Drikker i nytårsaften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2009

FrkT

Vi skal hjem til et hold venner nytårsaften, og har besluttet at tage en taxa, så vi for en gang skyld begge kan drikke. Og jeg har tænkt mig at gøre som jeg har lyst mht. alkohol den aften, så om det er at drikke to glas eller drikke mig mega fuld, det ser jeg til. Men jeg VED også at jeg ikke er gravid, da jeg lige har haft mens og min ÆL først skal komme omkring den 5. januar. Derfor tør jeg godt. Havde nytårsaften derimod faldet imellem min ÆL og mens - hvor der ville være en chance for jeg måske var gravid, så ville jeg ikke røre alkohol den aften. Tror som sådan ikke der sker noget ved en smule alkohol, hvis man nu er gravid, men vil bare ikke risikere noget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2009

BOBS

en del af de første uger af ens graviditet (kan ikke lige huske hvor mange) har baby sin egen "madpakke" med, har jeg fået af vide af læge/sp m.v. Men spørg evt. en af disse pers. hvis det er..

men jeg tror også på at leve så normalt som muligt når man prøver at blive gravid, selvfølgelig sundt - men normalt. Tror på at vores psyke (for de fleste) virkelig spiller ind, når det gælder det at blive gravid.

så Skål og godt nytår!

Anmeld

29. december 2009

hyggetrold

vi har lige fået en datter for 4 måneder siden efter at have været i fertilitets behandling i 3 år... så nu vil jeg nu en nytårsaften, hvor jeg med måde kan nyde vin og Irish coffee Har ikke rørt så meget som en dråbe alkohol min graviditet igennem.. men ellers syntes jeg sagtens man kan tillade sig at nyde et enkel glas champagne trods graviditet, lidt skal det vel fejres.

Anmeld

29. december 2009

mullesmith2

FrkT skriver:

Vi skal hjem til et hold venner nytårsaften, og har besluttet at tage en taxa, så vi for en gang skyld begge kan drikke. Og jeg har tænkt mig at gøre som jeg har lyst mht. alkohol den aften, så om det er at drikke to glas eller drikke mig mega fuld, det ser jeg til. Men jeg VED også at jeg ikke er gravid, da jeg lige har haft mens og min ÆL først skal komme omkring den 5. januar. Derfor tør jeg godt. Havde nytårsaften derimod faldet imellem min ÆL og mens - hvor der ville være en chance for jeg måske var gravid, så ville jeg ikke røre alkohol den aften. Tror som sådan ikke der sker noget ved en smule alkohol, hvis man nu er gravid, men vil bare ikke risikere noget.

Lige en kommentar til det der står under dit billede... Jeg føler med dig... er i samme sted hihi av

Anmeld

29. december 2009

Mira0911

Der sker ikke noget ved det... Et enkelt glas skader ikke...

sidste år var jeg højgravid nytårsaften... Jeg drak pænt meget... Blev en smule fuld...   Min datter har ikke taget skade....

Anmeld

29. december 2009

Na-Wi

I starten af min graviditet (var ca. 7-8 uger henne) drak jeg mig i hegnet til en fest.. Nu sidder jeg med min søn i armene og han har ikke taget skade.. Han er bare så perfekt.. Det skal lige siges at jeg ikke havde den fjerneste anelse om at jeg var gravid..

Så tror bestemt godt du kan tage et glas når klokken slår 00:00

Knus fra Nanna

Anmeld

30. december 2009

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Nytåret 2007-2008 var jeg 37+3 med min søn og fik et halvt glas champange... men drak ikke det hele...

Sidste år, 08/09 var min veninde 10 uger henne med et længe ventede barn og drak et glas hvidvin til maden og fik et glas champange... og hun har fået to dejlige piger som er som de skal være...

Anmeld

30. december 2009

jillkolsbjerg

Linda2009 skriver:

Jeg fik også pænt med drinks på min skitur, og der var jeg 7 uger henne uden jeg vidste det.

Ja der kan du bare se;-) Det er vist de færreste der kan sige sig helt fra det....smiler;-)

knus jill

Anmeld

30. december 2009

LinLin

David blev til 25. dec. 2005 og jeg havde en rimelig vild nytårsaften det år - vidste ikke jeg var gravid! (og han har altså ikke fået mén af nogen som helst art!!!)

Jeg prøver også at blive gravid og havde tænkt, at hvis jeg vidste, jeg var gravid, ville jeg ikke drikke! Så tog en test i går, som så (desværre) var negativ, men det betyder altså at jeg har tænkt mig at drikke lidt

Anmeld

30. december 2009

Corn

Mine to første unger havde også der "debut" inden jeg vidste jeg var gravid, og højgravid nytårsaften begge gange, har jeg skålet i chamapgne på lige fod med de andre.

Majken 13+ 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.