en opdatering om kærestens moster...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2010

4xGreve

Min Familie og jeg sender også dig og Familien de varmeste tanker...

Min familie er desværre også ramt af kræft og kræften har i vores familie allerede taget det første offer, så ved så udemærket hvor ondt det gør...

Håber og ønsker det bedste for moster...

varme knus jeg sender til en som har meget brug for det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
WiitrioeN skriver:

Min Familie og jeg sender også dig og Familien de varmeste tanker...

Min familie er desværre også ramt af kræft og kræften har i vores familie allerede taget det første offer, så ved så udemærket hvor ondt det gør...

Håber og ønsker det bedste for moster...

varme knus jeg sender til en som har meget brug for det...

tusind tak...

Det er bare så smadder uretfærdigt..

Og at hun skal dø på sin fødselsdag virker så absurd!!!

Anmeld

4. januar 2010

Lærke & Lucas

Anonym skriver:

Hun døde her til formiddag...

Kræften spredte sig ekstremt hurtigt, og her til morgen sprang en metastase i hjernen. Der var desværre intet at gøre, og selv hvis hun havde nået at starte kemo behandlingen ville det kun være et spørgsmål om meget kort tid...

Det er helt klart det bedste for hende, men vi er alle i chok over at det gik så stærkt. Hun fylder 58 år i dag.

R.I.P Mariann, din fantastiske kvinde.

Min dybeste medfølelse til dig og din familie

Anmeld

4. januar 2010

4xGreve

Anonym skriver:

tusind tak...

Det er bare så smadder uretfærdigt..

Og at hun skal dø på sin fødselsdag virker så absurd!!!

Åh nej da ja... det må ha været et kæmpe chok for jer alle men håber ikke hun led for meget!!

det var da grimt så hurtigt det gik...

Men håber at jere kommende lille vidunder kan samle familien lidt igen og sætte lidt lys i deres sind, det er vist efterhånden noget i alle har brug for...

åh hvor er det dog en grim sygedom, min moster lider også af en meget sjælden og meget grim form for kræft der sidder i rygmarven dog er den heldigvis i bero men vågner den så er der også kun tale om et par dagen, ufatteligt at det skal gå udover de mennsker som har det største hjerte og som altid er der med smil, humør og knus osv. sender jer alle endnu engang de varmeste tanker og vil i aften tænde et lys og sætte i vindeuet for din kæreste moster...

Anmeld

4. januar 2010

Moderator

WiitrioeN skriver:

Åh nej da ja... det må ha været et kæmpe chok for jer alle men håber ikke hun led for meget!!

det var da grimt så hurtigt det gik...

Men håber at jere kommende lille vidunder kan samle familien lidt igen og sætte lidt lys i deres sind, det er vist efterhånden noget i alle har brug for...

åh hvor er det dog en grim sygedom, min moster lider også af en meget sjælden og meget grim form for kræft der sidder i rygmarven dog er den heldigvis i bero men vågner den så er der også kun tale om et par dagen, ufatteligt at det skal gå udover de mennsker som har det største hjerte og som altid er der med smil, humør og knus osv. sender jer alle endnu engang de varmeste tanker og vil i aften tænde et lys og sætte i vindeuet for din kæreste moster...

tak

Anmeld

4. januar 2010

Becks

R.I.P

Sender alle mine tanker til jer søde

Anmeld

4. januar 2010

Honningblomst

Hun døde her til formiddag...

Kræften spredte sig ekstremt hurtigt, og her til morgen sprang en metastase i hjernen. Der var desværre intet at gøre, og selv hvis hun havde nået at starte kemo behandlingen ville det kun være et spørgsmål om meget kort tid...

Det er helt klart det bedste for hende, men vi er alle i chok over at det gik så stærkt. Hun fylder 58 år i dag.

R.I.P Mariann, din fantastiske kvinde.

Føj for pokker...nej nej nej...hvor er det forfærdeligt...men hvor værdigt for hende at hun ikke skulle ende som en grøntsag...men 58 år, hun var jo ung...

Det gør mig så ondt for jer...

Sender de bedste tanker..pas godt på hinanden..

Lever hendes mor stadig...for det må da være skrækkeligt at miste et barn og så på den samme dag som man har givet det liv....hvor sørgeligt..

Knus..

Anmeld

4. januar 2010

Moderator

Eva skriver:

Føj for pokker...nej nej nej...hvor er det forfærdeligt...men hvor værdigt for hende at hun ikke skulle ende som en grøntsag...men 58 år, hun var jo ung...

Det gør mig så ondt for jer...

Sender de bedste tanker..pas godt på hinanden..

Lever hendes mor stadig...for det må da være skrækkeligt at miste et barn og så på den samme dag som man har givet det liv....hvor sørgeligt..

Knus..

Nej, hun er "heldigvis" død...

Og vi er også enige om at det er det Mariann ville have ønsket, for hun ville ikke trives som syg!

Tusind tak Eva

Anmeld

4. januar 2010

otlitrom

Kan ikke sige noget der hjælper, men kan kondolere og sende varme tanker i Jeres retning.. Kræften tager desværre mange af de gode sjæle, og så står man tilbage med et tomt hul.. Uretfærdigt!

Håber og ønsker det bedste for Jer, og Jeres familie!

Anmeld

4. januar 2010

Honningblomst

Anonym skriver:

Nej, hun er "heldigvis" død...

Og vi er også enige om at det er det Mariann ville have ønsket, for hun ville ikke trives som syg!

Tusind tak Eva

Så lidt...dte gør mig så ondt..og godt hun ikke lever...men føj altså. Livet er sgu noget lort når det er...

Stort kram...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.