Dybt frusterende...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2010

Lone Jakobsen

LineD skriver:

Han går pt hjemme og er arbejdsløs og mener alt tiden skal gå med at sidde på nettet, spille playstation osv. vi har da haft mange samtaler om hvorvidt man er 2 om tingene, men dagen efter er det somend glemt nok engang.

Og her er det så at jeg har brug for at være tættere familien, jeg får pip af at få dikteret alle de ting jeg skal nå (vaske op, vaske tøj, støvsuge, vaske gulv, lave mad, lægge tøj sammen og på plads, gå med hundene - og så lige varde op samtidig. - og så har jeg jo også Liam), så derfor har jeg ind i mellem brug for at pakke Liam i barnevognen og gå en tur sammen med min mor, eller lige være der en eftermiddag og få lidt fred og ro...

I bund og grund burde man mene at det hele nok ville se anderledes ud hvis han var fremme i skoene, men jeg gider snart ikke tage diskutionen mere eftersom det er lykkelig glemt dagen efter, oftest allerede efter et par timer...

Vi må se om der ikke snart er noget der byder sig, for jeg er efterhånden ved at gå ud af mit gode skind.

ohh dit indlæg gør mig rigtig vred, for jeg synes du står et sted hvor det ville være nemmere at være alene. jeg synes arbejdsfordeling er kørt helt af sporet for dig. og du lyder ikke som om dit forhold er værd at kæmpe for.

det sagt så ved jeg godt at ingen ting er så simple, men jeg håber at dit forhold er alt det værd som du ofrer for det. problemet ved at ofre for meget, er at man til sidst ikke husker hvad man ofrer det for.

mange og rigtig mange tanker

Lone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2010

Bubbi

Når jeg læser hvad du skriver efterfølgende, ja så syntes jeg at du skal starte med at forklare den gode mand hvordan landet ligger.. Og forklare det så det sidder fast

Syntes da slet ikke det lyder fair, sådan som det er fordelt hjemme hos jer, og ved godt der altid ligger mere bag en historie, men syntes din mand bør tager sig sammen, og vise dig at i er to om det!

Jeg håber du får tid til at koble lidt af, og det hele falder lidt på plads

Anmeld

6. januar 2010

Bondepigen

Han går pt hjemme og er arbejdsløs og mener alt tiden skal gå med at sidde på nettet, spille playstation osv. vi har da haft mange samtaler om hvorvidt man er 2 om tingene, men dagen efter er det somend glemt nok engang.

Og her er det så at jeg har brug for at være tættere familien, jeg får pip af at få dikteret alle de ting jeg skal nå (vaske op, vaske tøj, støvsuge, vaske gulv, lave mad, lægge tøj sammen og på plads, gå med hundene - og så lige varde op samtidig. - og så har jeg jo også Liam), så derfor har jeg ind i mellem brug for at pakke Liam i barnevognen og gå en tur sammen med min mor, eller lige være der en eftermiddag og få lidt fred og ro...

I bund og grund burde man mene at det hele nok ville se anderledes ud hvis han var fremme i skoene, men jeg gider snart ikke tage diskutionen mere eftersom det er lykkelig glemt dagen efter, oftest allerede efter et par timer...

Vi må se om der ikke snart er noget der byder sig, for jeg er efterhånden ved at gå ud af mit gode skind.

Puha den snak gik vi osse igennem tusind gange herhjemme, da Emma var ret ny, men den gik bare ikke ind...

Det endte med at jeg og Emma flyttede hjem til mine forældre i en periode, så hjalp det... men ikke så længe. Så smuttede vi igen, og tredje gang havde jeg bestemt mig for at forlade ham, hvis ikke han tog det til sig.

Det gjorde han heldigvis, men vi måtte da have en tredje person til at hjælpe os med at forstå hinanden. Det var vigtigt for mig, at han vidste jeg elskede ham, og at jeg virkelig ønskede at vi kunne fungere som familie (det kan de godt glemme, når man lige er blevet forældre, da det jo så er nødvendigt at være der for barnet 24-7 og så kan han føle sig tilsidesat).

Det hjalp, og nu sker det da, at jeg bliver nødt til at sige til ham, at han skal deltage noget mere, men slet ikke i den grad. Så jeg vil sige, du skal ikke give op uden kamp. Så hellere flytte hen til dine forældre, som en øjenåbner...

Vil osse sige, at hvis ikke han vil deltage noget mere, så har han slet ikke noget valg med hundene, for du skal altså osse kunne hænge sammen, ellers kan han jo slet ikke forvente, at du har overskud til ham osse....

Håber I finder ud af det!!!

P.S. Jeg er ikke tilhænger af at man bare går fra hinanden indenfor det første år efter man er blevet forældre. For det første år har de fleste altså problemer, men de fleste bliver osse sammen, når de er kommet igennem det år. Hos os blev det bedre omk. den tid hvor Emma var 4 mdr.

Anmeld

6. januar 2010

CarinaSB

. hvor lyder det bare som hjemme hos os .. Da vi lige havde fået Noah syntes jeg bare at jeg var træt af vores hunde .. for efter at Noah kom til begyndte de at skabe sig helt vild .. Og begyndte at ødelægge ting .. Da noah så var et par mdr gammel blev det for meget .. jeg sagde at jeg ville af med dem .. for jeg kunne ikk klare at alle vores ting blev ødelagt ... men nix sagde manden ..  og for det så ikk skal være løgn fik vores tæve 7 hvalpe  så jo kan godt forstå dig .. hvis det bliver for meget .. Jeg havde dog heldigvis Per til at hjælpe når han kommer hjem .. men i starten var det sq hårdt at være alene med 9 hunde og en baby ..  Idag er jeg selvføli glad for at vi beholdte hundene .. men lige dengang var jeg parat til at få en til at hente dem når per var på job .. 

P.s ved godt det ikk helt kan samlignes da dine hunde jo ikk ødelægger jeres hjem .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.