Jeg skal giftes :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.116 visninger
29 svar
0 synes godt om
2. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Weee Jeg skal giftes

Eller rettere sag, jeg er forlovet og det blev jeg idag

Det startede med vi var ude og gå en tur i dyrehaven, med malou og vores hund. Da vi så havde gået der i et stykke tid, sagde han at vi skulle stoppe. i det samme kom der en af de der hestevogne riddende, og de gav ham så en stor buket blomster og en lille æske. så lagde han sig på knæ og spurgte om jeg ville gifte mig med ham. og sagde han aldrig havde følt sådan for en person før.. jeg begyndte bare at tude, det var så smukt.. Så jeg sagde self JA... og ikke nok med det, trak han 2 "fake" flybilletter frem, som skulle forstille de var til hawaii, og så sagde han at vi skulle giftes der, ( det har altid været min drøm at blive gift der ) så det er bare vildt fantastisk..

Men sagde så at vi skulle havde en laaaaang forlovelse, da jeg gerne vil havde malou er ældre og såen.. og selvom vi ikke har været sammen i flere år, så ved jeg bare det skal være mig og mathias resten af livet.. har aldrig været klar til at forlove mig, med andre, men det faldt bare helt naturligt.. ja ville bare lige dele denne store nyhed med alle jer dejlige mennersker <3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2010

forår

Stort tillykke, og hvor er han da bare romantisk

Anmeld

2. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

mange tak

Anmeld

2. januar 2010

lululupo

århhhhhhh hvor fint tillykke

Anmeld

2. januar 2010

Ox.

Årh hvor skønt! Stort tillykke!

Anmeld

2. januar 2010

Corn

Super start på året. tillykke

Anmeld

2. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

mange tak tøsser.. ja fantastisk start på året, så kan det ikke gå helt galt

Anmeld

2. januar 2010

Tina2

Sikke en dejlig start på året!!! Stort tillykke til jer alle tre:-)

Anmeld

2. januar 2010

Sisley

Hvor fantastisk!!!

Anmeld

2. januar 2010

Jeg ved godt misundelse er en grim ting, men gud hvor er jeg bare misundelig på dig!!!

Jeg går og stikker lidt til min kæreste, men synes han er lidt sløv i omdrejningerne!! 

Stort tillykke til jer!

Stine 22+4

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.