Jeg skal giftes :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Caroline86 skriver:

han er simpelthen et kæmpe stykke guld, han er! Kan du også godt hilse ham fra mig og sige...

Måden han bare ER DER for Jer to dejlige tøser er også helt fantastisk.. og nøj hvor I alle 3 bare fortjener det her... Er virkelig glad på Jeres vegne!

hehe skal jeg nok, når han kommer tilbage fra malou's og hans gåtur heh.. ja det er helt vildt, det er bare fantastisk..

mange tak, ja sys jeg også, og samtidig skal jeg lige sluge det et par gange er det virkelig mig der skal giftes med denne dejlige mand heh..

mange tak søde, det jeg glad for at hører

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Winnie skriver:

Stort tillykke med det. Hvor er din "mand" bare romantisk, det var rigtig smukt.

mange tak..

Anmeld

2. januar 2010

Vingummien

Hvor stort. tillykke

Anmeld

2. januar 2010

eliasogmor

Malou Vilma Nørgaard skriver:

Weee Jeg skal giftes

Eller rettere sag, jeg er forlovet og det blev jeg idag

Det startede med vi var ude og gå en tur i dyrehaven, med malou og vores hund. Da vi så havde gået der i et stykke tid, sagde han at vi skulle stoppe. i det samme kom der en af de der hestevogne riddende, og de gav ham så en stor buket blomster og en lille æske. så lagde han sig på knæ og spurgte om jeg ville gifte mig med ham. og sagde han aldrig havde følt sådan for en person før.. jeg begyndte bare at tude, det var så smukt.. Så jeg sagde self JA... og ikke nok med det, trak han 2 "fake" flybilletter frem, som skulle forstille de var til hawaii, og så sagde han at vi skulle giftes der, ( det har altid været min drøm at blive gift der ) så det er bare vildt fantastisk..

Men sagde så at vi skulle havde en laaaaang forlovelse, da jeg gerne vil havde malou er ældre og såen.. og selvom vi ikke har været sammen i flere år, så ved jeg bare det skal være mig og mathias resten af livet.. har aldrig været klar til at forlove mig, med andre, men det faldt bare helt naturligt.. ja ville bare lige dele denne store nyhed med alle jer dejlige mennersker <3

ihh fik helt gåse hud...... tillykke...

Anmeld

2. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

mange tak ja det gør jeg også når jeg tænker på det  hihi

Anmeld

2. januar 2010

MichellaMalou

en million gange tillykke søde det var da bare fantatisk

Anmeld

3. januar 2010

lulle1985

mange gange tillykke og fantastisk romantisk frieri

Anmeld

3. januar 2010

Vidunderligeunger

Tilmeldt skriver:

Jeg ved godt misundelse er en grim ting, men gud hvor er jeg bare misundelig på dig!!!

Jeg går og stikker lidt til min kæreste, men synes han er lidt sløv i omdrejningerne!! 

Stort tillykke til jer!

Stine 22+4

hihi samme her.. han får den hver gang lejligheden byder sig.. men jeg tror sgu jeg selv spørger

Anmeld

3. januar 2010

BlyViol skriver:

hihi samme her.. han får den hver gang lejligheden byder sig.. men jeg tror sgu jeg selv spørger

Haha... Det har jeg også truet med, men det vil han alligevel ik være med til.. Det er han åbenbart for gammeldags til!!

Stine 22+4

Anmeld

3. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

taaak piger, ja det må man give ham, det var romantisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.