en opdatering om kærestens moster...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Begravelse på fredag. Forhåbentlig kan det hjælpe os allesammen til at forstå at det rent faktisk er definitivt hun er væk...

Vi har meget svært ved at acceptere det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2010

Ox.

Anonym skriver:

Begravelse på fredag. Forhåbentlig kan det hjælpe os allesammen til at forstå at det rent faktisk er definitivt hun er væk...

Vi har meget svært ved at acceptere det

Det er så svært .. Har også mistet 2 allerede i år, det er rigtig hårdt, specielt når det kommer så pludseligt .. Det er 3 år i streg nu det sker for os, pyyyha ..

Håber i får det bedre snart søde, det gør mig rigtig ondt, ae bebsen i mavsen, luk øjnene og tænk på den, så du kan smile lidt

Anmeld

6. januar 2010

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Jeg er ked af at høre om din kærestes moster....

Jeg sender jer mine varmeste tanker da jeg desværre selv har mistet familiemedlemmer til kræften...

en stor kram med håbet om at det snart vil gå bedre for alle jer i familien...

Anmeld

6. januar 2010

Moderator

Sussie&Lilje skriver:

Det er så svært .. Har også mistet 2 allerede i år, det er rigtig hårdt, specielt når det kommer så pludseligt .. Det er 3 år i streg nu det sker for os, pyyyha ..

Håber i får det bedre snart søde, det gør mig rigtig ondt, ae bebsen i mavsen, luk øjnene og tænk på den, så du kan smile lidt

før for pokker søde! Men så må I da også have tager Jeres ration af ulykke nu!?

Vi trøster os også med lillepigen... hun er da et lyspunkt for os stadig! Glæder mig bare til barsel så jeg kan slappe lidt af. Min krop er træt af sorg og skole nu

trænger til glæde og hjemlig hygge i stedet

knus

Anmeld

7. januar 2010

Ox.

Anonym skriver:

før for pokker søde! Men så må I da også have tager Jeres ration af ulykke nu!?

Vi trøster os også med lillepigen... hun er da et lyspunkt for os stadig! Glæder mig bare til barsel så jeg kan slappe lidt af. Min krop er træt af sorg og skole nu

trænger til glæde og hjemlig hygge i stedet

knus

Det er der heller ikke noget at sige til , godt du ikke har lang tid igen så du kan få slappet af!

Hvordan tager kæresten det hele? De mænd har det jo med at skjule deres følelser med sådan noget, det gør manden herhjemme ihvertfald ... Og hvad med dig søde, hvordan tager du det hele?

Ja det er efterhånden hårdt, og efter den seneste begravelse sidste lørdag snakkede vi også om at det er ret trist, at det efterhånden er en "årlig begivenhed" .. Vi har mistet 6 mennsker i vores lille tætte familie de sidste 3 år, og var tæt på at miste min lille fætter på 3 år sidste år, nu gider vi ikke mere da ...

Anmeld

7. januar 2010

Kruse90

Skat. nu har jeg følgt med i situationen, så ved hvem du er.
Sender de varmeste tanker fra Jan og jeg.
Det er så uretfærdigt. Men det bedste for hende.

De varmeste knus Carina

Anmeld

7. januar 2010

FrkC

Puuh ha !!!  Det er så uretfærdigt.. Jeg har ingen ord der rigtig kan hjælpe, men vil sende en masse varme tanker i jeres retning.. Føler me jer.. !

Kæmpe

Anmeld

7. januar 2010

Moderator

Sender stort kram til jer og masser af tanker til mosteren.

Sikke noget VEd ellers ikke hvad jeg skal sige.

Anmeld

7. januar 2010

Moderator

Sussie&Lilje skriver:

Det er der heller ikke noget at sige til , godt du ikke har lang tid igen så du kan få slappet af!

Hvordan tager kæresten det hele? De mænd har det jo med at skjule deres følelser med sådan noget, det gør manden herhjemme ihvertfald ... Og hvad med dig søde, hvordan tager du det hele?

