Træt af Bank og x !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2009

pussekat

Sanne og Nicklas skriver:

Er næsten 100 % på at banken ikke kan og må gøre det hvis i ikke har fælles konto og hvis i hvade det skulle i begge to skrive under.

Jeg ville nu osse Skrive en klag for det kan da slet ikke være rigtig at din ex kan have så let ved at bruge dine penge som han jo ikke har adgang til (hvilket jeg jo så alligevel hvade)

hejsa

det må bank ikke vis i ikke her fællers konto eller her skriv undet på det samme jeg kun ikke gør når på min mand konto før jeg bliv skriv på og bank her et stor problem nu men den pis bank vil jeg ikke have og jeg her også problem med bank fordi min ex ikke vil betal på når af det ting han skal så er ved at skal betal ca 200,000 tilbage efter den dum ex og han fik 150,000 kr efter han mor død og han her betal 0 kr til når af det vi have samme  er træt af ex

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2009

LRJ

Milla-Victoria's mor skriver:

Hold da kæft.... Og jeg troede jeg havde haft liv fyldt med problemer!! Jeg håber godt nok at du får hjælp til de følelser du har omkring det! Jeg ville ønske at jeg kunne give dig et KÆMPE knus lige nu!!

Jeg synes det er super flot at du kan stå på dine ben i dag. og at du er kommet så langt som du er. Vildt flot at du er kommet videre i livet. Nu med ny kæreste og en lille skøn guldklump på vej

Du må endeligt skrive eller sige til hvis du trænger til at komme ud med noget. Jeg lytter gerne

Så er det bare at skifte bank, og sørge for alle kontakter til ex'en er fuldstændigt cuttet!! Han skal slet ikke have mulighed for at komme i nærheden af dig. Og slet ikke når du bliver mor.

Du har meget vigtigere ting at tænke over, og glæde dig til.

Stort knus til dig.

Mange tak er os stolt af mig selv at jeg har haft styrken til at Melde det og vidne og det hele. men Det er frygteligt hårdt

Skal simpelthen os bare væk fra banken, nu hvor jeg er færdig med at betale af på mit sidste lån.

Anmeld

29. december 2009

LRJ

Sanne og Nicklas skriver:

Er næsten 100 % på at banken ikke kan og må gøre det hvis i ikke har fælles konto og hvis i hvade det skulle i begge to skrive under.

Jeg ville nu osse Skrive en klag for det kan da slet ikke være rigtig at din ex kan have så let ved at bruge dine penge som han jo ikke har adgang til (hvilket jeg jo så alligevel hvade)

Har ikk skrevet under på noget som helst, og Indgiver os en klage hvis der ikk sker noget i morgen efter kæresten har snakket med dem

Anmeld

29. december 2009

Miamaja

Lyder virkeligt underligt og en error paa bankens side.Det maa banken slet ikke gore hvis din konto er i dit navn. Han kunne have ryddet hele din konto ellers. En hver kan sige at de har talt med dig men uden dit personlige samtykke maa banken slet ikke gore som de har gjort.

Bed om at tale med en ansvarlig og kraev at DE bringer tingene (pengene) i orden. det er ikke dit problem at skulle kontakte din ex, da DE har lavet fejlen. Siden de ikke vil indse det, maa du lige gore dem opmaerksom paa det.

Anmeld

29. december 2009

Mutti2

Lone H. skriver:

Mange tak er os stolt af mig selv at jeg har haft styrken til at Melde det og vidne og det hele. men Det er frygteligt hårdt

Skal simpelthen os bare væk fra banken, nu hvor jeg er færdig med at betale af på mit sidste lån.

Jeg håber du har haft nogen til at støtte dig igennem det hele.

Det er sgu flot klaret. Stort skulderklap til dig  

Så skal han også bare ud af dit liv, så du kan komme helt over på den anden side

Knus

Anmeld

29. december 2009

LRJ

Miamaja skriver:

Lyder virkeligt underligt og en error paa bankens side.Det maa banken slet ikke gore hvis din konto er i dit navn. Han kunne have ryddet hele din konto ellers. En hver kan sige at de har talt med dig men uden dit personlige samtykke maa banken slet ikke gore som de har gjort.

Bed om at tale med en ansvarlig og kraev at DE bringer tingene (pengene) i orden. det er ikke dit problem at skulle kontakte din ex, da DE har lavet fejlen. Siden de ikke vil indse det, maa du lige gore dem opmaerksom paa det.

han har jo haft tømt kontoen en gang, nu er det så min kæreste der må snakke med dem imorgen, fordi han er meget bedre til at tage sådan noget end jer er, Jeg Ville bare kyle en masse Skældsord i hovedet på dem.

Men Dengang han tømte min kontoen sagde banken os undskyld og at det var deres fejl og det hele, men alligevel sker det 6 mdr senere igen :s

Anmeld

29. december 2009

LRJ

Milla-Victoria's mor skriver:

Jeg håber du har haft nogen til at støtte dig igennem det hele.

Det er sgu flot klaret. Stort skulderklap til dig  

Så skal han også bare ud af dit liv, så du kan komme helt over på den anden side

Knus

Min familie, og min kæreste, og så de venner jeg havde tilbage, Og så min psykolog ( ved godt hun tager penge for det, men hun har virkelig hjulpet meget )

Han Var faktisk ude indtil det her sker.

mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.