en opdatering om kærestens moster...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.370 visninger
29 svar
0 synes godt om
31. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hej alle.

Mange af Jer ved hvem jeg er, men er lige anonym af familiemæssige årsager...

Min kærestes moster blev syg og indlagt til akut operation i hjertet i starten af dec. Hun fik fjernet en stor svulst fra det ene hjertekammer og det var meget dramatisk med hjertestop og stor usikkerhed om hun ville overleve. Vi heppede på hende og hun kommer sig fantastisk flot! Svulsten blev naturligvis sendt til analyser og undersøgelser og vi fik svar kort inden jul at den var ondartet.

Hun blev sendt til fuld krops scanning på Odense sygehus og svaret kom i tirsdags... Kræften HAR spredt sig Hun har en stor svulst i knoglen i det ene lår og en masse pletter andre steder som de mistænker også kunne være kræft. Hun skal nu i kemo- og strålebehandling, men prognoserne er ALDRIG gode når det sidder i knoglerne

Der ses hvert år kun 5 svulster i hjertet og af dem er kun 5% ondartede!!! Den type kræft der sætter sig på hjertet burde ikke kunne sætte sig i knoglerne!!! Hvorfor er det lige hende der skal rammes af det her?

Jeg er vildt ulykkelig, for hun er bare et fantastisk menneske som ALTID stiller op når andre har brug for det - også selvom de måske ikke selv ved de har brug for det!

Jeg har brug for en masse kærlige og helende tanker sendt afsted til hende i det nye år!!! Vi SKAL igennem det her..

Mange knus og kram fra Ano!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2010

Barbamama

åååhh... det gør mig så ondt at høre.... Det er bare så forfærdeligt når der er nogen der skal igennem sådan et hårdt forløb. Både for den der er syg og for familien.... Sender dig og din familie en masse varme tanker

Anmeld

1. januar 2010

cille22

sender jer en masse gode tanker....

I min familie har der desværre været mange kræft ramte, så ved udemærket hvordan det påvirker en.

Kærlige hilsner cecilie

Anmeld

1. januar 2010

lululupo

øv øv øv det er så unfair en sygdom!!!!!!! Masser af tanker og herfra

Anmeld

1. januar 2010

Tvilling

Sender mange positive tanker til dig og dine kære om at denne forfærdelig sygdom må forsvinde. Jeg forstår HELT dine følelser da min kære svigermor fik konstateret kræft kort før jul.

Til jer Knuz Mette

Anmeld

1. januar 2010

Moderator

Tusind tak for Jeres svar! Det betyder utroligt meget...

Knus

Anmeld

1. januar 2010

bette

det gør mig ondt at høre.. håber hun er en fighter..!!

Anmeld

4. januar 2010

Moderator

Hun blev indlagt i går med ondt i begge tindinger.

Det viser sig så at de "pletter" lægerne havde talt om sidder på hjernen... Hun bliver flyttet til Skejby i dag!

Lige nu ved vi ikke hvad der kommer til at ske, men det virker, for mig, lidt håbløst at de skal kunne gøre ret meget for hende når det spreder sig på den måde

Åha, kan slet ikke rumme alt det her... Skriver speciale, er selv småsyg (jeg piver ikke!!!!), har termin om 7½ uge og familien falder fra hinanden på grund af det her. Jeg skal være stærk for min dejlige kæreste, men jeg kan ikke være stærk for alle de andre igen!

Anmeld

4. januar 2010

Moderator

Hun døde her til formiddag...

Kræften spredte sig ekstremt hurtigt, og her til morgen sprang en metastase i hjernen. Der var desværre intet at gøre, og selv hvis hun havde nået at starte kemo behandlingen ville det kun være et spørgsmål om meget kort tid...

Det er helt klart det bedste for hende, men vi er alle i chok over at det gik så stærkt. Hun fylder 58 år i dag.

R.I.P Mariann, din fantastiske kvinde.

Anmeld

4. januar 2010

Risen

Anonym skriver:

Hun døde her til formiddag...

Kræften spredte sig ekstremt hurtigt, og her til morgen sprang en metastase i hjernen. Der var desværre intet at gøre, og selv hvis hun havde nået at starte kemo behandlingen ville det kun være et spørgsmål om meget kort tid...

Det er helt klart det bedste for hende, men vi er alle i chok over at det gik så stærkt. Hun fylder 58 år i dag.

R.I.P Mariann, din fantastiske kvinde.

Forfærdeligt.. .. Jeg håber hun sov stille ind.. Det er skrækkeligt hvor hurtigt det går.. Desværre..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.