Igår aftes, da vi stod og så på uret tælle ned, gik det pludselig op for mig at min mens altså ikke kommer... Pludselig løb tårerne ned af kinderne på mig... De andre til festen kom og gav mig et kram og syntes det var sjovt jeg blev så rørt over at kl. slog 12...
Vi gik ud og så fyrværkeri og Tom rakte mig flasken med Asti... Jeg takkede ned og græd igen. Jeg fortalte ham hvorfor. Han kyssede og krammede mig og sagde: Så drikker jeg resten af flasken for at fejre det...!!
Vi stod og så fyrværkeri udover kbh i en lille time. Det var perfekt vejr, fuldmåne og vindstille og KOLDT... Vi gik tilbage til festen. Jeg havde det som om jeg havde fået en hammer i hovedet og jeg græd igen. Jeg fortalte de andre hvorfor, da de spurgte mig, om jeg altid bliver så rørt nytårsaften. Så fik jeg kram og de sagde at det da var rigtig æv at vi ikke lige havde nogen tester til festen 
Tom spurgte, hvorfor jeg ikke har fortalt ham noget, men jeg har gået og haft det sådan, at det var noget pjat og den jo selvfølgelig ville komme ... og specielt hvis jeg sagde det til nogen. Og jeg forsøgte ikke at tænke på, hvornår jeg sidst havde mens. Men i virkeligheden har jeg ikke haft mens siden min fødselsdag, så det betyder at jeg er 4+4...
Nu er det bare de trælse uger, der kommer. Til jeg kan føle mig tryg og være sikker på at den bliver der og er rask...
Den anden dag, da vi vågnede, kyssede Idun min mave og sagde: Mor, når du er igen skal lave en baby, så er jeg sikker på at den bliver der og er fin.
Og tænk engang - så var der en lille bitte spire i min mave, da hun sagde det...!!!
Nu er det bare... vente!! Og omkring husbonnis fødselsdag, kan vi komme til NF. Måske en uges tid før... Puha. Det blir godt at få overstået... også selvfølgelig at den skal blive der denne gang!! 3. gang MÅ være lykkens gang, med at lave en baby..!!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld