Hvad er der sket for jer i 2009?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. december 2009

Sees

Puha .. 2oo9 var året hvor :

- Jeg i januar måned troede at nu havde jeg fundet mit "kald" .. Jeg ville være guide, og jeg ville på guidekrusus i Spanien.

- Jeg i februar måned, kommer til lægen, med henblik på at jeg er ret langt nede psykisk, men kommer derfra med en strålende positiv graviditetstest, og en besked om at jeg er omkring 20. uge. Min verden vælter fuldstændig!

- Jeg får givet min (nu eks) kæreste beskeden om graviditeten, og jeg har har ikke hørt fra ham siden!

- Jeg er igennem retssystem og hvad der dertil høre, for at få min eks-kæreste til at hente alle sine møbler, og ejendele, som står og fylder hos mine forældre. - Efter 3 måneders kamp, og utallige af anbefalede breve, der kom retur, giver min advokat mig lov til at smide hans ting ud.

- Jeg i maj måned får min lille guldklump af en søn i armene. Sikke en følelse  - Drømmen og at blive guide er droppet, for altid, og nu er jeg sikker på at jeg har fundet mit kald. Jeg skal være mor, og en fantastisk en af slagsen!

- Der bliver holdt barnedåb, og alt gik over alt forventning.

- Jeg finder ud af hvem der er venner og veninder, og hvem man kan stole på - På den hårde måde.

- Jeg render ind i den her HELT FANTASTISKE fyr (en gammel bekendt), som har holdt fast!

- Jeg kommer hjem dagen før nytårsaften og opdager at der har været indbrud i mit lille hjem. Dog er der ikke stjålet noget, andet end 2 øl, men bare det at de har været der er en ulækker tanke.

- Der kommer svar på faderskabssagen og Simon er far til Emil, som jeg jo hele tiden har sagt - Endelig kom det sort på hvidt

- Jeg vil ønske alle min kære, og dem jeg ikke kender, et godt og lykkebringende nytår. Med håb om at alle husker og smile, og nyde livet - Selv om det er lidt hektisk og trist, til tider !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2009

LotteN

Jamen her har det også været meget svingende, men ikke det ville der er sket..

Parforholdet kører lidt op og ned og nu har vi et håb om vi starter på et nyt og og ændre nogle ting i hverdagen og derfor år 2010 vil give os et bedre parforhold...

ellers er jeg startet i skole i sep og der fik jeg ser i midten af december karaktere for prøveeksamener (skal op her efter nytår) og fik rigtige gode karaktere - bla. to 10 taller, hvilket jeg slet ikke er vant til - så ser ud til jeg endelig har fundet drømmestudiet..!

og så har vi jo bare en dejlig lille prinsesse rende herhjemme, som bliver søtrre og større hver dag og blvier utrolig selvstændig, og det fortsætter jo kun for hver dag der går..

RIGTIG GODT NYTÅR til allesammen

Anmeld

31. december 2009

saxa

GODT NYTÅR ALLE SKØNNE QVINDER!!!

Jamen året der gik her... Startede op med eksamener på seminariet efter endt barsel, det var hårdt med jeg bestod

Vores datter blev 1 år - hvilket var helt vildt, for det er bare gået stærkt!

Min kæreste friede på min fødselsdag - og vi blev gift d.21-11-09 efter at have været sammen i 6½år 

Mine to veninder der begge har kæmpet længe med at blive gravide - blev begge gravide.. Den ene fødte dog nogle måneder for tidligt, men hendes 2 drenge har det super godt nu..

Lige de ting jeg kan komme på nu..
Og slutter nu året af med endnu flere ting i vente næste år...

Anmeld

31. december 2009

mama09

LauraLW skriver:

Normalt har jeg ikke behov for at gøre status over året der gik, men lige netop 2009 har godt nok været fyldt helt op med ALT...

Året startede med at min kæreste sagde "godt nytår skat, det bliver et stort år for os, det kan jeg mærke"

- 14 dage efter flyttede han fra mig, vi var kørt sur i skænderier og sorg efter abort og trængte til en lille pause. Pausen blev hurtigt til et brud, og jeg var fyldt med afmagt og sorg og var helt nede i bund.

Jeg begyndte at se andre... for det gør man jo på et tidspunkt, men det var ikke helt rigtigt...

I starten af marts skulle Thomas hente resten af hans ting... og han proklamerede at det skulle være os to igen. - Det var svært for mig, ville gerne... elsker ham jo overalt på jorden, men var bange helt ind til rygradden.

