Så må vi da håbe det bliver en pige næste gang :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2010

Kloster

Åhh hvor jeg kan huske de tåbelige kommentare, når man er gravid.

Det hele var så perfekt, da vi fik den førstefødte... En dreng... Da vi så ret hurtigt skulle have nr 2, blev det self en pige... Efter folks udsagn og deres ønske. Nå men det blev så også en dreng. Og nejjj hvor var det nærmest synd for os. Men alt var jo ikke tabt, for jeg var kun 22 år, da jeg fik nr 2. Også fik jeg da en pige!!! Det lød jo nærmest på folk, som om jeg lige havde een chance mere...

Der skulle så gå 4½ år inden vi fik nr 3. Et BARN mere. Som så også blev en dreng. Folk var nærmest helt ked af det på vores vegne. Chancen var spildt!! Men vi er faktisk ret godt tilfredse med vores 3 drenge og det skulle og skal ikke være anderledes.

Vi møder stadig folk, som mere vi da lige kan nå at få en lille pige... Jamen for hulen da!! Er det virkelig så slemt at have drenge!!!

Jeg ville gerne have prøvet at have begge køn, men ved da slet ikke hvem af mine drenge jeg skulle have skiftet ud med en pige... Nejjjj... Jeg er vist en udpræget drengemor og jeg nyder det!

Venlig hilsen Kloster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2010

Corn

Kloster skriver:

Vi møder stadig folk, som mere vi da lige kan nå at få en lille pige... Jamen for hulen da!! Er det virkelig så slemt at have drenge!!!

Jeg ville gerne have prøvet at have begge køn, men ved da slet ikke hvem af mine drenge jeg skulle have skiftet ud med en pige... Nejjjj... Jeg er vist en udpræget drengemor og jeg nyder det!

Venlig hilsen Kloster

Anmeld

3. januar 2010

1977

Profilbillede for 1977

Jeg plejer bare at sige "snak med farmand - det er ham der betemmer kønnet" Så er samtalen ligesom slut 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.