu... nogle mennesker er bare noget for sig, på den gode måde altså..

Anmeld

4. januar 2010

oo

kitty skriver:

Den er jeg helt sikkert med på! *spytter i håndfladen og rækker min lettere ynkelige sygepleje-næve frem* Det er en deal!

coolio

Anmeld

4. januar 2010

oo

TbCp skriver:

Ohh Trine din fantastisk stjerne!

Jeg føler jo efterhånden at jeg kender dig og Søren Når jeg herhjemme snakker om Trine behøver jeg slet ikke sige "hende fra NS" næ næ du er jo en god bekendt

I får jeres barn, og jeg ønsker så meget for jer at det ikke varer meget længere

haha, jeg siger også bare Tina og Liva herhjemme og tvillingecamilla og IVFCamilla osv, Søren kender jer allesammen

Anmeld

4. januar 2010

oo

altså you guyyyyyys

Anmeld

4. januar 2010

MM1987

Kan kun give de andre ret...

Du skriver fantastisk, og men du sætter ord på dine egne følelser, sætter du også ord på mine (og andres kan jeg fornemme)...

Jeg er helt flov over at jeg allerede synes det er hårdt - i mine øjne er du en virkelig sej kvinde...

I fortjener inderligt jeres ønskebarn, og man kan fornemme det barn kommer til at få det godt...

Anmeld

4. januar 2010

oo

Mia Maia skriver:

Kan kun give de andre ret...

Du skriver fantastisk, og men du sætter ord på dine egne følelser, sætter du også ord på mine (og andres kan jeg fornemme)...

Jeg er helt flov over at jeg allerede synes det er hårdt - i mine øjne er du en virkelig sej kvinde...

I fortjener inderligt jeres ønskebarn, og man kan fornemme det barn kommer til at få det godt...

du skal absolut ikke være flov over at syntes det er hårdt "allerede". inden jeg overhovedet startede på første IUI behandling syntes jeg det var så skrækkeligt, at jeg slet ikke kunne hænge sammen. jeg begyndte en gang at tudbrøle i bussen på vej til universitetet og måtte stå af midt i ingenting (eller faktisk var det ved Carl Nielsens barndomshjem) og så måtte Søren komme og hente mig. det er eddermame hårdt at være i behandling og hvis man kan sige noget, så bliver det faktisk en lille smule lettere for hver behandling fordi man ved hvad alle tegn betyder og hvordan man får det af de forskellige hormoner osv.

æh og så vil jeg lige sige, at DU rykker med i terminsgruppen med Kitty og mig

Anmeld

4. januar 2010

MM1987

Tjuhl skriver:

du skal absolut ikke være flov over at syntes det er hårdt "allerede". inden jeg overhovedet startede på første IUI behandling syntes jeg det var så skrækkeligt, at jeg slet ikke kunne hænge sammen. jeg begyndte en gang at tudbrøle i bussen på vej til universitetet og måtte stå af midt i ingenting (eller faktisk var det ved Carl Nielsens barndomshjem) og så måtte Søren komme og hente mig. det er eddermame hårdt at være i behandling og hvis man kan sige noget, så bliver det faktisk en lille smule lettere for hver behandling fordi man ved hvad alle tegn betyder og hvordan man får det af de forskellige hormoner osv.

æh og så vil jeg lige sige, at DU rykker med i terminsgruppen med Kitty og mig

Orh tak...nu gør du det igen...

Og vil faktisk sige at jeg nu allerede ved andet forsøg er mere afslappet...

Jamen det satser jeg voldsomt på... Lige nu satser jeg mere præcist på en 10.10.10 baby...hi-hi...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.