Hvad er der sket for jer i 2009?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2010

Corn

For mig har 2009 været lidt et stille år. Vi har nydt tiden, men ikke haft de store op eller nedture..

Dog kom en stor op tur, da vi blev enige om at det var tid til tredje barn, og vupti, spire på vej...

Majken 14+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2010

DK

Da jeg gjorde status den anden dag, så kom jeg faktisk frem til at 2009 ikke har været det vildt fede år. 2008 var et fantastisk år, men 2009 har ikke rigtig budt på noget af det rigtig gode.

Min søster fik en datter, hvilket klart var fantastisk. Men det var en tvillingegraviditet med enæggede piger, hvor den ene døde i maven. MEGA hårdt for jo især min søster, men også os andre, og tog ligesom lidt af glæden, selv om det var lykke da Klara kom ud rask og fin og kun lidt for tidligt.

Derudover har vi ikke været i udlandet på ferie, men brugt alle penge og sommerferie på at male hus. Det var et slid altså. Mikkel og jeg har været gennem en 3 års krise, med lidt muggeri i krogene sådan generelt. Det er vi faktisk først kommet ud af her før jul, og er nu lidt nyforelskede igen. På Mikkels arbejde var der kæmpe fyringsrunder, og derfor meget travlt for de tilbageværende medarbejdere hvilket har skabt ret meget stres for ham også.

Jeg har ikke arbejdet så meget, for at fokusere på uni noget mere. Det lønnede sig med et fint 10 tal her d 21/12, men det har været et hårdt efterår uden så mange penge som jeg plejer at have/bruge, og jeg fik derudover galoperende stres, dårlige nerver og et mindre nervesammenbrud før eksamen. UF jeg har aldrig været så nervøs før nogen eksamen før.

Derfor håber jeg at 2010 bliver vores år igen. Vi har allerede planlagt en ferie. Vi er nyforelskede og kommet ud stærkere i vores forhold end før, vi har planlagt baby til foråret og jeg ser med optimisme frem til eksamen her i januar og igen til sommer!

Så jeg ønsker 2010 velkomment!!Mikkel og jeg talte om at det her bliver vores årti, he he!!

Anmeld

2. januar 2010

LouiseNielsen

Godt nytår tøser!

Ja 2009 startede for mig med at Nicklas og jeg flyttede i ny lejlighed. Andreas og jeg fandt efter et brud på 2 mdr sammen igen og han flyttede herover fra Odense. I maj blev vi forlovet og fik fastsat dato for bryllup, (d 3 juli 2010) og i august stod jeg med en positiv graviditete test i hånden (planlagt) 2009 blev derfor et år i kærlighedens tegn, hvor jeg var omgivet af min dejlige forlovede, min dejlige søn og spunken i maven....

2010 bliver et endnu større år, med fødsel i starten af april, bryllup/barnedåb d 3 juli og med de to ting i sigte så skal der meget til at ødelægge år 2010 for mig og min lille familie....

Til jer med modgang i 2009, jeg ønsker jer alt mulig held og lykke i det nye år. Og til jer andre, håber alt må fortsætte som i fortjener!

Kram

Anmeld

2. januar 2010

Anirak

Mit 2009 har budt på en enkelt sorg og en masse glæder.

Min mormor døde desværre på min mors fødselsdag. Hun sov stille ind i sin elskede kolonihave. Det var sørgeligt, da min mor ringede og fortalte mig det. Det kom bag på mig, selvom hun havde dårligt hjerte og efterhånden var en ældre dame - man bliver nok aldrig helt klar til at tage afsked.

Til gengæld blev jeg gift med den mest fantastiske mand - 07.08.09 i al hemmelighed med to vennepar som vidner i kirken og efterfølgende middag på Gerlev Kro. Vores familie var selvfølgelig kede af ikke at kunne deltage, men for os betød det meget, at det var et intimt bryllup. Vi regner dog med at holde stor fest en dag.

1. september begyndte jeg på HG for studenter og blev færdig d. 26. november med et 12-tal til den mundtlige, tværfaglige eksamen. Jeg har droppet mange uddannelser, så det var stort for mig at gennemføre. Samme aften skulle vi til middag hos min ældste lillesøster, og det blev vist dagen, hvor min far havde et af sit livs mest stolte øjeblikke. Jeg startede nemlig med at fortælle om min eksamen og afsluttede med, at han skulle være morfar til sommer. Det er fantastisk at vente et ønskebarn, og hele familien glæder sig så meget.

2010 bliver vidunderligt..

Anmeld

2. januar 2010

Unalisa

2009 har været et fantastiske år for os. vi smed p-pillerne dec.2008 og blev gravid feb.2009. 14.dec 2009 blev vores søn født. den bedste år

Anmeld

3. januar 2010

susan82

Her har 2009 været et lidt hårdt år, men også glædeligt.

