nutche skriver:
jeg synes den er rigtig svær, for der er mange sider af den sag.
fx. tænker jeg på hvorfor din mand ikke er så meget fremme i skoene derhjemme. arbejder han for hårdt, eller er det manglende interesse i jeres hverdag der gør det? hvorfor har du stort behov for din families hjælp til at klare hverdagen? og hvis han ikke deltager ret meget, hvorfor er det så ham der diktere at hundende skal blive så i ikke kan flytte?
med så modbydelig en udlejer kan jeg godt forstå at du gerne vil flytte hurtigt, og var det mig så var hundende nok blevet sat på gul og gratis.... men igen....det er ikke en nem sag, og det er utroligt svært at give dig det rette råd.
Han går pt hjemme og er arbejdsløs og mener alt tiden skal gå med at sidde på nettet, spille playstation osv. vi har da haft mange samtaler om hvorvidt man er 2 om tingene, men dagen efter er det somend glemt nok engang.
Og her er det så at jeg har brug for at være tættere familien, jeg får pip af at få dikteret alle de ting jeg skal nå (vaske op, vaske tøj, støvsuge, vaske gulv, lave mad, lægge tøj sammen og på plads, gå med hundene - og så lige varde op samtidig. - og så har jeg jo også Liam), så derfor har jeg ind i mellem brug for at pakke Liam i barnevognen og gå en tur sammen med min mor, eller lige være der en eftermiddag og få lidt fred og ro...
I bund og grund burde man mene at det hele nok ville se anderledes ud hvis han var fremme i skoene, men jeg gider snart ikke tage diskutionen mere eftersom det er lykkelig glemt dagen efter, oftest allerede efter et par timer...
Vi må se om der ikke snart er noget der byder sig, for jeg er efterhånden ved at gå ud af mit gode skind.
Anmeld