surt opstød :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.635 visninger
24 svar
0 synes godt om
3. januar 2010

LRJ

Er der andre end mig der har ekstremt meget surt opstød, har ingen kvalme overhovedet, kun de sure opstød :/ 

og er der Nogen der Kender grunden ?

Lone 25+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2010

Ansemusen

Hejsa  Jeg kan med rette melde mig under fanerne! Har meget halsbrand og mange saure opstød, også hvor selve maden lige tager en smuttur op og ned igen. Badr!

Det skyldes både at pladsen i maven er mindre, så der bliver presset på mavesækken og at hormonet progesteron gør at glatmuskulaturen i maven afslappes så mavesyren og maveindholdet ikke lige så let bliver holdt hvor det skal. Desværre bare endnu en normal graviditetsgene

Hvis du lider af halsbrand, kan jeg varmt anbefale tyggetabletterne 'Balancid Novum' som du kan få i håndkøb på apoteket og som er helt ufarlige for dit barn i maven. Her tygges de flittigt!!

Anmeld

3. januar 2010

LRJ

Ansemusen skriver:

Hejsa  Jeg kan med rette melde mig under fanerne! Har meget halsbrand og mange saure opstød, også hvor selve maden lige tager en smuttur op og ned igen. Badr!

Det skyldes både at pladsen i maven er mindre, så der bliver presset på mavesækken og at hormonet progesteron gør at glatmuskulaturen i maven afslappes så mavesyren og maveindholdet ikke lige så let bliver holdt hvor det skal. Desværre bare endnu en normal graviditetsgene

Hvis du lider af halsbrand, kan jeg varmt anbefale tyggetabletterne 'Balancid Novum' som du kan få i håndkøb på apoteket og som er helt ufarlige for dit barn i maven. Her tygges de flittigt!!

Okay så jeg mindre bekymret  

Kan være de skal prøves tak

Anmeld

3. januar 2010

Ansemusen

Lone H. skriver:

Okay så jeg mindre bekymret  

Kan være de skal prøves tak

Synes jeg virkelig du skal! De har været uundværlige for mig gennem hele forløbet (er 21+4 nu). Man tager bare to tabletter efter behov. Der er ikke et max. Nogle dage tager jeg flere gange og andre dage slet ikke. De smager fint af pebermynte.

Anmeld

3. januar 2010

LRJ

Ansemusen skriver:

Synes jeg virkelig du skal! De har været uundværlige for mig gennem hele forløbet (er 21+4 nu). Man tager bare to tabletter efter behov. Der er ikke et max. Nogle dage tager jeg flere gange og andre dage slet ikke. De smager fint af pebermynte.

Okay - Så må jeg li et smut på apoteket i morgen og finde dem og se om de hjælper

Anmeld

3. januar 2010

saxa

Jeg døjede også meget med sure opstød.. Sådan at jeg kunne vågne om natten og få dem.. Og heller ingen kvalme her.. En skrøne er også at når man døjer med sure opstød, betyder det at baby har meget hår.. (Og det havde min datter faktisk)

Anmeld

3. januar 2010

LRJ

saxi skriver:

Jeg døjede også meget med sure opstød.. Sådan at jeg kunne vågne om natten og få dem.. Og heller ingen kvalme her.. En skrøne er også at når man døjer med sure opstød, betyder det at baby har meget hår.. (Og det havde min datter faktisk)

ja min svigermor sagde det nemlig os at det var sådan men nu må vi se Jeg har dem næsten 24 timer i døgnet

Anmeld

3. januar 2010

Janep

jeg har også mange sure opstød men igen kvalme.

jeg har det mest om natten eller når jeg ligger ned.
hov mig hjælper det at drikke et glas mælk. så er der gerne væk igen

Anmeld

3. januar 2010

LRJ

Janep skriver:

jeg har også mange sure opstød men igen kvalme.

jeg har det mest om natten eller når jeg ligger ned.
hov mig hjælper det at drikke et glas mælk. så er der gerne væk igen

ved ikk om jeg kan få det ned men vil da prøve

Anmeld

3. januar 2010

Sisley

Har hørt at mandler også hjælper... Mælk tager også min halsbrand i øvrigt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.