Suk altså hvor er jeg bare dybt frusteret, efter vi har fået Liam, har jeg bare haft brug for at bo lidt tættere på familien, men SUK - vi kan bare intet finde hvor de 2 hunde må komme med.
Jeg er til en hver tid villig til at sige - GODT - så må vi finde et andet hjem til dem, andet er der jo ikke at gøre.
Min verden drejer altså om Liam og ikke dem (jeg elsker dem naturligvis, men det skal ikke være pga. dem min verdag bare er forfærdelig)...
Men men men, manden nægter at ville af med nogen af dem 

Og jeg er bare HAMMER frustreret, og det begynder godt nok at tære på forholdet at jeg føler han tænker mere på hundende end på os...
Hvad ville i gøre? Ville i pænt vente på der kom noget til leje hvor hundene kunne være, eller ville i skære igennem og sige, HALLO mester, vi SKAL være her, hundene MÅ være her, og når nu det er så vigtigt for mig at bo i nærheden af nogle hjælpende hænder så SKAL vi altså finde et andet sted til dem? Basta?
Jeg er bare SÅ frustreret og jeg kan mærke det virkelig gør mig gal og ødelægger min hverdag at jeg ved vi nemmere end noget andet kunne flytte, HVIS altså ikke vi skulle tage hensyn til hundene... (og nej det er bestemt ikke hundene jeg er sur på, de kan jo ikke gøre for det, de er også mine små babyer, men kan andet ikke lade sig gøre, så er det dem der skal ud af vagten)
(Vi har ledt efter ny bolig i over 6 mdr nu, og vores kontrakt på det nuværende udløb her d. 31.12.09 - men vi bor her så fortsat...)
Anmeld