Træt af Bank og x !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2009

karina1980

Lone H. skriver:

Min kæreste ringer til dem i morgen og snakker med Direktøren i den bank, Og jeg Skifter så Bank sammentidig. for er simpelthen så træt af det hele nu, og min kæreste er lige så træt af det !

kan jeg godt forstå at i er.

held og lykke med det hele,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2009

LRJ

Milla-Victoria's mor skriver:

Hold da K...

Du skal da helt klart køre en klagesag!! Hvad med at skifte bank, så han ikke kan kontakte dem!???

Jeg håber virkeligt at de får en over snuden igen!!

Er det ham der er faderen??

Det er da bestemt ikke sjovt at du skal det igennem.... og slet ikke når det er et kapitel man helst vil ligge på hylden

KÆMPE Knus til dig 

Skifter os bank nu, Gider ikk det P.. Mere !

Nu skal jeg li se hva der sker i morgen efter min kæreste har snakket med Bankdirektøren, og hvis der ikk sker noget der, så kører jeg sagen.

Nej det er heldigvis min nuværende kæreste der er faderen

Og ja det skulle have været et kapitel der var Laaangt forbi, Og så havde Psykolog timer endelig begyndt at virke, og så kommer alt det lort her igen

Anmeld

29. december 2009

LRJ

karina1980 skriver:

kan jeg godt forstå at i er.

held og lykke med det hele,

Mange tak

Håber bare han får fut i røven på dem , Kan snart ikk tåle flere bekymringer !

Anmeld

29. december 2009

kiroo

Lone H. skriver:

Jeg blev os pisse gal at Jeg var gal for at jeg sad 20 km væk fra banken for ellers havde jeg begået "mord".

hehe, man bliver sku tossede nogen gange, og lovede bål og brand, og jeg skulle nok selv komme og gøre det, hvis de ikke fik orden på det inden for en time, og 5 kvarter efter ringede Cheffen og sagde til min kæreste at han selv måtte ringe frem over jeg måtte ikke og at der ville komme penge på hans konto inden for 2 dage, det skal lige siges det var 6 dage før min datters fødselsdag i dec. sidste år jeg var på su. som jeg havde brugt til at flytte for og de mente ikke han skulle have penge, hvilket var en fejl..

Anmeld

29. december 2009

LRJ

kiroo skriver:

hehe, man bliver sku tossede nogen gange, og lovede bål og brand, og jeg skulle nok selv komme og gøre det, hvis de ikke fik orden på det inden for en time, og 5 kvarter efter ringede Cheffen og sagde til min kæreste at han selv måtte ringe frem over jeg måtte ikke og at der ville komme penge på hans konto inden for 2 dage, det skal lige siges det var 6 dage før min datters fødselsdag i dec. sidste år jeg var på su. som jeg havde brugt til at flytte for og de mente ikke han skulle have penge, hvilket var en fejl..

ja

Det er pisse træls, min kæreste skal kun snakke med dem, for hvis han møder os så For min rådgiver os en på hovedet  af ham, han er bare pænere i sproget end jeg er

Ja det simpelthen for meget, At de gør sådan noget, og det væreste er de fleste gange er de pisse ligeglade med fejlene, og at man så ingen penge har den ene månede.

Anmeld

29. december 2009

Mutti2

Lone H. skriver:

Skifter os bank nu, Gider ikk det P.. Mere !

Nu skal jeg li se hva der sker i morgen efter min kæreste har snakket med Bankdirektøren, og hvis der ikk sker noget der, så kører jeg sagen.

Nej det er heldigvis min nuværende kæreste der er faderen

Og ja det skulle have været et kapitel der var Laaangt forbi, Og så havde Psykolog timer endelig begyndt at virke, og så kommer alt det lort her igen

Pyha, hvor er jeg glad for at høre at det fjols ikke er faderen til din lille guldklump.... Det ville da bringe en helveds masse problemer  med sig!!

Jeg kan slet ikke forestille mig hvor svært det må være for dig!! Havde selv en ex der smed mig ud, ved at skifte låsen på vores hus, melde min mobil stjålet og udelukke mig fra vores fælles bankkonto! Det var voldsomt hårdt! Og krævede at jeg hev ham igennem retten for at få noget som helst! Ikke sjovt ikke at have noget som helst i over et halvt år, bare fordi fjolset lige synes han skulle opføre sig som en idiot!!

