[citat][f][småt]lonemus skriver:[/småt][/f]
Hej Pia!
Nu bliver jeg nødt til at spørge - hvornår er det du runder?
Jeg ved kun det er her i maj.......:)
Min mand runder de magiske 30 til juni - jeg selv runder først næste år :P
Nå, men jeg har jo den idé, at vi skal holde havefest, når han runder. Jeg syntes det kunne være så hyggeligt - vores tilbygning er snart færdig og terrassen lagt et nyt sted, så alt er bare klar til en hyggelig havefest. Men nej, dét gider han ikke - hvis det står til ham, skal han slet ikke holde noget :'( Men det syntes jeg bare er så trist :'(
Han runder en onsdag, hvor vi skal ud og spise, os alle 4. Men jeg vil jo så gerne holde noget for ham om lørdagen - enten hjemme i haven eller inviterer gæsterne ud og spise......men nu må vi se, om jeg får ham overtalt.
Jeg siger ikke han skal holde det helt store, men syntes da godt vi kan holde lidt mere, end blot inviterer til kaffe og lagkage :)
Lone
[/citat]
Hej Lone - du har fuldstændig ret (godt husket) det er i maj... d. 25.05 fylder jeg 30 år men gæsterne er inviteret til d.14.juni kl.17.30
Jeg syntes du skal lave et surprise party for din mand, nu hvor han ikke vil holde noget...
Sidste år var jeg til surprise party - og det syntes jeg var en super måde at gøre det på.... alle dem du invitere skal medbringe en ret og lidt drikkevare, så skal du bare sørge for at få ham væk så du kan gøre klar til festen... måske du kunne give ham en gave som sendte ham væk en halv dag - nu ved jeg ikke hvad han er til, men min mand kunne tage i biffen med en kammerart og spille et par timer på en spille maskine imens ;)
Men ud af døren med ham og så få gjort klar og alle gæsterne ud i haven med den medbragte mad og en masse gaver og når så han kommer hjem så overrasker I ham... der kræver selvfølgelig alle kan holde tæt...
det er en super måde at gøre det på og jeg er sikker på han vil elske det... samtidig er det ikke så dyrt for dig at holde det....
Håber du finder på noget lige meget hvad...
KNUS PIA
Anmeld