Susan1978 skriver:
jeg blev 30 den 12 april
og det blev holdt som åbent hus agtig i vores garage (lukket)
vi havde anlæg også er kæresten gammel dj og 2 af de andre gæster er det også, så der var altid en til at styre musikken, det kommer helt af sig selv.
men et stort hit var at vi havde sat en PS2 op med singstar... hehe det morede bare rigtig mange og man kunne synge med og danse til det også...
Det var et hit..
jeg festede til kl var 6 om morgenen fra kl 13 om eftermiddagen og det var en kanon fest..
Held og lykke med det..
hov du kan fx lave små sedler med små opgaver under nogle af gæsternes tallerkner.. det er også meget sjovt..
i min kærestes familie har de det med at lave tip 1 13ér..
du laver 13 spørgsmål om dig selv og laver ved hvert spørgsmål 3 valgmuligheder. den lægger du under tallerknen så kan de tænke over den under maden fx ..
Det er altså også meget sjovt - også skal du tildsidst sige de rigtige svar og vinderen kan evt få en lille gave.
nå det var bare lidt ideer..
Susan - og det gør ikke ondt at blive 30... hihi
Tak Susan for de super idéer, dejligt at få lidt hjælp med på vejen.. når man nu så gerne vil have dagen bliver fuldendt....
Jeg er nu heller ikke så bange for at blive 30 når jeg ser tilbage og kikker på hvad jeg har med mig i rygsækken.... dejlig mand som jeg kan fejre 10 års bryllups dag med til november, 3 vidunderlige børn, dejlig familie, mine dyr og mit hus en god økonomi og sidste men ikke mindst starter jeg op igen med mit dejlige job på mandag.... :)... og så er vi alle sammen både her hjemme og i mine familie sunde og raske... - det var vist noget helt andet det her, lod mig lige rive med ;)
Tak for dit svar... (H) - fra Pia.
Anmeld