Simpelthen så underligt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.358 visninger
21 svar
0 synes godt om
29. december 2009

mullesmith2

Jeg fik her i forgårs en sms fra min stedmor at hendes bror og svigerinde havde kobberbryllup og at hun havde købt en buket fine blomster fra mig og min kæreste. Jeg syntes bare det var noget underligt noget eftersom det ikke er nogen jeg snakker med andet end hvis vi ses til mine halvsøskenes fødselsdag. Jeg vidste ikke engang de havde kobberbryllup!! Skrev også til min stedmor at det var da underligt at købe blomster fra os når vi ikke vidste det og at det havde hun da ikke behøvet, men at hun måtte hilse og sige tillykke. Har ik hørt fra hende siden  Syntes i ikke også det er underligt hvis der blev købt gaver bag jeres ryg til nogen i aldrig snakker med? Kan da godt være det er mig der er forkert på den.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2009

Honningblomst

mullesmith2 skriver:

Jeg fik her i forgårs en sms fra min stedmor at hendes bror og svigerinde havde kobberbryllup og at hun havde købt en buket fine blomster fra mig og min kæreste. Jeg syntes bare det var noget underligt noget eftersom det ikke er nogen jeg snakker med andet end hvis vi ses til mine halvsøskenes fødselsdag. Jeg vidste ikke engang de havde kobberbryllup!! Skrev også til min stedmor at det var da underligt at købe blomster fra os når vi ikke vidste det og at det havde hun da ikke behøvet, men at hun måtte hilse og sige tillykke. Har ik hørt fra hende siden  Syntes i ikke også det er underligt hvis der blev købt gaver bag jeres ryg til nogen i aldrig snakker med? Kan da godt være det er mig der er forkert på den.

Det har vel haft betydning for din svigermor.... det ville jeg synes vare meget sødt tænkt.... og da ikke noget jeg ville tænke meget over hvis ikke jeg så menneskerne...og gør det hende glad, så fint..

Anmeld

29. december 2009

mullesmith2

Eva skriver:

Det har vel haft betydning for din svigermor.... det ville jeg synes vare meget sødt tænkt.... og da ikke noget jeg ville tænke meget over hvis ikke jeg så menneskerne...og gør det hende glad, så fint..

Det er min stedmor ikke svigermor... Syntes bare det er lidt underligt at man ligepludselig har givet blomster til nogen man ikke snakker med....

Anmeld

29. december 2009

Vial

mullesmith2 skriver:

Meget emsigt - efter min mening.

Kan få så lange p*tter af folk, som har så travlt med at opfylde nogle ideer om god skik! Det er da mega kikset. Modtager af buketen kender hende jo godt nok til at vide, at den kommer fra hende, kunne jeg forestille mig.

Det minder om min søsters svigermor. Helt misforstået venlighed som ender ud i, at overskride andres grænser.

Anmeld

29. december 2009

mullesmith2

Meget emsigt - efter min mening.

Kan få så lange p*tter af folk, som har så travlt med at opfylde nogle ideer om god skik! Det er da mega kikset. Modtager af buketen kender hende jo godt nok til at vide, at den kommer fra hende, kunne jeg forestille mig.

Det minder om min søsters svigermor. Helt misforstået venlighed som ender ud i, at overskride andres grænser.

Ja jeg blev da også lidt mærkelig til mode da hun sendte den beske om at hun havde købt blomster fra os, altså nok er det min paponkel og paptantes kobberbryllup... men hey jeg snakker ik med dem. Vidste det ikke engang... total mystisk. Og de ved da udemærket at det er fra hende de blomster. Jeg ville jo heller ikke i fremtiden forvente at når mit bonusbarn bliver voksen at han køber gave til mine søskende hvis han ikke snakker med dem.  

Anmeld

29. december 2009

Vial

Ja jeg blev da også lidt mærkelig til mode da hun sendte den beske om at hun havde købt blomster fra os, altså nok er det min paponkel og paptantes kobberbryllup... men hey jeg snakker ik med dem. Vidste det ikke engang... total mystisk. Og de ved da udemærket at det er fra hende de blomster det er jo deres hans søster og hendes svigerinde.

Folk ryser nok lidt på hovedet af hende, og smiler over, at hun så gerne vil gøre alle tilpasse og have tingene til at se godt ud.

Hun har måske brug for at sende et signal til sin familie om, at hendes papdatter er velintegreret i hendes liv

Jeg er nok typen, som havde sagt, at den slags ikke skulle ske i fremtiden.

En rigtig grov en er, at min mormor bestilte en bårebuket til hendes fars begravelse fra min mor! Min mor var ikke på talefod med hende, og fandt først ud af, at hendes morfar var død 3 mdr efter

Anmeld

29. december 2009

mullesmith2

KaMa skriver:

Folk ryser nok lidt på hovedet af hende, og smiler over, at hun så gerne vil gøre alle tilpasse og have tingene til at se godt ud.

Hun har måske brug for at sende et signal til sin familie om, at hendes papdatter er velintegreret i hendes liv

Jeg er nok typen, som havde sagt, at den slags ikke skulle ske i fremtiden.

En rigtig grov en er, at min mormor bestilte en bårebuket til hendes fars begravelse fra min mor! Min mor var ikke på talefod med hende, og fandt først ud af, at hendes morfar var død 3 mdr efter

ej ja det er da noget kun værre med bårebuketten...  håber bare ik min stedmor laver det nummer i fremtiden.

Anmeld

29. december 2009

Honningblomst

mullesmith2 skriver:

Det er min stedmor ikke svigermor... Syntes bare det er lidt underligt at man ligepludselig har givet blomster til nogen man ikke snakker med....

Ja, men er det ikke lige meget...vel bare din stedmor som syntes det ville gøre dem og hende glade...

Anmeld

29. december 2009

mullesmith2

Eva skriver:

Ja, men er det ikke lige meget...vel bare din stedmor som syntes det ville gøre dem og hende glade...

ikke når hun køber dem fra mig og min kæreste. Det skal hun da ikke. Det er da ikke sikkert jeg vil give nogen blomster som jeg ikke snakker med. Hun kunne da bare have sagt det noget før så kunne jeg sa selv tage stilling til det.

Anmeld

29. december 2009

oo

aj! jeg ville bestemt heller ikke bryde mig om, at der blev gjort noget - godt eller ondt - i mit navn uden jeg havde godkendt det! hun kunne da bare have ringet og spurgt om hun ikke skulle købe en buket fra jer af...hvor svært kan det være?! og det er da lige meget at det er fordi det betyder noget for hende, hun må nøjes med at købe en buket fra sig selv - sguda!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.