hvorfor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2010

Bondepigen

Tjuhl skriver:

vi har også hørt skrækhistorier om hvordan nogle må rive vægge ned for at finde døde rotter derinde, fordi de stinker så meget

tak for tippet med havregryn, det skal afprøves idag! vi havde sjovt nok lige købt en pose igår, da jeg så læste din besked

Du kan osse prøve med nødder. Jeg havde to mus som kæledyr engang. De var helt vilde med nødder. (valnødder og hasselnødder)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2010

Vingummien

Ad. Burde da kunne gøres mere end at sætte sådan en dum fælde op.

Problemet med giften er at hvis der nu er et dyr der æder den døde rotte så kan de også dø.

Men er da ulækkert og virkelig sund at de skal lide sådan selvom man er trætte af dem.

Har faktisk haft en rotte engang der hed julle

Anmeld

3. januar 2010

Barbamama

Tjuhl skriver:

jeg kunne godt tænke mig, hvis de kom ind i sådan en boks og så kom rottemanden og hentede dem og slå dem ihjel på en nogenlunde human måde, men ak nej

vi må ikke få lagt gift ud fordi vi bor midt i skoven og midt i et jagtområde. og så er det rigtig træls hvis de dør inde i muren, for det kan give rigtig store problemer.

det er bare all-around nederen at have rotter!!

nå okay ja det er ikke så godt.....

Anmeld

3. januar 2010

JustAnotherName

PUhaaaa !!!
(Citat af : Adam Wusnauzki, eller hvad ham hundeopdrætteren nu hedder)

Fy-for-pyffer.
Men ja, selvom det er et klamt og irriterende problem for Jer, så synes jeg også lidt at rotterne er nogle stakler, som du selv siger - DE ved jo ikke at de er skadedyr, og de er jo ikke ondskabsfulde eller har slemme hensigter.
Synes det er en ret voldsom og brutal død. Ikke særligt humant ...end ikke for en rotte.

R.I.P. Ratotuile (den tegnefilm er Bianca bare helt pjattet med)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.