Klokken blev 00.00...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tjuhl skriver:

vi slog hånd på at vi VIL være forældre i nat ved midnat efter vi var væltet ned igennem en måneoplyst baghaveskov med en flaske asti vanterne, så det er basta aftalt

og Søren fortalte ved morgenmaden igår morges, at han havde drømt at han havde tjekket en graviditetstest der var positiv (ja herhjemme er det husbond der har graviditetsdrømme)

Mmmm. Jeg har jo også drømt mange gange, at du bliver gravid snart

Så det SKAL bare ske Og min skal bare være rask og blive hos os.

Så nu vil jeg også fortsætte med at være glad for min krop og pleje den, så baby får det bedst...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2010

LinLin

Hvor dejligt! Tillykke Bare det snart bliver min tur (igen)!

Anmeld

2. januar 2010

oo

Zafir skriver:

Mmmm. Jeg har jo også drømt mange gange, at du bliver gravid snart

Så det SKAL bare ske Og min skal bare være rask og blive hos os.

Så nu vil jeg også fortsætte med at være glad for min krop og pleje den, så baby får det bedst...

den SKAL være rask - men jeg tror at Idun velsignede den den morgen, så du skal ikke være alt for nervøs 

hver gang jeg får lyst til at synde, så tænker jeg på dig

Anmeld

2. januar 2010

Moderator

Tjuhl skriver:

den SKAL være rask - men jeg tror at Idun velsignede den den morgen, så du skal ikke være alt for nervøs 

hver gang jeg får lyst til at synde, så tænker jeg på dig

Ja, det er var helt fantastisk

Så sagde hun også: Det blir en pige!!

Så spurgte jeg hende om hun ikke ville kunne lide den, hvis der kom en lillebror en dag.. også sagde jo: JO sæføli, men det skal bare helst være en lillesøster hehe.

Anmeld

2. januar 2010

Sujan

ih altså stort tillykke hvor er det bare fantastisk...

Anmeld

2. januar 2010

N&J

Tillykke Zafir... hvor er det dejlig og en fantastisk måde at møde det nye år på.. jeg krydser finger for jer, men er nu helt sikker på at alt er som det skal være.. bare vent når storesøster taler så lytter universet...

Anmeld

2. januar 2010

Moderator

NikitasMoar skriver:

Tillykke Zafir... hvor er det dejlig og en fantastisk måde at møde det nye år på.. jeg krydser finger for jer, men er nu helt sikker på at alt er som det skal være.. bare vent når storesøster taler så lytter universet...

Det håber jeg virkelig at universet gør!!!!!!! Min egen skønne skønne Idun. Universet MÅ lytte til hende.

Anmeld

2. januar 2010

Diana...

Så lægger man her i sengen med ond i hals og øre og kan ikke sove, så tænder man lige for computeren og wupti et fantastisk indlæg der lige skyder i hoved på en og så glemmer men lige det dumme hoved.

Zafir kæmpe tillykke hvor er det bare fantastisk for jer, jer er så glad på dine/jeres vegne, og jeg håber virkelig at 3 gang er lykkens gang, men hvordan skulle det ikke være det du har en helt særlig datter så mon ikke hun får ret.

KÆMPE kram til dig og dine kære og den lille i maven som der skal blive der denne gang 

Knus Diana 14 dage over tid men negativ test for 6 dage siden.

Anmeld

2. januar 2010

wamse

Ej men for hulan da også, hvor er det et fedt indlæg at få øje på. KÆMPE stort tillykke herfra, hvor er jeg bare glad på jeres vejne

Anmeld

2. januar 2010

mek-83

Virkelig mange gange tillykke med det Zafir

Er ikke så aktiv her inde, men følger en del med i hvad der sker, så er da virkelig glad på dine vegne at det er lykkes igen

Krydser alt hvad der kan krydses for at den er rask og bliver hvor den skal

Maria 22+3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.