30 års fødselsdag.... :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2008

Pia.

Tak smukke - så lærte jeg lige noget nyt... Jeg ved godt hvordan du ser på det - men jeg kan jo godt lide at holde noget - om jeg er vild med at være i fokus det kan så diskuteres, men jeg nyder selskabet med alle de mennesker ...

elsker også at fejre mine børn det er også noget jeg sætter stort og at de får en fantastisk dag med en masse dejlige mennesker....

Knus fra Pia...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2008

Honningblomst

PiaR skriver:

Tak smukke - så lærte jeg lige noget nyt... Jeg ved godt hvordan du ser på det - men jeg kan jo godt lide at holde noget - om jeg er vild med at være i fokus det kan så diskuteres, men jeg nyder selskabet med alle de mennesker ...

elsker også at fejre mine børn det er også noget jeg sætter stort og at de får en fantastisk dag med en masse dejlige mennesker....

Knus fra Pia...

Vár du heller ikke decideret dig jeg mente...men ja, nu ved du hvad jeg mener..:) ingen misforståelser, men svært at forklare sig korrekt på skrift...:S

Anmeld

29. april 2008

Pia.

Eva skriver:

PiaR skriver:

Knus fra Pia...

Vár du heller ikke decideret dig jeg mente...men ja, nu ved du hvad jeg mener..:) ingen misforståelser, men svært at forklare sig korrekt på skrift...:S

Det ved jeg godt... det er ikke altid nemt .... - man kan ikke skrive det man rigtig mener... - knus Pia, som lige har fået slået over på tv2 - igen om børn der bliver anbragt uden for hjemmet... :(

Anmeld

29. april 2008

Pia.

og så er hun sgu gravid igen... - Aaaarrrrr.... :S apropo tvangs sterilliseres !!!! Grr....

Anmeld

29. april 2008

Honningblomst

PiaR skriver:

og så er hun sgu gravid igen... - Aaaarrrrr.... :S apropo tvangs sterilliseres !!!! Grr....

Ja, det er forfærdeligt at de må blive ved...har selv kendskab til en mor der sidst jeg hørte det havde 8 børn og når de når skolealderen bliver de frivilligt anbragt for så gider/magter hun dem ikke mere...tænk med penge der bruges og skæbner der tabes...:(

Anmeld

29. april 2008

Pia.

ja det er sgu frygteligt.... :( så trist....

Anmeld

29. april 2008

Susan1978

jeg blev 30 den 12 april

og det blev holdt som åbent hus agtig i vores garage (lukket)

vi havde anlæg også er kæresten gammel dj og 2 af de andre gæster er det også, så der var altid en til at styre musikken, det kommer helt af sig selv.

men et stort hit var at vi havde sat en PS2 op med singstar... hehe det morede bare rigtig mange og man kunne synge med og danse til det også...

Det var et hit..

jeg festede til kl var 6 om morgenen fra kl 13 om eftermiddagen og det var en kanon fest..

Held og lykke med det..

hov du kan fx lave små sedler med små opgaver under nogle af gæsternes tallerkner.. det er også meget sjovt..

i min kærestes familie har de det med at lave tip 1 13ér..

du laver 13 spørgsmål om dig selv og laver ved hvert spørgsmål 3 valgmuligheder. den lægger du under tallerknen så kan de tænke over den under maden fx ..

Det er altså også meget sjovt - også skal du tildsidst sige de rigtige svar og vinderen kan evt få en lille gave.

nå det var bare lidt ideer..

Susan - og det gør ikke ondt at blive 30... hihi

Anmeld

29. april 2008

Pia.

Susan1978 skriver:

jeg blev 30 den 12 april

og det blev holdt som åbent hus agtig i vores garage (lukket)

vi havde anlæg også er kæresten gammel dj og 2 af de andre gæster er det også, så der var altid en til at styre musikken, det kommer helt af sig selv.

men et stort hit var at vi havde sat en PS2 op med singstar... hehe det morede bare rigtig mange og man kunne synge med og danse til det også...

Det var et hit..

jeg festede til kl var 6 om morgenen fra kl 13 om eftermiddagen og det var en kanon fest..

Held og lykke med det..

hov du kan fx lave små sedler med små opgaver under nogle af gæsternes tallerkner.. det er også meget sjovt..

i min kærestes familie har de det med at lave tip 1 13ér..

du laver 13 spørgsmål om dig selv og laver ved hvert spørgsmål 3 valgmuligheder. den lægger du under tallerknen så kan de tænke over den under maden fx ..

Det er altså også meget sjovt - også skal du tildsidst sige de rigtige svar og vinderen kan evt få en lille gave.

nå det var bare lidt ideer..

Susan - og det gør ikke ondt at blive 30... hihi

Tak Susan for de super idéer, dejligt at få lidt hjælp med på vejen.. når man nu så gerne vil have dagen bliver fuldendt....

Jeg er nu heller ikke så bange for at blive 30 når jeg ser tilbage og kikker på hvad jeg har med mig i rygsækken.... dejlig mand som jeg kan fejre 10 års bryllups dag med til november, 3 vidunderlige børn, dejlig familie, mine dyr og mit hus en god økonomi og sidste men ikke mindst starter jeg op igen med mit dejlige job på mandag.... :)... og så er vi alle sammen både her hjemme og i mine familie sunde og raske... - det var vist noget helt andet det her, lod mig lige rive med ;)

Tak for dit svar... (H) - fra Pia.

Anmeld

30. april 2008

Mette+Mathias

Du kunne også leje en slush-maskine, - jeg har hørt at det smager glimrende med vodka i.

:o) Mette

Anmeld

30. april 2008

Munder

Hej

Jeg var gravid med Andrea, da jeg blev 30, så der var ikke overskud til det vilde. Vi holdt brunch for 40 mennesker. Det var bare en super dag:D

Bare glæd dig til at runde de 30!!! Det gør næsten ikke ondt:P

knus
Dorte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.