Vægt under graviditeten...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.429 visninger
27 svar
1 synes godt om
3. januar 2010

LouiseNielsen

Hvad tog i på under graviditeten? Eller hvad tabte i jer?

Jeg er i dag 26+1 og jeg vejer 3 kg mindre end da jeg blev gravid.... Det er rigtig dejligt, da jeg i forvejen har lige meget nok på sidebene, men kan man virkelig blive ved med at være så heldig at jeg ikke tager noget på, eller måske bare en lille smule?

Med Nicklas tog jeg 12 kg på.... Men syntes da at skal jeg nå det nu, så skal det til at gå hurtig!

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2010

Valle81

Hejsa,

Da jeg ventede min datter ( 6 år siden) tog jeg ti kilo på:0)

Denne gang er jeg nu 29+6 og min vægt er idag -3 kilo:0)

Anmeld

3. januar 2010

LinLin

Tog 11 kg på - normalvægtig inden.... (tabte det hele igen indefor et par uger - og vejer i dag 4 kg mndre end inden jeg blev gravid (3 år siden))

Anmeld

3. januar 2010

Sisley

Jeg er i dag 22+0 og har taget 17 kg på. Var normalvægtig inden, havde dog lige tabt 4-5 kg, som røg meget hurtigt på igen. Skal i et eller andet omfang på diæt fra i morgen for selvom det er gået i stå, vil jeg ikke risikere at tage mere på nu - kunne faktisk godt tabe et par kg, hvis det stod til mig :-)

Anmeld

3. januar 2010

Koen.

hejsa:-)

Jeg er i dag 25 + 1 og har taget 11 kg på..
og vægten køre på afsted uge for uge

Anmeld

3. januar 2010

luckas-mor

jeg er idag i 33+6 og har taget ca 25 kg på, var normalvægtig inden jeg blev gravid, tog de første 12 kg på i løbet af de første 12 uger.
min læge sagde så til mig a hvias man er ung og det er første gang har man tendens til a taget mere på end hvis man er ældre førstegangs eller at det er 2-3. gang man ska ha baby, så det må jeg jo trøste mig med:p

knus natascha

Anmeld

3. januar 2010

luckas-mor

Sisley skriver:

Jeg er i dag 22+0 og har taget 17 kg på. Var normalvægtig inden, havde dog lige tabt 4-5 kg, som røg meget hurtigt på igen. Skal i et eller andet omfang på diæt fra i morgen for selvom det er gået i stå, vil jeg ikke risikere at tage mere på nu - kunne faktisk godt tabe et par kg, hvis det stod til mig :-)

hej jeg havde taget ligeså meget på som dig i samme uge og er nu i 33+6 og har taget ialt ca 25 kg på.

jeg har fået a vide jeg for alt i verden ikk må gå på diæt under graviditeten først efter, jeg har ellers spist sundt og motioneret meget hverdag men det er alligevel gået derop a

men det er ikk en skam a ta meget på i løbet a graviditeten jeg trøster mig med det nok ska ryge af igen når jeg ska til a trille med lillemanden i barnevognen:p

knus natascha

Anmeld

3. januar 2010

Sisley

tasse skriver:

hej jeg havde taget ligeså meget på som dig i samme uge og er nu i 33+6 og har taget ialt ca 25 kg på.

jeg har fået a vide jeg for alt i verden ikk må gå på diæt under graviditeten først efter, jeg har ellers spist sundt og motioneret meget hverdag men det er alligevel gået derop a

men det er ikk en skam a ta meget på i løbet a graviditeten jeg trøster mig med det nok ska ryge af igen når jeg ska til a trille med lillemanden i barnevognen:p

knus natascha

Jeg er heller ikke så bekymret - jeg har før tabt mig meget så ved at jeg nok skal klare den bagefter. Jeg har også spist nogenlunde sundt, men simpelthen for meget pga kvalme og motion har jeg ikke haft overskud til de første 3 måneder - og så blev det jo jul. Ja, "undskyldninger" er der nok af :-) Jeg skal ikke på en decideret stram diæt, blot en kostomlægning som kun er beregnet på, at jeg holder vægten (min jordemoder har sagt OK for det).

Anmeld

3. januar 2010

luckas-mor

Sisley skriver:

Jeg er heller ikke så bekymret - jeg har før tabt mig meget så ved at jeg nok skal klare den bagefter. Jeg har også spist nogenlunde sundt, men simpelthen for meget pga kvalme og motion har jeg ikke haft overskud til de første 3 måneder - og så blev det jo jul. Ja, "undskyldninger" er der nok af :-) Jeg skal ikke på en decideret stram diæt, blot en kostomlægning som kun er beregnet på, at jeg holder vægten (min jordemoder har sagt OK for det).

okaii min sagde jeg ikke måtte og jeg er ved a være rigtig brugt i min krop af de mange kg.. glæder mig bar til lillemanden kommer ud til mig å bare lidt af det ryger hurtigt

Anmeld

3. januar 2010

MorTilSnartFire <3

Jeg er i dag 31+4 og jeg har taget + 17,5 kilo på Jeg tabte mig 5 kilo de første 16 uger og fra uge 16 til uge 22 tog jeg sørme lige 13 kilo på, med de 5 kilo jeg havde tabt mig . Fra uge 22 til nu har jeg så taget 4,5 kilo på Det er forskelligt hvornår i graviliteten man tager på og hvor meget.. Jeg var normalvægtig før jeg blev gravid og jeg er stolt af min store runde mave

Og ja, det er muligt du taber dig hele graviliteten, hvilket er normalt ved dem, som havde lidt overskydigt vægt hist og her Men bare rolig - der er nogle der siger man tager meget på i 3. trimester Så glæd dig ikke for hurtigt.. Hihi

Held og lykke med det hele..

Knus Sabrina 31+4

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.