Hvor tit gør i rent??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2009

SaNiNa

gøre rent gøre rent, støvsuger et par gange om ugen. men den helt store tur er 1 gang om ugen.

Enden Nicklas kom lå her sjældent 1 g støv, eller var rydelig nu bruger jeg den tid sammen med ham i stedet for.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2009

Christopher&Andreas

Lise skriver:

Vi har folk der kommer en gang om ugen og gør hele huset rent - verdens bedste ide  I ugen imellem holder vi det bare nede med lidt støvsugning (absolut ikke hver dag - men vi har heller ingen dyr) og så'n..

årh må være lækkert kan du ikke sende de folk her hjem engang imellem hehe

Anmeld

30. december 2009

LotteN

Hold da op, sikke nogle rengøringsfreak der er indimellem på baby - bare det var mig der havde det sådan

herhjemme blvier der så vidt det er muligt /orker det støvsuget hver dag (ellers hver anden) men selve rengøringen puha, der kan godt gå 2 uger nogle gange - der er jeg frygtelig doven og når det er slemt 3 uger

Anmeld

30. december 2009

Corn

wamse skriver:

Det er ikke kun dig Så ofte støvsuger jeg absolut ikke.

Vi har 167 kvm... Jeg ville jo ikke have tid til børn og arbejde hvis jeg skulle være så meget over støv osv.

Jeg rydder gulvet hver dag (hvilket idiotarbejde, unger smider det over begge stuer, hurtigere end jeg kan sige færdig)

Støvsuger når jeg får spat af hundehår i hjørnerne og støver af, når energien er til det, eller i weekenden.

Toilet, køkken og bad er meget vigtigere for mig, og bliver derfor altid prioriteret før alt andet(især toilet med en 4-årig dreng, der går meget op i at stå op og tisse)

Anmeld

30. december 2009

Pia

Uhaa det er en flov en og skal svare på

JEg har nemlig rengørings "vanvid".. Jeg støvsuger hver dag..
Tager toiletter 2-3gange om ugen og en gang om ugen får alle rum en ordentlig omgang..

Jeg er så dårlig til rod og støv og tit spørger manden om det er ok,at han og ungerne overhovdet trækker vejret
Og selvfølgelig er det det... Men jeg kan bare godt lide at her er pænt og rent..

Jeg gjorde rent lillejuleaften.. Så havde vi så en aftale om at jeg skulle prøve ikke og være så hys i juledagen.. Støvsugede dog hver anden dag.. Men først i dag har jeg gjort ordentlig rent og jeg har hadet hvordan her så ud..
Men sådan er jeg altså..

Og ja så vasker jeg tøj næsten hver dag syntes jeg.. Både mand og unger sviner meget..

Pia.

Anmeld

30. december 2009

Cris

Rengøring???? En by i rusland hos os!!!! Vi har en dreng på 2 og en lille på 2 måneder og der er alt for meget at se end at gøre rent!

Her støvsuger vi ca hver 3. dag. Jeg synes også, at der er sååå meget støv og nullemænd! Og det er syndt for drengen, at ligge på gulvet og lege med biller mellem alt den støv. En gang om uge gør vi det ordenligt, dvs under sofaen og senge og i alle hjørnene. Gulv vask bliver det kun en gang om måneden ca  Ellers bare en hurtig tur til at tage det værste. Og alt andet når der er virkelig brug for det! Før var jeg meget dygtigt til at gøre lidt rent næsten hver anden dag. En gang har jeg taget badeværelset. En anden dag køkkenet. En anden dag gulvet osv osv. Så var det hele relativ pænt hele tiden og vi kunne nyde weekenden! Men nu med to meget små børn er vi helt ude af vores rytme og det kun den Højere Magt der ved, hvornår vi kan finde en god rytme igen!  

Anmeld

30. december 2009

MORJESPERSEN

Før vi fik pigerne havde jeg rengørning vanvid, men nu har jeg lært at sætte pigerne først. Jeg støvsuger 1-2 gange om dagen pga af vi har to hunde som fæller meget og pigerne lege jo på gulvet så det skal være rent, vi vasker gulv 1-2 gange i ugen alt efter hvor beskridt det er. Jeg tørre støv og gør rigitgt rent når jeg ikke kan holde ud at se på det mere nogle gange er det 4-5 gange på en md andre gange kun 1-2 gange..

Anmeld

30. december 2009

Tina2

Det er meget forskelligt for tiden da vi jo bygger om- og til... Så en periode tørrede jeg støv af konstant (da der blev raget vægge ned og der blev mega støvet trods afdækning)

Lige pt holder vi pause (pga jul og nytår) men støvsuger 1-3 gange om dagen i stuen og køkkenet og i hele hytten min. 2 gange pr uge. Vi har to katte men de fælder ikke.

Badeværelse gør jeg rent 1-2 gange pr uge.

Gulvvask ca 1 gang pr uge (eller når det trænger)

Anmeld

30. december 2009

MOR-til-2

sådan ser det ud hos os :,,

gulvet bliver støvsuget 2 gange om dagen og vasket 1 gang om dagen.

torilettet bliver spulet og rengjordt 2 gange ugeligt 

så bliver der støvet af 3 gange om ugen ,

dyner og ligne bliver luftet hver dag samt maddress og madressen bliver støvsuget 1 gang ugeligt .

udluftning 3 gange om dagen  

så bliver der vasket tøj 2 maskiner pr dag ca en hvid og en kulør

og så alm oprydning dag og aften ..

Det skal lige siges at jeg pt går hjemme på barelse med min yngste søn og har derfor mere tid til at gøre alle disse ting mens den store er i børnehave sådan at det ikke går ud over vores kvalitetstid ,..

syns bestemt ikke man skal have dårlig samvittighed over ikke at nå så mange ting når man er på arbejdsmarket ,

BØRNE FØRST
og så kan alt det andet komme efter : D

Anmeld

30. december 2009

Mira0911

Her bliver der støvsuget 2 gange dagligt, vasket gulv 1 gang om dagen... Vi har hund.. Han fælder enormt meget...

Tørre støv af 3 gange om ugen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.