Hej alle.
Mange af Jer ved hvem jeg er, men er lige anonym af familiemæssige årsager...
Min kærestes moster blev syg og indlagt til akut operation i hjertet i starten af dec. Hun fik fjernet en stor svulst fra det ene hjertekammer og det var meget dramatisk med hjertestop og stor usikkerhed om hun ville overleve. Vi heppede på hende og hun kommer sig fantastisk flot! Svulsten blev naturligvis sendt til analyser og undersøgelser og vi fik svar kort inden jul at den var ondartet.
Hun blev sendt til fuld krops scanning på Odense sygehus og svaret kom i tirsdags... Kræften HAR spredt sig
Hun har en stor svulst i knoglen i det ene lår og en masse pletter andre steder som de mistænker også kunne være kræft. Hun skal nu i kemo- og strålebehandling, men prognoserne er ALDRIG gode når det sidder i knoglerne 
Der ses hvert år kun 5 svulster i hjertet og af dem er kun 5% ondartede!!!
Den type kræft der sætter sig på hjertet burde ikke kunne sætte sig i knoglerne!!!
Hvorfor er det lige hende der skal rammes af det her?
Jeg er vildt ulykkelig, for hun er bare et fantastisk menneske som ALTID stiller op når andre har brug for det - også selvom de måske ikke selv ved de har brug for det! 
Jeg har brug for en masse kærlige og helende tanker sendt afsted til hende i det nye år!!! Vi SKAL igennem det her..
Mange knus og kram fra Ano!
Anmeld