Vi hoppede ud i det. Blev kærester igen, på en ny og bedre måde. Vi valgte at tænke på bruddet som en pause, og ikke et brud, og det fungerede faktisk overraskende nemt... som om vi aldrig havde været væk fra hinanden.

Juli måned bød på positiv graviditetstest. - Planlagt. Livet var nu fyldt med lykke og glæde... men bestemt også bekymringer og frugt for at miste igen.

August til december har været måneder fyldt med opgaver, eksamener, hormoner, tårer, glæde, tanker om hvordan vi skal klare alt det nye der skal ske og alt mulig andet.

Og nu er det nytår igen... Han havde jo ret, det blev et stort år... men mon ikke 2010 bliver større? - Kan slet slet ikke forholde mig til hvad der skal ske til Marts. Meget surrealistisk.

Det blev langt.... men et år er vel også lidt langt på en måde...

Godt nytår.

Laura - Med en MEGET aktiv Vilma og en dejlig kæreste

2009 kom vores DRØMMEBARN til verden QUEEN LATIFA

GODT NYTÅR

Anmeld

31. december 2009

mama09

Trinehw skriver:

2009 kom vores DRØMMEBARN til verden QUEEN LATIFA

GODT NYTÅR

nåå ja og jeg blev fyret 2 mdr efter jeg kom tilbage på job

Anmeld

31. december 2009

noahsmoar

ja 2009, har bestemt været et år med flest glæder...

februar finder jeg ud af, at jeg er gravid...

fortæller min kæreste det, og ender med at slå helt alene, men en lille klump i maven...

Og min lille Noah mus kom til verden, så kan det da ikke blive et bedre år!

Godt nytår til alle!

Anmeld

1. januar 2010

Barbamama

Det har været det bedste år ever. Jeg startede året med let kvalme  men den gode slags. Hi hi. Jeg blev sygemeldt i marts med bækkenløsning men det var godt nok for så kunne jeg så småt gøre klar til vores lille baby så der blev købt lidt udstyr og tøj. I juni fik vi vores dejlige hus langt om længe og 19 dage efter vi var flyttet ind fik vi vores dejlige datter Carla. Det er den bedste gave nogensinde. Og så er resten af året gået med at lære hende at kende og suge alle hendes små finurligheder til sig

Anmeld

1. januar 2010

LinLin

Jeg trådte ind i året med de to mennesker der betyder mest for mig: Min søn, David, og min kæreste, Ricki.

I 2009 nåede jeg at have 3 stillinger samme sted (er pædagog i en vuggestue);  som "ekstra" i huset, et barselsvikariat og endelig: FASTANSÆTTELSE!!  Fantastisk i en tid med så mange arbejdsløse (tror dog ikke det er slemt på pædagogområdet...) Det var i juni.

1. august startede min "lille" dreng i børnehave. Det var sørgeligt at sige farvel til hans fantastiske dagplejemor, men han er heldigvis kommet i en rigtigt god børnehave og er bare så glad for at gå dér.

Midt i oktober testede jeg positiv - var SÅ glad! (Ricki er ikke far til min søn, så det var jo ikke til at vide om vi "kunne" sammen) Desværre aborterede jeg sidst i november . Det var noget af det mest ubehagelig jeg nogensinde har oplevet!

Jeg håber 2010 giver os en lillebror eller lillesøster til David - og når jeg får en ny positiv graviditetstest skal min kæreste og jeg giftes!

Anmeld

1. januar 2010

Miss BananaHammock

Godt nytår til alle jer dejlige kvinder! Håber i havde en rigtig hyggelig aften igår!

Min status for 2009: Startede projekt baby i november 08' så vi var overbeviste om at vi til nytår 09' ville være enten forældre, eller gravide. Det er dog ikke gået helt som planlagt. Så nu står jeg 1/1 2010 og forsøger at projektere alt håb på at det bliver i 2010 at vi får lov til at få en positiv test!

Ud over projekt baby, så har året forløbet stille og roligt. Studiet kører videre og har da budt på en masse flotte 10 taller. Også har jeg været ude og rejse en del. Har været i london 2 gange, frankrig, sverige, grækenland og holland.

2010 ligger stadig i det uvisse. Men håber det bliver et fantastisk år!

Anmeld

1. januar 2010

lion

År 2009 har været et godt år for min familie.

1 april blev min nevø 1 år.

3 aug blev min dejlige datter 1 år.

Min ene fætter blev far i aug og en anden blev det 15 sep.

Jeg fandt i juni ud af jeg skal være mor igen 19 feb 2010.

Så 2009 har været et super godt år.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.