30 års fødselsdag.... :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.344 visninger
23 svar
0 synes godt om
29. april 2008

Pia.

til jer der er blevet 30 eller til jer der snart bliver det.... fortæl hvad der skal ske/skete... jeg vil så gerne have en super fest ud af det... glæder mig

- gæsterne er inviteret, vi bliver 38 voksne, ingen børn

- maden er bestilt ude fra, så det skal jeg heller ikke tænke mere på.

- festen bliver i telt ude i gården, teltet er bestilt skal bare hentes et par dage før.

- borde og stole har vi selv.

- jeg har bestilt en jukeboks - det syntes jeg kunne være super sjovt til sådan en dag, der er 1600 forskellige gamle og nye numre på den.

- service skal bestilles, men det har jeg næsten styr på.

- øl, vin, vand, sprut, slik, chips m.m skal købes, men listen er lavet.

- så har jeg købt engangs kammera der skal ligge på bordene, det tror jeg bliver sjovt at se efterfølgende.

.... Noget jeg mangler noget jeg bare må have ?? har I været til en fest hvor I tænkte ej en god idé, den må jeg prøve eller give videre...;)

Vil så gerne have det bliver en god fest ....

Knus Pia, som er meget tæt på de 30.... 8D og syntes alle visker lidt i krogene.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2008

1977

Profilbillede for 1977
Tja min 30 års fødselsdag blev holdt på Vestereng sammen med Metallica 8D

Du kan jo lave en fødselsdagsbog hvor man kan skrive en lille hilsen.

Du kan lave det til en temafest (jeg var til udklædnings 30 års fødselsdag sidste år og det var skide skægt)

Det var lige hvad jeg kunne finde på :P

Anmeld

29. april 2008

Pia.

Jeanne skriver:

Tja min 30 års fødselsdag blev holdt på Vestereng sammen med Metallica 8D

Du kan jo lave en fødselsdagsbog hvor man kan skrive en lille hilsen.

Du kan lave det til en temafest (jeg var til udklædnings 30 års fødselsdag sidste år og det var skide skægt)

Det var lige hvad jeg kunne finde på :P

Ov ja den med bogen er da super god... den må jeg da huske på - så kan alle jo skrive en hilsen.... Tak for idéen....

Tema fest det må blive en anden gang, folk er jo inviteret, så det skulle nok havde stået i invitationen.

TAK JEANNE....

Knus Pia(H)

Anmeld

29. april 2008

Honningblomst

God fest...
Jeg holdt ikke selv noget da jeg blev 30 år, er ikke til det der store selviscenesættelse show...som deltager i en del fester, der synes jeg det er vigtigst at festen er på et plan så alle bare kan få lov til at hygge sig, hvis du forstår....og så prøve at holde forventningerne nede, så ikke det ender med at blive en skuffelse.

Knus Eva...og god fest, når du engang år dertil..;)

Anmeld

29. april 2008

Skovurt

Tillykke med den store dag :) Jeg har selv et par år tilbage at forberede min 30års fødselsdag i - når til nr. 25 til sommer ;), så jeg har ikke lige nogen erfaringer med netop dén fest. Men det lyder da til at der er styr på det meste... Idéen med kamera'er er super - det kommer der næsten altid noget godt ud af. Hvad med servietter og bordpynt - er det tænkt på (det var lige det eneste jeg kunne komme frem til "manglede" på din liste) ;)

Anmeld

29. april 2008

Honningblomst

Forresten, min søs havde også valgt en jukebox da hun blev konfirmeret, sørg for at folk kun vælger et nummer af gangen, ellers kan det blive en lang aften..;o)

Hvad med nogle aktiviteter...lave nogle lege ude i haven??

knus...

Anmeld

29. april 2008

Pia.

Eva skriver:

Forresten, min søs havde også valgt en jukebox da hun blev konfirmeret, sørg for at folk kun vælger et nummer af gangen, ellers kan det blive en lang aften..;o)

Hvad med nogle aktiviteter...lave nogle lege ude i haven??

knus...

Tror bestemt ikke jeg bliver skuffet selvom mine forventninger er høje, ved hvem der kommer ;) *GG* nej ved godt hvad du mener....;)

Lege det er ikke mig - ikke i haven i hvert fald... skal ikke for tæt på græsset *GG*

Glæder mig bare og syntes at det er en stor dag (i mine øjne) og noget jeg virkelig glæder mig til at fejre... Derfor vil jeg bare gerne have styr på ALT...

KNUS fra Pia.(H)

Anmeld

29. april 2008

Pia.

Eva :)

Tror ikke helt jeg ved hvad du mener med det ord ??

selviscenesættelse

KNUS Pia, som ikke er så god til alle de moderne ord ;)

Anmeld

29. april 2008

Pia.

[citat][f][småt]Chrautwald skriver:[/småt][/f] Tillykke med den store dag :) Jeg har selv et par år tilbage at forberede min 30års fødselsdag i - når til nr. 25 til sommer ;), så jeg har ikke lige nogen erfaringer med netop dén fest. Men det lyder da til at der er styr på det meste... Idéen med kamera'er er super - det kommer der næsten altid noget godt ud af. Hvad med servietter og bordpynt - er det tænkt på (det var lige det eneste jeg kunne komme frem til "manglede" på din liste) ;) [/citat] Nåå ja lidt hygge på bordene - blomster, pynt m.m det skal jeg da også have tænkt på - tak for det :)

Anmeld

29. april 2008

Honningblomst

PiaR skriver:

Eva :)

Tror ikke helt jeg ved hvad du mener med det ord ??

selviscenesættelse

KNUS Pia, som ikke er så god til alle de moderne ord ;)

Som ordet siger...sætte sig selv i scene...være i fokus...;)
Ganske simpelt..men elsker at fejre mine børn feks...hader bare når det er mig selv der står der i midten af det hele og så synes jeg jo bare det er en dag som alle andre...men sådan er vi jo så forskellige...fødselsdage for voksne har ingen betydning for mig..:)
Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.