Jeg ELSKER når ungerne sover inde hos os og benytter enhver chance for at hive dem ind i vores seng 
 Hvis Milas fx hoster, så henter jeg ham ind, når han kommer tæt ind til sin moar, under min dyne så stopper han faktisk med at hoste....
 Han sov tæt op af mig hele det første år, så jeg synes det er fantastisk at sove med ungerne. Filuca kommer ikke så tit, men jeg NYDER når hun gør 
 Thomas sover mindre godt når de ligger i sengen. Begge sover til tider lidt uroligt, men jeg vågner ikke ved det. Kan faktisk vågne op med Milas' fødder i hovedet når vækkeuret ringer, men vågner ikke pga han ligger sådan.... Så det generer mig ikke.... Men Thomas rykker som regel ind på sofaen, hvis de begge ligger i vores seng....
 Men Thomas rykker som regel ind på sofaen, hvis de begge ligger i vores seng....
 Kan huske en weekendmorgen jeg vågnede, hvor begge unger lå imellem os og kattene i fodenden.... Gad slet ikke falde i søvn igen (det var meget tidligt) for jeg ville bare nyde at alle husets beboere lå tæt på mig..... 

Jeg sov selv meget tit hos mine forældre til jeg var 12 år og jeg har altså ingen problemer haft pga det 
 Jeg synes man skal sove med sine børn hvis man vil, for mig er det det bedste og tryggeste i verden 

Anmeld