Vægt under graviditeten...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2010

Mor til L&S

Hej

Jeg er i uge 28 og vægten siger +7 kg ca. Jeg var normalvægtig i den høje ende inden jeg blev gravid.

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2010

Tulle28

26+2 og 7 kg... Var normalvægtig inden (BMI 18)

Anmeld

4. januar 2010

Maria.

Jeg er 20+2 og vægten siger +4/5 kg. Første gang jeg var gravid tog jeg 16 kg. på, men meget af det var vand Håber jeg slipper for vandet denne gang.

Maria

Anmeld

4. januar 2010

noahsmoar

jeg er normalt meget spinkel, og tynd.. Men da jeg var gravid med Noah sagde vægten + 16 kilo, tror meget af det var vand, fordi det hele er væk nu, og Noah er 2 måneder.

Anmeld

4. januar 2010

Bavianis

baby2010 skriver:

Da jeg gik ind i 3. trimester holdt jeg op med at veje mig  Jeg kan bare ikke magte, at min vægt nu ligger i 90'erne!!!Det stresser mig simpelthen - selvom jeg er høj 175 cm. Jeg spiser sundt og ikke for meget og jeg motionerer regelmæssigt. Denne livsstil må være min "indsats" frem til jeg har født... Måske vejer jeg mig igen, men ikke hver uge - jeg bliver simpelthen skør af det!  

Jeg er sikker på at du er rigtig flot og lækker - ligesom du plejer at være! Min kollegas læge har sagt at høje kvinder sagtens må tage 16-18 kg på - så bare tag det roligt søde. Og smid så nogle nye billeder ind så vi kan følge med!

Anmeld

4. januar 2010

TbCp

Jeg nåede op på + 18kg...... og jeg fødte i uge 35+2. Gider slet ikke tænke på hvor langt jeg ville være nået op hvis jeg var gået til termin, eller over

Anmeld

4. januar 2010

bonnie81

jeg er 22+0 og har ttaget  12 kg på men har også været mega usund pga kvalme og træthed men nu er jeg super frisk så jeg har li lagt min kost  om her 1 jan og holder det stadig  har altid kæmpet med vægte har nemlig en frygtelig sød tand

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.