Ja det er efterhånden hårdt, og efter den seneste begravelse sidste lørdag snakkede vi også om at det er ret trist, at det efterhånden er en "årlig begivenhed" .. Vi har mistet 6 mennsker i vores lille tætte familie de sidste 3 år, og var tæt på at miste min lille fætter på 3 år sidste år, nu gider vi ikke mere da ...

Synes han tager det flot, men selvfølgelig er han fuldstændig ødelagt. Tror der kommer en voldsom reaktion næste gang han får noget at drikke, for der plejer følelserne at få frit løb.

Jeg er klynkende ulykkelig. Savner hende allerede helt vanvittigt og kan slet ikke holde tanken ud om at aldrig skal se hende igen - og nu kommer tårerne for første gang siden hospitalet

Hun har bare været en kæmpe støtte for os, og været der i perioder hvor andre familiemedlemmer vi regnede med bare gav op og lod os passe os selv.

Så sammen med min familie er det hende der har fået til det sted vi står i dag! Jeg skylder hende alt!

Hun har rørt så mange mennesker og det er et kæmpe tab for verden at hun ikke her mere.

Døden kan være så uforståelig men en ting man bliver tvunget til at forholde sig til... Der burde bare være nogle simple spilleregler så man ikke skal konfronteres med den på den måde.

Sender tanker til dig og din familie! Det er forfærdeligt at I skal være så ramt

knus

Anmeld

7. januar 2010

Ox.

Anonym skriver:

Synes han tager det flot, men selvfølgelig er han fuldstændig ødelagt. Tror der kommer en voldsom reaktion næste gang han får noget at drikke, for der plejer følelserne at få frit løb.

Jeg er klynkende ulykkelig. Savner hende allerede helt vanvittigt og kan slet ikke holde tanken ud om at aldrig skal se hende igen - og nu kommer tårerne for første gang siden hospitalet

Hun har bare været en kæmpe støtte for os, og været der i perioder hvor andre familiemedlemmer vi regnede med bare gav op og lod os passe os selv.

Så sammen med min familie er det hende der har fået til det sted vi står i dag! Jeg skylder hende alt!

Hun har rørt så mange mennesker og det er et kæmpe tab for verden at hun ikke her mere.

Døden kan være så uforståelig men en ting man bliver tvunget til at forholde sig til... Der burde bare være nogle simple spilleregler så man ikke skal konfronteres med den på den måde.

Sender tanker til dig og din familie! Det er forfærdeligt at I skal være så ramt

knus

Tusinde tak søde ..

Hvor er det dejligt, og hvor er i heldige at have haft sådan et fantastisk menneske i jeres liv, det er så uretfærdigt, og man ved ikke hvad man skal gøre det første lange stykke tid, efter man mister en så betydningsfuld person.

Men når hun har hjulpet jer til det sted hvor i er idag, og i og med hun fyldte så meget hos jer, vil hun altid være ved jer, hvert eneste sekund  ... Når nu begravelsen har været, så sæt jer ned, og få snakket om hende, om alt hun betød for jer, og hvordan i har det med tabet, det vil sikkert også hjælpe din kæreste med at få noget af sorgen ud, selvom den aldrig forsvinder helt, dte er oftest, synes jeg, efter begravelsen det rigtig synker ind, for der skal man til at have ens hverdag til at gå videre, uden det menneske man elskede så højt  Hvor jeg dog er ked af det på jeres vegne søde ...

Liljes fulde navn er Lilje Eva Oxholm Vittrup, min farmors navn var Eva, og da jeg blev gravid lidt under et år efter hun gik bort, havde min far og jeg stadig meget svært ved at hun ikke var der mere, så jeg valgte at gå ind og give hende, min farmors navn, til mellemnavn, det hjalp mig rigtig meget, og fik mig til at føle at hun levede videre på den måde, og min far hjalp det også rigtig meget faktisk ..

Det er med at finde ud af, hvordan man takler døden bedst, og det kan være så uendeligt svært!

Håber sådan i snart får lidt smil på jeres læber søde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.