surt opstød :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2010

MoarTNoah

Lone H. skriver:

Hehe okay - Så køber jeg den store så må der os være nok :b

hehe... du bliver klogere

Før du ved af det har du dem alle vegne, i alle skuffer, tasker, pungen, bilen.. hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2010

LRJ

KatrineR skriver:

hehe... du bliver klogere

Før du ved af det har du dem alle vegne, i alle skuffer, tasker, pungen, bilen.. hehe

Hehe okay Håber bare det hjælper

Anmeld

3. januar 2010

bagger26

ej viste slet ikke man kunne få dem i en større pakke, det må jeg have næste gang. JA man spiser flere end man lige regner med.

Anmeld

3. januar 2010

MoarTNoah

bagger26 skriver:

ej viste slet ikke man kunne få dem i en større pakke, det må jeg have næste gang. JA man spiser flere end man lige regner med.

De var løbet tør for de små pakker på apoteket da jeg var dernede sidst, så måtte købe den store, jeg ærgrer mig så lidt nu, for har kun spist 10 af dem, og har haft dem i 3 uger

Men "thats my luck".. hehe.. det altid når jeg køber stort ind af noget at jeg så ikke lige har så stort et behov..men NEJ brokker mig overhoved ikke over at min halsbrand og sure opstød er næsten ikke eksisterende mere

Anmeld

3. januar 2010

bagger26

jeg har så spist 12 på 4 dage hehe, men syntes også det er blevet meget slemt her indenfor den sidste uges tid. Har termin d. 4 marts, så kan vist godt købe den store pakke snart, der er jo stadig noget tid igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.