Ville gå på netbank her i morges for at tjekke mine kontoer, Og så der jeg kommer der ind, Opdager jeg der Mangler 800 kr på min Tjek-konto, Går ind og tjekker det, og så står der til lån, Og jeg tænker bare Øh hva ?!, ringer så i banken, Og Får så af vide af bankmanden at det har han da aftalt med min X at Jeg skulle betale
Blev bare Gal, Bankmanden Ved at min X IKK må Kontakte mig, Vide noget om mig eller noget som helst pga hans dom mod mig, OG så Har har krafteme Hævet af MINE penge til HANS lån !
Og så får jeg af vide at det er mig der skal kontakte min x og få pengene retur. ! 
- Bankmanden forklarede mig at efter at han havde snakket med mig i november ( der havde min X haft ringet til ham og sagt jeg skulle tage hans lån, han havde taget efter jeg gik fra ham ), og jeg så havde forklaret bankmanden dengang at det var jeg ikk interesseret i eller noget som helst, og Derefter havde han så haft ringet til min X og forklarede at det var ham selv der skulle betale, OG Tror i så ikk at min X ringede i Banken dagen efter og sagde han havde snakket med mig og jeg gerne ville betale det for ham, OG så har banken bare taget hans ord for gode vare igen , Hallo hva fuck sker der ?! 
Skal os li siges at banken hævede 12000 fra min konto og overførte til min x's i marts i år, ( hvor min x havde lavet samme nummer ) hvor jeg heldigvis Os opdagede det, fik 25000 i erstatning fra banken af, Og troede banken havde Lært af det, at de ikk skulle lytte til ham eller noget, Men Næh nej ! 
Havde os Vist dem ALLE Retspapir fra sagen jeg kørte mod ham, Plus Afgørelsen af dommen. Men Det har de bare ignoreret Fuldstændigt ! 
Hilsen En Meget meget gal Lone ( 25+0 )
Anmeld