Hvor tit gør i rent??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2009

Risen

Okay, får en rigtig dårlig smag i munden..  Vi støvsuger måske højst hver anden uge fordi lejligheden bare samler støv 2 min efter vi har gjort rent.. Er desuden også bare blevet mere og mere doven jo længere hen i graviditeten jeg er kommet.. .. Men klapsalver skal I piger have ! Det er bare for vildt i har overskud til at gøre så meget rent.. Gid det var mig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2009

Dictes mor

Risen skriver:

Okay, får en rigtig dårlig smag i munden..  Vi støvsuger måske højst hver anden uge fordi lejligheden bare samler støv 2 min efter vi har gjort rent.. Er desuden også bare blevet mere og mere doven jo længere hen i graviditeten jeg er kommet.. .. Men klapsalver skal I piger have ! Det er bare for vildt i har overskud til at gøre så meget rent.. Gid det var mig!

Godt at høre, at jeg ikke er den eneste. Herhjemme bliver der støvsuget en gang om ugen, men ofte kommer der til at gå to uger, støv osv bliver tørret af i forbindelse med støvsugning, og gulvvask, hmmm, tja det er godt nok ikke tit det sker. Måske bliver det oftere, når den lille kommer og engang skal kravle rundt på gulvet og lege.

Anmeld

30. december 2009

Mum33

Desværre for ofte. Elsker når det er gjordt, men det er sidste prioritet efter sønnike, job, manden, venner, sport. Så inden imellem tager vi en hovedrengøring

Anmeld

30. december 2009

Risen

Majastina skriver:

Godt at høre, at jeg ikke er den eneste. Herhjemme bliver der støvsuget en gang om ugen, men ofte kommer der til at gå to uger, støv osv bliver tørret af i forbindelse med støvsugning, og gulvvask, hmmm, tja det er godt nok ikke tit det sker. Måske bliver det oftere, når den lille kommer og engang skal kravle rundt på gulvet og lege.

ja det regner jeg også med.. Håber da jeg bliver lidt bedre til det når den lille kommer.. Syntes bare alt andet er meget sjovere end rengøring ;P

Anmeld

30. december 2009

BOBS

her støvsuges der hv. 2-3.dag grundet dyr og så barn der kravler rundt. gulvvask hmmm ca. 1 - 2 gange om måneden og det kan desværre godt ses på den lille trold ind imellem...men tøj er til for at blive brugt, og vil også hellere bruge min/vores sparsomme fritid med hende istedet for gulvskrubben. Er blevet så uendelig glad for mit flisegulv, der er nemt at løbe over, men hvor man til gengæld slår sig når man ja...slår sig

tørre støv af m.v. hmm 3-4 gange om måneden....nogle gange mere andre gange mindre.

Tænker så tit på hvor meget tid jeg har spildt på at gøre rent hele tiden inden vi fik den lille prinsesse. vi er blevet enige om at anskaffe os en robotstøvsuger til januarudsalg.(dvs. jeg får en får ellers bruger jeg snart ham jeg bor sammen med til at støvsuge! )tror det er guld værd når nu f.eks. dyrene begynder at smide vinterpels m.v.igen....og ja jeg giver trådstarter fuldstændig ret! støvsugning kan hænge en laaaaangt ud af halsen...

Anmeld

30. december 2009

frk andreasen

støvsuger næsten hver dag. pga min hund fælder som en i h******* så der ligger sort hår over alt 2 min efter jeg har støvsuget

vasker gulv når der trænger, tørrer støv af engang om ugen...

vasker tøj hver dag tror jeg

Anmeld

30. december 2009

DK

Godt så... Altså vi gør kun rent når vi skal have gæster, og ellers støvsuger vi/gør rent når der trænger... Men vi har ingen små børn dyr.

Men altså. Her er ikke beskidt synes jeg!! Vi hader opvask og rod, men er ikke verdens mest flittige (som i hver dag ) med støvsugeren.

Anmeld

30. december 2009

TbCp

DK skriver:

Godt så... Altså vi gør kun rent når vi skal have gæster, og ellers støvsuger vi/gør rent når der trænger... Men vi har ingen små børn dyr.

Men altså. Her er ikke beskidt synes jeg!! Vi hader opvask og rod, men er ikke verdens mest flittige (som i hver dag ) med støvsugeren.

Præcis det samme her!

Dog bliver dagplejeværelset støvsuget eller fejet hver dag

Anmeld

30. december 2009

Mathilde & Frederikkesmor

Herhjemme bliver der støvsuget hver dag til hver anden. Der går aldrig mere end 1 dag imellem, hvor der ikke bliver støvsuget. Vi har klinker og trægulve, så støv, krummer, sand osv ses og mærkes hurtigt! Jeg støver derudover af mindst 2 gange i ugen.

Anmeld

30. december 2009

Honningblomst

Hej smukke...

Her gør jeg rent når jeg synes der trænger....synes simpelthen det er det mest dødsyge at bruge min tid på..

Knus til dig, søde pige..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.