Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sisley skriver: Har hørt at mandler også hjælper... Mælk tager også min halsbrand i øvrigt.
Har hørt at mandler også hjælper... Mælk tager også min halsbrand i øvrigt.
Okay må prøve mig frem hva der hjælper mig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dem lever jeg også med døgnet rundt, er nu 31+3 og havde det også under min første graviditet. Jeg vil også varmt anbefale tyggetabletterne "balancid novum", de er er bare guld være, fjerner det helt.
bagger26 skriver: Dem lever jeg også med døgnet rundt, er nu 31+3 og havde det også under min første graviditet. Jeg vil også varmt anbefale tyggetabletterne "balancid novum", de er er bare guld være, fjerner det helt.
Okay vil os li forbi apoteket i morgen og købe dem
kan jeg godt forstå, det kommer du ikke til fortryde. mener de koster 55 kr for 30 stk.
bagger26 skriver: kan jeg godt forstå, det kommer du ikke til fortryde. mener de koster 55 kr for 30 stk.
Okay Dejligt det er billigt sys alt alle de vitaminer jeg har skulle købe har været dyre
ja de er helt vildt dyre, så man kan blive helt overrasket når man faktisk syntes prisen er rimelig. Og her mærker man også at det hjælper med det samme, så man får lidt mere for pengene hvis man kan sige det.
køb hellere den store pakke! jeg har givet 67,- for 100stk.
KatrineR skriver: køb hellere den store pakke! jeg har givet 67,- for 100stk.
og de er UUNDVÆRLIGE
bagger26 skriver: ja de er helt vildt dyre, så man kan blive helt overrasket når man faktisk syntes prisen er rimelig. Og her mærker man også at det hjælper med det samme, så man får lidt mere for pengene hvis man kan sige det.
Nu prøver vi dem li fra i morgen af
KatrineR skriver: og de er UUNDVÆRLIGE
Hehe okay - Så køber jeg den store så må der os være nok :b
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128