Lone H. skriver:
Er os Glad for det ikk er ham der er far, Det ville være direkte synd for barnet hvis det var ham der var faren.
Nu vil jeg ikk komme ind på præcis hva han har lavet ved mig, men kan sige at Jeg hører ind under alle tingene i Tyveri/røverioffer, Groftvoldsoffer og Voldtægtsoffer, i læge og politi verden, og det kun ham der har gjort det . og jeg levede stort set os fra feb i år - aug i år uden en rød reje :s ( fik så heldigvis to erstatninger li efter hinanden som dækkede alt overtræk og lån jeg havde haft i de måneder, undtaget det ene jeg er færdig med på mandag)
og Har arbejdernes landsbank.
Og mange tak 
Hold da kæft.... Og jeg troede jeg havde haft liv fyldt med problemer!! Jeg håber godt nok at du får hjælp til de følelser du har omkring det! Jeg ville ønske at jeg kunne give dig et KÆMPE knus lige nu!!
Jeg synes det er super flot at du kan stå på dine ben i dag. og at du er kommet så langt som du er. Vildt flot at du er kommet videre i livet. Nu med ny kæreste og en lille skøn guldklump på vej 

Du må endeligt skrive eller sige til hvis du trænger til at komme ud med noget. Jeg lytter gerne 
Så er det bare at skifte bank, og sørge for alle kontakter til ex'en er fuldstændigt cuttet!! Han skal slet ikke have mulighed for at komme i nærheden af dig. Og slet ikke når du bliver mor.
Du har meget vigtigere ting at tænke over, og glæde dig til.
Stort knus til dig. 
Anmeld