Hvor tit gør i rent??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. december 2009

Sulajma

Som min mormor altid har sagt; ''Man skal ikke gøre rent, man skal holde rent!''

Herhjemme er der altid pænt og rent, jeg tager det i opløbet, istedet for at have en bestemt 'rengørings-dag'

Hurra .. for mormors husmor råd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2009

Diana...

støvsuger morgen og aften når jeg lige har overskud til det har 2 katte og en fælde hund. og jeg gør hovedrengøring hver søndag.

Anmeld

31. december 2009

Sisley

Lokke skriver:

Som min mormor altid har sagt; ''Man skal ikke gøre rent, man skal holde rent!''

Herhjemme er der altid pænt og rent, jeg tager det i opløbet, istedet for at have en bestemt 'rengørings-dag'

Hurra .. for mormors husmor råd

Amen to that!!!

Jeg hader at gøre rent og kan blive i rigtig skidt humør, hvis jeg bare ved, at dagen byder på rengøring! Vi holder det også altid rydeligt og pænt, men jo - der ligger altså lidt støv på reoler osv. Jeg synes det er et Sisyfos-arbejde at gøre rent - der går en halv dag og så er der støvet igen.

Vi har en 3 værelses lejlighed på 74 kvm og en lille hund, der ikke decideret fælder, men han smider selvfølgelig nogle hår. Vi støvsuger hver 7-10 dag, vasker gulve ca. en gang om måneden og tørrer overflader af 1-2 gange om måneden. Toilettet tages efter behov og vaske ligeså.

Godt nytår de damer - håber det byder på alt hvad I ønsker Jer!!!

Sisley
21+4

Anmeld

1. januar 2010

1977

Profilbillede for 1977
Heidi. skriver:

Jeg syntes ikke jeg bestiller andet end at støvsuge her i hjemmet. Hver dag blir der støvsuget, og 5 min efter kan man ikke se det er blevet gjort!!!

Vi bor i stuen med stort vindue med lysinfald. Så man kan rigtig se nullermændende. Vi har osse 2 katte, og børn der leger med puder og dyner...

Der bliver kun tørret støv af en gang om ugen..

Men hvad gør i??

Når vi har tid Eller når vi ikke kan holde det ud mere

Anmeld

1. januar 2010

Lullaby

Tja en gang om ugen tror jeg

Anmeld

1. januar 2010

Tynen

Jeanne skriver:

Når vi har tid Eller når vi ikke kan holde det ud mere

Joiner den her

Anmeld

1. januar 2010

vatten

Jeg gør rent en gang om ugen, hvor hele huset får en tur. 

Og ellers støvsuger jeg kun, hvis der bliver spildt et eller andet.

Anmeld

1. januar 2010

Mormilla

Vi støvsuger hver anden dag nogen gange hver dag ( alt efter hvor meget vores hunde sviner ). Jeg støver af ca en gang om ugen. Vasker gulv hver anden gang jeg støvsuger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.