Hvad er der sket for jer i 2009?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.414 visninger
27 svar
0 synes godt om
31. december 2009

LauraLW

Normalt har jeg ikke behov for at gøre status over året der gik, men lige netop 2009 har godt nok været fyldt helt op med ALT...

Året startede med at min kæreste sagde "godt nytår skat, det bliver et stort år for os, det kan jeg mærke"

- 14 dage efter flyttede han fra mig, vi var kørt sur i skænderier og sorg efter abort og trængte til en lille pause. Pausen blev hurtigt til et brud, og jeg var fyldt med afmagt og sorg og var helt nede i bund.

Jeg begyndte at se andre... for det gør man jo på et tidspunkt, men det var ikke helt rigtigt...

I starten af marts skulle Thomas hente resten af hans ting... og han proklamerede at det skulle være os to igen. - Det var svært for mig, ville gerne... elsker ham jo overalt på jorden, men var bange helt ind til rygradden.

Vi hoppede ud i det. Blev kærester igen, på en ny og bedre måde. Vi valgte at tænke på bruddet som en pause, og ikke et brud, og det fungerede faktisk overraskende nemt... som om vi aldrig havde været væk fra hinanden.

Juli måned bød på positiv graviditetstest. - Planlagt. Livet var nu fyldt med lykke og glæde... men bestemt også bekymringer og frugt for at miste igen.

August til december har været måneder fyldt med opgaver, eksamener, hormoner, tårer, glæde, tanker om hvordan vi skal klare alt det nye der skal ske og alt mulig andet.

Og nu er det nytår igen... Han havde jo ret, det blev et stort år... men mon ikke 2010 bliver større? - Kan slet slet ikke forholde mig til hvad der skal ske til Marts. Meget surrealistisk.

Det blev langt.... men et år er vel også lidt langt på en måde...

Godt nytår.

Laura - Med en MEGET aktiv Vilma og en dejlig kæreste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2009

LRJ

LauraLW skriver:

Normalt har jeg ikke behov for at gøre status over året der gik, men lige netop 2009 har godt nok været fyldt helt op med ALT...

Året startede med at min kæreste sagde "godt nytår skat, det bliver et stort år for os, det kan jeg mærke"

- 14 dage efter flyttede han fra mig, vi var kørt sur i skænderier og sorg efter abort og trængte til en lille pause. Pausen blev hurtigt til et brud, og jeg var fyldt med afmagt og sorg og var helt nede i bund.

Jeg begyndte at se andre... for det gør man jo på et tidspunkt, men det var ikke helt rigtigt...

I starten af marts skulle Thomas hente resten af hans ting... og han proklamerede at det skulle være os to igen. - Det var svært for mig, ville gerne... elsker ham jo overalt på jorden, men var bange helt ind til rygradden.

Vi hoppede ud i det. Blev kærester igen, på en ny og bedre måde. Vi valgte at tænke på bruddet som en pause, og ikke et brud, og det fungerede faktisk overraskende nemt... som om vi aldrig havde været væk fra hinanden.

Juli måned bød på positiv graviditetstest. - Planlagt. Livet var nu fyldt med lykke og glæde... men bestemt også bekymringer og frugt for at miste igen.

August til december har været måneder fyldt med opgaver, eksamener, hormoner, tårer, glæde, tanker om hvordan vi skal klare alt det nye der skal ske og alt mulig andet.

Og nu er det nytår igen... Han havde jo ret, det blev et stort år... men mon ikke 2010 bliver større? - Kan slet slet ikke forholde mig til hvad der skal ske til Marts. Meget surrealistisk.

Det blev langt.... men et år er vel også lidt langt på en måde...

Godt nytår.

Laura - Med en MEGET aktiv Vilma og en dejlig kæreste

Godt nytår

Mit nytår startede med at jeg i Februar flyttede fra en voldig kæreste gennem 3 år, Og meldte ham samme dag. så var der alle Gange jeg skulle møde i retten, og vidne og sådan, Så fik han sin dom i april.

