Klokken blev 00.00...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2010

FrkT

Neeeeeeeej hvor er det bare stort. Sidder helt med tårer i øjnene over din lille beretning. Hvor er det fantastisk for jer, er vildt glad på jeres vegne!

SUPER DUPER MEGET TILLYKKE

Og jeg krydser alt hvad jeg overhovedet kan for at Idun får ret og det er denne gang I skal have en lillebror eller søster til jeres smukke pige  Og ihhh en fantastisk nytårsgave at få!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2010

dorthemus

Nu har jeg lige læst alle indlæggene igennem og JA FOR FANDEN hvor er det bare dejligt!! Skønt at vi kan være gravide sammen og have en stor del af barslen sammen også

Hvor har I bare fortjent det alle tre

Kys og kram moster

Anmeld

3. januar 2010

Winnie

Ih hvor er din historie fin  Stort tillykke med graviditeten og jeg vil også  for at alt er som det skal.

Anmeld

4. januar 2010

Sofie

Zafir skriver:

Igår aftes, da vi stod og så på uret tælle ned, gik det pludselig op for mig at min mens altså ikke kommer... Pludselig løb tårerne ned af kinderne på mig... De andre til festen kom og gav mig et kram og syntes det var sjovt jeg blev så rørt over at kl. slog 12...

Vi gik ud og så fyrværkeri og Tom rakte mig flasken med Asti... Jeg takkede ned og græd igen. Jeg fortalte ham hvorfor. Han kyssede og krammede mig og sagde: Så drikker jeg resten af flasken for at fejre det...!!

Vi stod og så fyrværkeri udover kbh i en lille time. Det var perfekt vejr, fuldmåne og vindstille og KOLDT... Vi gik tilbage til festen. Jeg havde det som om jeg havde fået en hammer i hovedet og jeg græd igen. Jeg fortalte de andre hvorfor, da de spurgte mig, om jeg altid bliver så rørt nytårsaften. Så fik jeg kram og de sagde at det da var rigtig æv at vi ikke lige havde nogen tester til festen

Tom spurgte, hvorfor jeg ikke har fortalt ham noget, men jeg har gået og haft det sådan, at det var noget pjat og den jo selvfølgelig ville komme ... og specielt hvis jeg sagde det til nogen. Og jeg forsøgte ikke at tænke på, hvornår jeg sidst havde mens. Men i virkeligheden har jeg ikke haft mens siden min fødselsdag, så det betyder at jeg er 4+4...

Nu er det  bare de trælse uger, der kommer. Til jeg kan føle mig tryg og være sikker på at den bliver der og er rask...

Den anden dag, da vi vågnede, kyssede Idun min mave og sagde: Mor, når du er igen skal lave en baby, så er jeg sikker på at den bliver der og er fin. Og tænk engang - så var der en lille bitte spire i min mave, da hun sagde det...!!!

Nu er det bare... vente!! Og omkring husbonnis fødselsdag, kan vi komme til NF. Måske en uges tid før... Puha. Det blir godt at få overstået... også selvfølgelig at den skal blive der denne gang!! 3. gang MÅ være lykkens gang, med at lave en baby..!!

Kære søde Zafir..

Hvor var det dog bare vidunderlig læsning.. Måtte lige synke et par gange og blinke lidt

Jeg håber og tror på at den er her denne gang.. Nu er Idun jo også "med i det" så er sikker på at I til sept får en dejlig lillesøster/bror.

Glæder mig så meget til at hører mere om det hele

Kh Sofie

PS: Og undskyld den sene sms den anden dag.. Blve bare så glad på Jeres vegne at jeg liiige måtte skrive

Anmeld

4. januar 2010

SaNiNa

Første vil jeg sige stort tillykke og hvor var det bare rørende at læse kneb selv en tåre.

Håber alt er somn det skal være til nf.

Anmeld

4. januar 2010

LISBETH:-)

MEGET stort tillykke herfra. Det er jo intet mindre end fantastisk!!

Lisbeth

Anmeld

4. januar 2010

LauraLW

Zafir skriver:

Igår aftes, da vi stod og så på uret tælle ned, gik det pludselig op for mig at min mens altså ikke kommer... Pludselig løb tårerne ned af kinderne på mig... De andre til festen kom og gav mig et kram og syntes det var sjovt jeg blev så rørt over at kl. slog 12...

Vi gik ud og så fyrværkeri og Tom rakte mig flasken med Asti... Jeg takkede ned og græd igen. Jeg fortalte ham hvorfor. Han kyssede og krammede mig og sagde: Så drikker jeg resten af flasken for at fejre det...!!

Vi stod og så fyrværkeri udover kbh i en lille time. Det var perfekt vejr, fuldmåne og vindstille og KOLDT... Vi gik tilbage til festen. Jeg havde det som om jeg havde fået en hammer i hovedet og jeg græd igen. Jeg fortalte de andre hvorfor, da de spurgte mig, om jeg altid bliver så rørt nytårsaften. Så fik jeg kram og de sagde at det da var rigtig æv at vi ikke lige havde nogen tester til festen

Tom spurgte, hvorfor jeg ikke har fortalt ham noget, men jeg har gået og haft det sådan, at det var noget pjat og den jo selvfølgelig ville komme ... og specielt hvis jeg sagde det til nogen. Og jeg forsøgte ikke at tænke på, hvornår jeg sidst havde mens. Men i virkeligheden har jeg ikke haft mens siden min fødselsdag, så det betyder at jeg er 4+4...

Nu er det  bare de trælse uger, der kommer. Til jeg kan føle mig tryg og være sikker på at den bliver der og er rask...

Den anden dag, da vi vågnede, kyssede Idun min mave og sagde: Mor, når du er igen skal lave en baby, så er jeg sikker på at den bliver der og er fin. Og tænk engang - så var der en lille bitte spire i min mave, da hun sagde det...!!!

Nu er det bare... vente!! Og omkring husbonnis fødselsdag, kan vi komme til NF. Måske en uges tid før... Puha. Det blir godt at få overstået... også selvfølgelig at den skal blive der denne gang!! 3. gang MÅ være lykkens gang, med at lave en baby..!!

Stort tillykke søde Zafir! Ih hvor har I fortjent det. Krydser alt hvad jeg kan for at det denne gang er lykkens gang :-)

Laura

Anmeld

4. januar 2010

lene

kæmpe stort tillykke, hvor har i bare fortjent det

knus Lene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.