Jeg skal giftes :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Mange tak tøsser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Tilmeldt skriver:

Jeg ved godt misundelse er en grim ting, men gud hvor er jeg bare misundelig på dig!!!

Jeg går og stikker lidt til min kæreste, men synes han er lidt sløv i omdrejningerne!! 

Stort tillykke til jer!

Stine 22+4

hihi, det må man godt være .. heh

ihh, så må du ligge nogle hints til det.. jeg havde overhoved ikke i min vildeste fantasi regnede med han ville fri heeh.. men selvom der går laang tid, kigger jeg allerede på ting hehe

og tak. håber han snart frier til dig

Anmeld

2. januar 2010

noahsmoar

ihhh hvor romantisk!! er KÆMPE tillykke, hvor er det dog bare dejligt!

Anmeld

2. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

iiiihhh smukke!! hvorfor har du ikke sagt det!?

STOOOORT tillykke, og jeg er SLET ikke i tvivl om at han er den rigtige for dig! Snøft, får helt tårer i øjnene skatte!

Anmeld

2. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

noahsmoar skriver:

ihhh hvor romantisk!! er KÆMPE tillykke, hvor er det dog bare dejligt!

mange tak søde.. ja det er bare stort

Anmeld

2. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Caroline86 skriver:

iiiihhh smukke!! hvorfor har du ikke sagt det!?

STOOOORT tillykke, og jeg er SLET ikke i tvivl om at han er den rigtige for dig! Snøft, får helt tårer i øjnene skatte!

smukke har skrevet det i en privat post til dig  

mange tak skatte .. nej er heller ikke i tvivl, han er den rette mand for mig ja stor tudet også bare, da han friede hehe .. det var så smukt ..

Anmeld

2. januar 2010

Moderator

Malou Vilma Nørgaard skriver:

smukke har skrevet det i en privat post til dig  

mange tak skatte .. nej er heller ikke i tvivl, han er den rette mand for mig ja stor tudet også bare, da han friede hehe .. det var så smukt ..

den har jeg ikke fået

Det var da også bare et ultra romantisk frieri!!!!

Anmeld

2. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Caroline86 skriver:

den har jeg ikke fået

Det var da også bare et ultra romantisk frieri!!!!

eeej . havde skrevet en lang besked.. øv,..

ja det er helt vildt, havde jeg ikke regnet med hehe.. og så jeg det skal foregå på hawaii. har kun sagt det til ham engang, at hvis jeg noglesinde skulle giftes, skulle det være på hawaii hehe.. og han har sgu hørt efter og huskede det.. heh.. havde jeg sgu ikke regnet med,,..

Anmeld

2. januar 2010

Moderator

Malou Vilma Nørgaard skriver:

eeej . havde skrevet en lang besked.. øv,..

ja det er helt vildt, havde jeg ikke regnet med hehe.. og så jeg det skal foregå på hawaii. har kun sagt det til ham engang, at hvis jeg noglesinde skulle giftes, skulle det være på hawaii hehe.. og han har sgu hørt efter og huskede det.. heh.. havde jeg sgu ikke regnet med,,..

han er simpelthen et kæmpe stykke guld, han er! Kan du også godt hilse ham fra mig og sige...

Måden han bare ER DER for Jer to dejlige tøser er også helt fantastisk.. og nøj hvor I alle 3 bare fortjener det her... Er virkelig glad på Jeres vegne!

Anmeld

2. januar 2010

Winnie

Stort tillykke med det. Hvor er din "mand" bare romantisk, det var rigtig smukt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.