Simpelthen så underligt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2009

mullesmith2

Tjuhl skriver:

aj! jeg ville bestemt heller ikke bryde mig om, at der blev gjort noget - godt eller ondt - i mit navn uden jeg havde godkendt det! hun kunne da bare have ringet og spurgt om hun ikke skulle købe en buket fra jer af...hvor svært kan det være?! og det er da lige meget at det er fordi det betyder noget for hende, hun må nøjes med at købe en buket fra sig selv - sguda!

godt der er nogen der er enige, troede da jeg var helt dum efter det Eva skev.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2009

MM1987

mullesmith2 skriver:

godt der er nogen der er enige, troede da jeg var helt dum efter det Eva skev.

Jeg er også helt enig...

Det er bare at gå over grænsen, hvis du havde lyst til at give dem en buket blomster, så har hun vel også troen på at du gør det...

Det er faktisk mere kikset at de får en buket blomster fra jer, som egentlig er fra din stedmor...end hvis de ikke havde fået noget...

Min svigermor er præcis sådan...jeg glæder mig til den dag jeg lærer at sige nej så hun forstår det

Anmeld

30. december 2009

4kløver

kan godt forstå dig... her er det bare omvent mine børn får jule/fødselsdag gaver af deres far som jeg godt ved at det er farmor der køber dem. han ville ikke bruge en krone på dem hvorfor skal det se så lyserødt ud når det ikke er det.. men de to store har fanget den for længe siden de gider ham heller ikke.. men der imod sønnen ser ingen ting og jeg vil ikke sige noget til ham venter til den dag hvor han spøger

Anmeld

30. december 2009

DK

Jeg er enig med dig i at det er træls at hun gjorde det uden at i vidste det. Men tror du ikke det er fordi at hun gerne ville have at i var lidt mere med i hendes familie? Det er jo din stedmors bror. Måske synes hun det er flovt at du ikke kender hende, og derigennem hendes bror, godt nok til at du ved han har kobberbryllup!

Nu aner jeg jo INTET om jeres familieforhold, hvor tæt du er med din stedmor/har lyst til at være osv. Men jeg tænker da at hun har gjort det, fordi hun gerne vil signalere overfor omverdenen at du og din kæreste også er en del af hendes familie nu, og derfor ved/er klar over når der er store begivenheder i famililen. Og det er da sådan set et sødt motiv??!!??

Dog er det jo dumt at hun så bare ikke siger det til jer, istedet for at luske rundt. Det er jeg enig med dig i!

Anmeld

3. januar 2010

mullesmith2

DK skriver:

Jeg er enig med dig i at det er træls at hun gjorde det uden at i vidste det. Men tror du ikke det er fordi at hun gerne ville have at i var lidt mere med i hendes familie? Det er jo din stedmors bror. Måske synes hun det er flovt at du ikke kender hende, og derigennem hendes bror, godt nok til at du ved han har kobberbryllup!

Nu aner jeg jo INTET om jeres familieforhold, hvor tæt du er med din stedmor/har lyst til at være osv. Men jeg tænker da at hun har gjort det, fordi hun gerne vil signalere overfor omverdenen at du og din kæreste også er en del af hendes familie nu, og derfor ved/er klar over når der er store begivenheder i famililen. Og det er da sådan set et sødt motiv??!!??

Dog er det jo dumt at hun så bare ikke siger det til jer, istedet for at luske rundt. Det er jeg enig med dig i!

Hvis jeg havde vidst de havde kobberbryllup før den dag de havde det, så var jeg skam også kommet der op til morgenkaffe og med blomster selv. Men det vidste jeg jo ikke, Måske havde hun bare glemt at sige det til mig... det skal siges jeg aldrig bliver inviteret til ting med hendes familie. Så det er er derfor jeg syntes det er underligt hun pludselig køber blomster fra mig og min kæreste.

Anmeld

3. januar 2010

Vingummien

Det syntes jeg ikke man gør sådan noget. Vil også være helt forkert hvis de så ringer og siger tak for buketten, i ved ikke engang hvordan den ser ud Og må da også være udnerligt for dem der får den når i aldrig snakker sammen, godt ske de vil være glade men vil nok kigge en ekstra gang og undre sig hvorfor i lige pludselig giver en buket.

Jeg vil også mene at hun kunne have ringet og hørt om hun skulle gøre det, det gør de i hvert fald i min familie hvis det er.

