Dybt frusterende...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2010

Bubbi

Nu ved jeg ikke om i gjorde det, men da jeg ledte efter bolig, ja så selvom der ikke stod husdyr, så ringede jeg altså alligevel og forhørte mig, og oplevet altså at ikke alle er så faste på det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2010

Diana...

Jeg giver helt sikkert din mand ret, jeg ville aldrig komme af med mine hunde. 

Så må i jo arbejde på jeres problemer som er ved at ødelægge forholdet, og hvis du har brug for pusterum så må han jo tage lidt over.

Vi har intet familie i nærheden alt er på sjælland så vi har heller ikke nogen til at hjælpe os min mand har arbejdet på vores hus siden maj hver aften og weekender for det skulle være færdigt til første november så jeg var helt alene og ja gu er det hård men vi har valgt det her liv sammen så ville gøre alt for at løse de problemer der nu en gang er. 

Håber i finder en løsning der god for jer begge.

Anmeld

4. januar 2010

Diana...

Bubbi skriver:

Nu ved jeg ikke om i gjorde det, men da jeg ledte efter bolig, ja så selvom der ikke stod husdyr, så ringede jeg altså alligevel og forhørte mig, og oplevet altså at ikke alle er så faste på det

Det rigtig vi fik lov til at have hun og 2 katte i vores hus vi lejet.

Anmeld

4. januar 2010

Bubbi

DianaMoar skriver:

Det rigtig vi fik lov til at have hun og 2 katte i vores hus vi lejet.

Ja nemlig.. Og altså man kan lige så godt spørge... Man kan jo få ja

Anmeld

4. januar 2010

Lone Jakobsen

jeg synes den er rigtig svær, for der er mange sider af den sag.

fx. tænker jeg på hvorfor din mand ikke er så meget fremme i skoene derhjemme. arbejder han for hårdt, eller er det manglende interesse i jeres hverdag der gør det? hvorfor har du stort behov for din families hjælp til at klare hverdagen? og hvis han ikke deltager ret meget, hvorfor er det så ham der diktere at hundende skal blive så i ikke kan flytte?

med så modbydelig en udlejer kan jeg godt forstå at du gerne vil flytte hurtigt, og var det mig så var hundende nok blevet sat på gul og gratis.... men igen....det er ikke en nem sag, og det er utroligt svært at give dig det rette råd.

Anmeld

5. januar 2010

LineD

nutche skriver:

jeg synes den er rigtig svær, for der er mange sider af den sag.

fx. tænker jeg på hvorfor din mand ikke er så meget fremme i skoene derhjemme. arbejder han for hårdt, eller er det manglende interesse i jeres hverdag der gør det? hvorfor har du stort behov for din families hjælp til at klare hverdagen? og hvis han ikke deltager ret meget, hvorfor er det så ham der diktere at hundende skal blive så i ikke kan flytte?

med så modbydelig en udlejer kan jeg godt forstå at du gerne vil flytte hurtigt, og var det mig så var hundende nok blevet sat på gul og gratis.... men igen....det er ikke en nem sag, og det er utroligt svært at give dig det rette råd.

Han går pt hjemme og er arbejdsløs og mener alt tiden skal gå med at sidde på nettet, spille playstation osv. vi har da haft mange samtaler om hvorvidt man er 2 om tingene, men dagen efter er det somend glemt nok engang.

Og her er det så at jeg har brug for at være tættere familien, jeg får pip af at få dikteret alle de ting jeg skal nå (vaske op, vaske tøj, støvsuge, vaske gulv, lave mad, lægge tøj sammen og på plads, gå med hundene - og så lige varde op samtidig. - og så har jeg jo også Liam), så derfor har jeg ind i mellem brug for at pakke Liam i barnevognen og gå en tur sammen med min mor, eller lige være der en eftermiddag og få lidt fred og ro...

I bund og grund burde man mene at det hele nok ville se anderledes ud hvis han var fremme i skoene, men jeg gider snart ikke tage diskutionen mere eftersom det er lykkelig glemt dagen efter, oftest allerede efter et par timer...

Vi må se om der ikke snart er noget der byder sig, for jeg er efterhånden ved at gå ud af mit gode skind.

Anmeld

5. januar 2010

Mca<3

LineD skriver:

Han går pt hjemme og er arbejdsløs og mener alt tiden skal gå med at sidde på nettet, spille playstation osv. vi har da haft mange samtaler om hvorvidt man er 2 om tingene, men dagen efter er det somend glemt nok engang.

