Sove sammen... er det virkelig så slemt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2010

Cris

Det er noget "vestlige" pjat! Her skal børnene sove for sig selv og i et andet værelse så hurtigt som muligt. Meeeen... I mange mange maaaaaange andre lande, hvor folk ikke har så nogle fine stedder at bo, plejer familien at bo og sove sammen i et værelse. Meget tit sover 4 eller 5 børn sammen med forældre. Og ved du hvad, de har ikke alle de der tilknyting halløj problemer. De er bare glade! Så man skal gøre, hvad der fungere i huset og slut. Hvis I er glade for det, så skal I bare forsætte. Hvis du dybt i dit hjerte føler, at det er ikke er rigtigt, så kan du bare ændre på det med at sige nej til dem. Det bliver noget rod i et par natte, men så er det overstået. Så bare rolig, dine børn skal nok klare sig uden problemer lige meget, hvad du vælger! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2010

Tina2

Jeg ELSKER når ungerne sover inde hos os og benytter enhver chance for at hive dem ind i vores seng

Hvis Milas fx hoster, så henter jeg ham ind, når han kommer tæt ind til sin moar, under min dyne så stopper han faktisk med at hoste....

Han sov tæt op af mig hele det første år, så jeg synes det er fantastisk at sove med ungerne. Filuca kommer ikke så tit, men jeg NYDER når hun gør

Thomas sover mindre godt når de ligger i sengen. Begge sover til tider lidt uroligt, men jeg vågner ikke ved det. Kan faktisk vågne op med Milas' fødder i hovedet når vækkeuret ringer, men vågner ikke pga han ligger sådan.... Så det generer mig ikke.... Men Thomas rykker som regel ind på sofaen, hvis de begge ligger i vores seng....

Kan huske en weekendmorgen jeg vågnede, hvor begge unger lå imellem os og kattene i fodenden.... Gad slet ikke falde i søvn igen (det var meget tidligt) for jeg ville bare nyde at alle husets beboere lå tæt på mig.....

Jeg sov selv meget tit hos mine forældre til jeg var 12 år og jeg har altså ingen problemer haft pga det

Jeg synes man skal sove med sine børn hvis man vil, for mig er det det bedste og tryggeste i verden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.