Anmeld

3. januar 2010

mullesmith2

suanne85 skriver:

Det syntes jeg ikke man gør sådan noget. Vil også være helt forkert hvis de så ringer og siger tak for buketten, i ved ikke engang hvordan den ser ud Og må da også være udnerligt for dem der får den når i aldrig snakker sammen, godt ske de vil være glade men vil nok kigge en ekstra gang og undre sig hvorfor i lige pludselig giver en buket.

Jeg vil også mene at hun kunne have ringet og hørt om hun skulle gøre det, det gør de i hvert fald i min familie hvis det er.

Jeg var til min farmor og farfars guldbryllup her i morges til morgen sang og kaffe som man nu er  Der var min stedmors bror og kone også og jeg sagde tillykke med kobberbrylluppet til dem, og de sagde tak for buketten og jeg kunne bare høre at de vidste jeg havde skrevet til min stedmor at jeg syntes det var underligt hun havde købt buket fra os. Det var et rigtig falsk tak. Simpelthen så irriternde. Det skal hun bare aldrig gøre igen. Skal sku nok selv købe gaver til folk jeg kender og familie.

Anmeld

3. januar 2010

BOBS

aj! det må godt nok have været en underlig fornemmelse at stå der imorges! Kan godt forstå hvis du bliver pissed!

og så oveni købet hvis din stedmor har sagt til dem at du synes det var underligt hun bare købte en buket...så går meningen da fuldstændig af!? Hvis det var fordi hun ville gøre det for at hun synes du skulle tættere på hendes familie som andre skriver.....

Hvis i kan snakke dig og din stedmor så ville jeg klart spørge ind til det....det lyder som at det lidt er en tikkende bombe, og så da hellere få snakket om tingene inden den springer ? Måske hun står på den anden side og ikke forstår??? Kender jo slet ikke jeres baggrund sammen....så du ved selvfølgelig bedst selv

Anmeld

3. januar 2010

mullesmith2

BOBS skriver:

aj! det må godt nok have været en underlig fornemmelse at stå der imorges! Kan godt forstå hvis du bliver pissed!

og så oveni købet hvis din stedmor har sagt til dem at du synes det var underligt hun bare købte en buket...så går meningen da fuldstændig af!? Hvis det var fordi hun ville gøre det for at hun synes du skulle tættere på hendes familie som andre skriver.....

Hvis i kan snakke dig og din stedmor så ville jeg klart spørge ind til det....det lyder som at det lidt er en tikkende bombe, og så da hellere få snakket om tingene inden den springer ? Måske hun står på den anden side og ikke forstår??? Kender jo slet ikke jeres baggrund sammen....så du ved selvfølgelig bedst selv

Ja jeg gider ik rigtig den familie, det er nok også min egen skyld, men efter hun kom ind i billedet har jeg heller ikke gidet komme hos min far. Min far ringer aldrig gør aldrig noget, siden hun kom var det hende det handlede om og deres liv, nu har de tre børn sammen den ældste er 15. Jeg er stort set ude af den familie. Jeg tror også det er derfor jeg så meget brænder for at starte min egen familie så jeg kan koncentrere mig om den. Er bare så træt af at være sammen med den overfladiske familie på min fars og stedmors side som jeg aldrig snakker med eller bliver inviteret af. Kan man officielt melde sig ud af en familie??

Anmeld

3. januar 2010

mullesmith2

mullesmith2 skriver:

Ja jeg gider ik rigtig den familie, det er nok også min egen skyld, men efter hun kom ind i billedet har jeg heller ikke gidet komme hos min far. Min far ringer aldrig gør aldrig noget, siden hun kom var det hende det handlede om og deres liv, nu har de tre børn sammen den ældste er 15. Jeg er stort set ude af den familie. Jeg tror også det er derfor jeg så meget brænder for at starte min egen familie så jeg kan koncentrere mig om den. Er bare så træt af at være sammen med den overfladiske familie på min fars og stedmors side som jeg aldrig snakker med eller bliver inviteret af. Kan man officielt melde sig ud af en familie??

Jeg er endda selv blevet bonusmor nu til en 3 årig. Jeg syntes da heller ikke det er det fedeste at man skal tage hensyn til et barn hver anden uge når han er her. Men jeg vil aldrig have han skal glemmes på den måde jeg er blevet det. Det gør bare for ondt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.