Da jeg gjorde status den anden dag, så kom jeg faktisk frem til at 2009 ikke har været det vildt fede år. 2008 var et fantastisk år, men 2009 har ikke rigtig budt på noget af det rigtig gode.
Min søster fik en datter, hvilket klart var fantastisk. Men det var en tvillingegraviditet med enæggede piger, hvor den ene døde i maven. MEGA hårdt for jo især min søster, men også os andre, og tog ligesom lidt af glæden, selv om det var lykke da Klara kom ud rask og fin og kun lidt for tidligt.
Derudover har vi ikke været i udlandet på ferie, men brugt alle penge og sommerferie på at male hus. Det var et slid altså. Mikkel og jeg har været gennem en 3 års krise, med lidt muggeri i krogene sådan generelt. Det er vi faktisk først kommet ud af her før jul, og er nu lidt nyforelskede igen. På Mikkels arbejde var der kæmpe fyringsrunder, og derfor meget travlt for de tilbageværende medarbejdere hvilket har skabt ret meget stres for ham også.
Jeg har ikke arbejdet så meget, for at fokusere på uni noget mere. Det lønnede sig med et fint 10 tal her d 21/12, men det har været et hårdt efterår uden så mange penge som jeg plejer at have/bruge, og jeg fik derudover galoperende stres, dårlige nerver og et mindre nervesammenbrud før eksamen. UF jeg har aldrig været så nervøs før nogen eksamen før.
Derfor håber jeg at 2010 bliver vores år igen. Vi har allerede planlagt en ferie. Vi er nyforelskede og kommet ud stærkere i vores forhold end før, vi har planlagt baby til foråret og jeg ser med optimisme frem til eksamen her i januar og igen til sommer!
Så jeg ønsker 2010 velkomment!!Mikkel og jeg talte om at det her bliver vores årti, he he!!
Anmeld