I maj månede blev jeg kæreste med min nuværende kæreste og og i Aug  sad jeg ved lægen med en Positiv graviditetstest, med Termin i Apirl 10 ( hvilket ikk var planlagt som sådan, vi havde kun snakket om at vi gerne ville have børn når vi havde været sammen i et år, men vi var da lykkelige alligevel )

- Lone Os med en Dejlig kæreste, Og en meget Aktiv Julie i maven

Anmeld

31. december 2009

@spire

2009 startede med at jeg bad til gud om det ville blive et bedre år en 2008, og det har det da også været på mange punkter. Købte og flyttede ind i en Andel i starten af året, og på samme tidspunkt bliver jeg opsagt fra 2 jobs inden for den samme måned (finanskrise) Starter så på et nyt lækkert job, og finder ud af 1 mdr. efter opstarten her at jeg er gravid. (ikke planlagt) Resten af året er så gået med at prøve at finde ud hvordan jeg økonomisk skulle klare at blive mor, om faderen er med i billedet eller ej. Året ender nu med at faderen efter 7 mdr. har valgt at sige han ikke gider alligevel, jeg er blevet opsagt igen fra mit arbejde, og jeg har ikke råd til at sidde i den lejlighed jeg købte i starten af året, men kan heller ikke sælge den. 

Det gode ved 2010 bliver at min lille pige endelig kommer ud til mig, resten er stadig ikke fundet ud af.. Håber virkelig bare på at der kommer lidt styr på alting i 2010. Finder mig en bolig der duer til økonomien, få solgt den gamle, finder mig et nyt godt job.. ja.. Kan forhåbentlig kun blive bedre end 2009...!

Hilsen en meget fortvivlet og ensom @spire 

Anmeld

31. december 2009

Lone Jakobsen

jamen 2009 har bare været kæmpestor for mig. jeg blev gift i febuar og mor til mit 4. barn i juli. har svært ved at forestille mig noget der kan overgå det.  

Anmeld

31. december 2009

oo

mit nytår startede med at jeg havde testet positivt efter næsten to år med projekt baby og 1 IUI forsøg. Vi var helt rundtossede og sad bare og skiftevis sagde FUCK! og grinede lettere hysterisk hele aftenen. Så kom januar og jeg begyndte at bløde og blev scannet og de kunne ikke se fosteret og sagde jeg havde tabt det. De fulgte op med blodprøver og de viste at HCG bare steg og steg hvilket det jo ikke burde. Efter fjorten dage med blodprøver og scanninger hver 2. dag besluttede de, at jeg skulle have cellegift for at slå fosteret ihjel da de ikke kunne finde det i livmoderen. I tre dage efter sprøjten havde jeg helt enorme smerter og blev derefter indlagt fordi jeg var gravid udenfor livmoderen og efter en lang kamp med en nedladende læge, blev jeg opereret og fik fjernet det der var vores ønskebarn den 27. januar. Jeg måtte aflyse to eksamener fordi jeg var indlagt, men det lykkedes mig at skrive min opgave i fransk litteratur og fik 12, hvilket var helt surrealistisk når nu hele end verden faldt ned om ørerne på en. Det første halve år af 2009 var jeg i en døs af sorg men da jeg tog en hormonbehandlingspause i sommers fik jeg det nogenlunde godt igen.