Det starter hårdt, da vi i dec 2008 får at vide, 2 dage efter jeg fandt ud af at jeg var gravid igen, at min svigerfar har nyrekræft. Hele foråret går med behandlig af dette og div. operationer. Han er indlagt over længere tid, da han mister blod.

Mht min graviditet, så fik jeg nyt arbejde 1/1-09, og har kun været der i 3 uger da jeg begynder at få bækkensmerter. de bliver kun være og være, og må sygemeldes sidst i marts pga bækkenløsning. Ender med div hjælpemidler for at hverdagen går.

Min svigerfar skal igennem en hjerteoperation i maj, og her er han ved at midstelivet, da de ikke kan stoppe blødninger. Han er endnu igennem flere lange indlæggelser og mange tur på kanten med døden, men alt ender godt og han er nu frisk som aldrig før.

Gustav er længe ventet da vi når august, og 22 kommer han til verden ved en nem og hurtig fødsel. Min mormor er dårlig og indlagt med meget væske i kroppen og hovedet. Så hende 1 uge inden jeg fødte og kunne godt se hvad de så ud til var i vente ( ud fra min uddannelse). Min mormor ser Gustav 1,5 døgn efter fødslen, og hun dør 3 timer efter jeg er taget hjem. Det var i staten meget hårdt at se på min søn, men nu er jeg bare så glad for at hun nåede at se ham og jeg har et billede hvor hun ligger med ham i sengen :-)

Alt i alt har mit 2009 været et glædeligt år!!! 

ps tak for dem så ikke stoppede før slutningen  det endte med at blive langt.

Anmeld

3. januar 2010

Neki

Godt nytår til alle

For min kæreste og jeg håber vi på et MEGET bedre 2010 end 2009. Mange sorger i det foregående år, men også i hvert fald én stor glæde.

- Min dejlige svigermor dør i juni efter 10 måneders opslidende kræftsygdom.

- Min tante dør i Juli efter en ligeledes meget opslidende kræftsygdom

- En nær ven af familien som var en utrolig støtte under min svigermors sygdom får pludselig konstateret uhelbredelig kræft og dør i Oktober.

- Min elskede mormor bliver indlagt juleaften, går i koma, vågner igen kort, koma igen og dør så nytårsaften. Samme dag min mormor dør bliver min onkel indlagt på samme hospital med enten et blødende mavesår, eller en tilbagevendt tarmkræft!

Heldigvis har jeg en helt FANTASTISK kæreste og familie som har delt sorgerne med mig hele vejen og vi har kunne støtte hinanden igennem de svære tider.

Der har heldigvis også været et par lyspunkter i løbet af året, bl.a. en 5 ugers rejse rundt i USA... og så at vi er startet på projekt baby, dog uden held endnu...så den lille spire i maven må gerne komme her i 2010!

Så vi håber på et lidt bedre år 2010, med forhåbentlig ingen dødsfald, men i stedet en ille ny i maven

Anmeld

3. januar 2010

Vidunderligeunger

puha 2009 var en bølge.. startede med det vilde single liv i januar og fortsatte indtil marts hvor ´jeg for tredje gang støder ind i mín nuværende kæreste... han fyrede mig i 2008 efter en måned med uforpligtende og jeg fyrede ham så i 2008 efter en uge mellem jul og nytår på samme måde... men kunne jeg glemme ham?? slet ik... vi fandt sammen i marts og besluttede efter kort tid at nu var det nu det var alvor - vi var bare pisse forelskede begge to!!!

i april dør min lille fætter... han blev 1½ år. han blev kørt over af en lastbil mens mor så på, så det var en påske i sorg og det har ligesom lagt en dyne over familien siden.

Jeg kom mig lige så stille oven på chokket sammen med min familie og hverdagen begyndte jo igen... Johannes' (min fætter) død betød noget helt specielt for mig.. ungdommen stoppede ligsom og jeg blev på en måde "voksen" på en dag... mange ting stod mere klart for mig og jeg var ikke i tvivl.. jeg ville gerne have børn! jeg spurgte min kæreste om han havde tænkt på det, og han svarede "ja, men du er jo så ung, så ville ikke sige noget før du selv kom og spurgte" = projekt baby blev sat i gang i juli, hvor jeg startede ny uddannelse i butik....  total dumt når jeg tænker tilbage..

august stod jeg med en positiv graviditets test og vi lignede nok mest af alt to   "fuuuck" var lige min første tanke - går det SÅ hurtigt?? ingen af os havde troet det tog 1½ måned, men ak - vi skulle være forældre.. og det var da bare vidunderligt... jeg stoppede min uddannelse og begyndte med HF.. skønt... maven har vokset lige siden og man må sige at det hele er gået utrolig stærkt, men jeg håber og tror det er sådan vi skal være sammen. jeg elsker i hvert fald min kæreste over ALT på jorden og Maj 2010 bliver bare fantastisk..

god vind til jer alle gravide som ikke gravide! <3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.