Så jeg kan en smule sætte mig ind i nogle af følelserne du har omkring det!! Dog lyder det til at det du har været igennem er MEGET værre!!
Jeg håber virkeligt at du kommer helskindet igennem det!!

Hvilken bank har du??

Knus

Anmeld

29. december 2009

LRJ

Milla-Victoria's mor skriver:

Pyha, hvor er jeg glad for at høre at det fjols ikke er faderen til din lille guldklump.... Det ville da bringe en helveds masse problemer  med sig!!

Jeg kan slet ikke forestille mig hvor svært det må være for dig!! Havde selv en ex der smed mig ud, ved at skifte låsen på vores hus, melde min mobil stjålet og udelukke mig fra vores fælles bankkonto! Det var voldsomt hårdt! Og krævede at jeg hev ham igennem retten for at få noget som helst! Ikke sjovt ikke at have noget som helst i over et halvt år, bare fordi fjolset lige synes han skulle opføre sig som en idiot!!

Så jeg kan en smule sætte mig ind i nogle af følelserne du har omkring det!! Dog lyder det til at det du har været igennem er MEGET værre!!
Jeg håber virkeligt at du kommer helskindet igennem det!!

Hvilken bank har du??

Knus

Er os Glad for det ikk er ham der er far, Det ville være direkte synd for barnet hvis det var ham der var faren.

Nu vil jeg ikk komme ind på præcis hva han har lavet ved mig, men kan sige at Jeg hører ind under alle tingene i Tyveri/røverioffer, Groftvoldsoffer og Voldtægtsoffer, i læge og politi verden, og det kun ham der har gjort det .  og jeg levede stort set os fra feb i år - aug i år uden en rød reje :s ( fik så heldigvis to erstatninger li efter hinanden som dækkede alt overtræk og lån jeg havde haft i de måneder,  undtaget det ene jeg er færdig med på mandag)

og Har arbejdernes landsbank.

Og mange tak

Anmeld

29. december 2009

Mutti2

Lone H. skriver:

Er os Glad for det ikk er ham der er far, Det ville være direkte synd for barnet hvis det var ham der var faren.

Nu vil jeg ikk komme ind på præcis hva han har lavet ved mig, men kan sige at Jeg hører ind under alle tingene i Tyveri/røverioffer, Groftvoldsoffer og Voldtægtsoffer, i læge og politi verden, og det kun ham der har gjort det .  og jeg levede stort set os fra feb i år - aug i år uden en rød reje :s ( fik så heldigvis to erstatninger li efter hinanden som dækkede alt overtræk og lån jeg havde haft i de måneder,  undtaget det ene jeg er færdig med på mandag)

og Har arbejdernes landsbank.

Og mange tak

Hold da kæft.... Og jeg troede jeg havde haft liv fyldt med problemer!! Jeg håber godt nok at du får hjælp til de følelser du har omkring det! Jeg ville ønske at jeg kunne give dig et KÆMPE knus lige nu!!

Jeg synes det er super flot at du kan stå på dine ben i dag. og at du er kommet så langt som du er. Vildt flot at du er kommet videre i livet. Nu med ny kæreste og en lille skøn guldklump på vej

Du må endeligt skrive eller sige til hvis du trænger til at komme ud med noget. Jeg lytter gerne

Så er det bare at skifte bank, og sørge for alle kontakter til ex'en er fuldstændigt cuttet!! Han skal slet ikke have mulighed for at komme i nærheden af dig. Og slet ikke når du bliver mor.

Du har meget vigtigere ting at tænke over, og glæde dig til.

Stort knus til dig.

Anmeld

29. december 2009

Corn

Mød op i banken og lav en mega scene... Det havde jeg nok gjort... Og anmeld dem...

Anmeld

29. december 2009

SaNiNa

Er næsten 100 % på at banken ikke kan og må gøre det hvis i ikke har fælles konto og hvis i hvade det skulle i begge to skrive under.

Jeg ville nu osse Skrive en klag for det kan da slet ikke være rigtig at din ex kan have så let ved at bruge dine penge som han jo ikke har adgang til (hvilket jeg jo så alligevel hvade)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.