Jeg har tænkt mig at ha' en rigtig sjov aften til nytår, og der kommer sikkert lidt for meget indenbords.. Men jeg ved at jeg ikke er gravid, og derfor "tør"/kan jeg godt..! Min kæreste har været ude at rejse i 5 uger og kommer hjem i morgen (Ih hvor jeg glæder mig til at se ham!!
) Derfor kan jeg ikke være gravid.. Og derfor har jeg lyst til at te mig tosset sammen med veninderne og være lidt afslappet. Jeg skal ikke drikke så jeg falder om, det bryder jeg mig ikke om. Men vi skal have en god middag, og så hører der altså lidt god vin til..
Havde jeg vidst, at der måske var en chance for at jeg var gravid, så havde jeg måske fået et enkelt glas champagne eller lignende. Dog har jeg det på den måde, at kvinder har været gravide i flere tusinde år, og der er blevet drukket mjød og røget sjov tobak.. Og børn er alligevel kommet til verden! Viden gør, at man kan vejlede de der ønsker at blive gravide, hvordan de gør det mest "optimalt".. Men glemmer man sig selv, at være glad, føle sig fri eller at tage en pause, så tror jeg det bliver en træls kamp at blive gravid.. Det er min mening. 
Godt nytår allesammen!
Anmeld