Nu har vi været igennem 6 IUI behandlinger uden resultat, til gengæld er vi kommet ud på den anden side med en helt anden tro på hinanden og vores kærlighed, og der er trods alt kommet noget positivt ud af noget negativt. Jeg har desuden indhentet alle mine kurser på universitetet på nær eet men har fået at vide, at jeg gerne må starte på kandidaten alligevel til september, så det er dejligt. 2010 byder på IVF behandling og så blir jeg Bachelor i Litteraturvidenskab og Historie Det kan ærlig talt kun blive bedre fra nu af, så jeg glæder mig til at byde det nye år velkommen

Anmeld

31. december 2009

Anne85

Mon ikke det er meget naturligt at man her på årets sidste dag kigger tilbage og mindes året der snart er gået (på godt og ondt)

2009 har været et fantastisk år for mig  Jeg har endelig fået afsluttet min bachelor og har arbejdet som sygeplejerske siden 1. juli. Min dejlige lille dreng er fyldt to år og gud hvor er det bare en fantastisk alder  Min mand og jeg er blevet kirkelig velsignet (to år efter vi blev viet på rådhuset) og havde et brag af en fest der overgik alle vores forventninger. Og størst af alt så stod vi i oktober med en positiv graviditets test og venter nu spændt på at lillebror eller søster melder sin ankomst til sommer 2010  

Godt nytår allesammen

Anmeld

31. december 2009

Malou Vilma Nørgaard

puha ja et år med en masse forandringer.

Først blev jeg gravid med min daværende kæreste, så gik han fra mig, og jeg stod med en lille spire i maven HELT ALENE!!!!

så mødte jeg min vidunderlige kæreste mathias, og det var bare dejligt..

Så fødte jeg min fantastiske datter malou, d. 10 dec. som bare er det bedste der er sket mig <3

og nu er mathias flyttet ind hos mig og lille pigen i min lejlighed..

ja der er sket meget i dette år, både med tårer og bestemt flest glæder

Godt nytår..

knus cille og malou vilma

Anmeld

31. december 2009

kjeldsen

År 2009 har for mig ,når jeg tænker mig om, jo egentlig været et godt år. Året startet med at vi blev ramt fa finans krisen, og min mand blev fyrret fra sit arbejde. Det burde jo være en træls ting.Men det gav ham mulighed for at kommer videre med sine drømme. Idag er han salgschef i en virksomhed. Ja jeg begyndte på en hel ny uddannelse som pædagog. Sidst men ikke mindst blev vi Gift d 12 Sep på vores 8 års dagså synes 2009 har været et dejligt år, med mange nye udfordringer..... Godt nytår til alle....

Anmeld

31. december 2009

frk Jensen

Hey..

Tror på en måde at det er en god ting at gøre op med det gamle år og starte på en frisk.

Mit år har været en rutchebane, op og nedture...

Det hele startede i december 08 hvor jeg flytter fra min voldelige eks.. Så er jeg naiv nok til at tro på guld og grønne skove og tager ham tilbage i starten af januar.. Skulle jeg aldrig have gjort.

I maj var det helt slut og han flytter over til en anden pige... Fred være med dem

Så begynder en lang og sej kamp i statsamtet med at han ikke tror han er far til vores fælles søn og og nu skal sagen så for retten sidst i januar. Glæder mig meget til det er ovre og vi får noget mere ro herhjemme.

Jeg selv begyndte i august på hf for at læse de sidste fag jeg mangler for at komme på pædagog seminariet til sommer.. Har fået en hel hær af nye veninder og endda ny kæreste

Marcus går i dagpleje og vokser alt alt for stærk nu... Shit man han er allerede 14 mdr, syns tiden er gået alt for stærk.

Godt nytår alle sammen...

Betina og Marcus

Anmeld

31. december 2009

Nybagt mor

Jamen også et ret stort år her for mig

Startede på en overbygning til min uddannelse i februar.

Vi fandt i marts måned ud af at jeg var gravid, og min søde svigermor døde efter en omfattende operation samme måned. - Vi nåede da heldigvis at fortælle hende det inden hun gik bort!

I juli måned blev min kæreste og jeg gift,  efter at have været sammen i 6 år.

Den 6. november 2009 fødte jeg så vores lille søn.

Så ja - det kan 2010 vist på ingen måde komme til at overgå

Godt nytår!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.