Og her er det så at jeg har brug for at være tættere familien, jeg får pip af at få dikteret alle de ting jeg skal nå (vaske op, vaske tøj, støvsuge, vaske gulv, lave mad, lægge tøj sammen og på plads, gå med hundene - og så lige varde op samtidig. - og så har jeg jo også Liam), så derfor har jeg ind i mellem brug for at pakke Liam i barnevognen og gå en tur sammen med min mor, eller lige være der en eftermiddag og få lidt fred og ro...

I bund og grund burde man mene at det hele nok ville se anderledes ud hvis han var fremme i skoene, men jeg gider snart ikke tage diskutionen mere eftersom det er lykkelig glemt dagen efter, oftest allerede efter et par timer...

Vi må se om der ikke snart er noget der byder sig, for jeg er efterhånden ved at gå ud af mit gode skind.

Hva fanden går der af ham ??  Undskyld søde men bliver sgu gal når jeg læser hvad du skriver ,,  Han var da selv med på at blive far ikke ??  Har han slet ingen interesse i at passe og pleje sin søn ??  Kan du ikke pakke bette manden og tage på en lang ferie hos din familie ?? Så kan fjolset passe sig selv og sine hunde .

Anmeld

5. januar 2010

LineD

Mammi ,,, skriver:

Hva fanden går der af ham ??  Undskyld søde men bliver sgu gal når jeg læser hvad du skriver ,,  Han var da selv med på at blive far ikke ??  Har han slet ingen interesse i at passe og pleje sin søn ??  Kan du ikke pakke bette manden og tage på en lang ferie hos din familie ?? Så kan fjolset passe sig selv og sine hunde .

Jo han synes også vi er 2 om det.

Nu skal han heller ikke lyde værre end han er, han er da oppe på at have skiften en 6-7 bleer siden Liam blev født, og en flaske eller 3 har han da givet ham...

Da vi havde endnu en samtale om det igår lovede han, at når nu han gik hjemme skulle han nok hjælpe til, så det vil jeg da se frem til, og håbe han holder.

Jeg har aldrig haft en skæv og naiv hvinkel på hvor meget arbejde der er i et hus og med en baby, men jeg anede ikke at da jeg fødte så fulgte der et ekstra barn med i handlen, men nu må den kommende tid vise om han bliver mere aktiv nu han går hjemme...

Anmeld

5. januar 2010

MorTilSnartFire <3

Jeg ville personligt aldrig give afkald på nogle dyr jeg havde VALGT at få.. Det er dyr, ikke menneksker, men for mig (Og måske også for din mand?) er det sgu det samme! Jeg ville ikke kunne klare at se mine dyr få et andet hjem, da jeg ville tænke : De ser godt nok søde ud dem der, men er de virkelig også det? Eller vil de behandle min >hund< som skidt? Nej nej nej, ville aldrig falde mig ind.. Medmindre hunden og barnet ikke kan sammen, så ville jeg tænke på barnet først, da det jo er det mest dyrebare vi har!!

MEN! Jeg kan sagtens se du er frustreret over jeres boligsituation og når du fortæller hvordan din mand er, så bliver jeg da bare en smule irriteret Han skal også være med og han kan sgu selv tage den skide opvask eller sætte tøj over i ny og næ - specielt når han går hjemme lige pt.. Og han skal også tage sig af sin dejlige søn!

Jeg håber ikke du tager det hårdt det jeg har skrevet, for det er i hvert fald ikke ment sådan

Jeg håber I finder en ny bolig, hvor I ALLE kan tage med

Anmeld

5. januar 2010

Mca<3

LineD skriver:

Jo han synes også vi er 2 om det.

Nu skal han heller ikke lyde værre end han er, han er da oppe på at have skiften en 6-7 bleer siden Liam blev født, og en flaske eller 3 har han da givet ham...

Da vi havde endnu en samtale om det igår lovede han, at når nu han gik hjemme skulle han nok hjælpe til, så det vil jeg da se frem til, og håbe han holder.

Jeg har aldrig haft en skæv og naiv hvinkel på hvor meget arbejde der er i et hus og med en baby, men jeg anede ikke at da jeg fødte så fulgte der et ekstra barn med i handlen, men nu må den kommende tid vise om han bliver mere aktiv nu han går hjemme...

Jamen det er da utroligt at du næsten har tal på hvor mange gange han har skiftet sin søn eller giver ham flaske ,, Han burde da have interesse i at deltage på lige fod med dig   Henrik arbejder 50 timer om ugen og alligevel er det ham der bader ham , mader ham og putter hver aften ,, Han har jo interesse i at hans søn og ham skal få et forhold sammen ,,,  Det er utroligt vigtigt at faderen deltager , specielt det første år ,,,   Herhjemme er far absolut så god som mor.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.