Så er der ro på moren igen ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2009

LISBETH:-)

dorthemus skriver:

Ja det er én lang bekymring....og masser af glæde

Jeg har tænkt mig at få en 3D/4D scanning uanset om de ser noget eller ej den 6.

Jeg får højst sandsynligt ikke flere børn så jeg er fast besluttet på at få det hele med 800 kr er godt nok billigt...måske jeg skulle tage et smut til Falster i det nye år

Dejligt at høre at alt er som det skal være med din lille baby, glæder mig også til at høre hvordan det gik til din MD...håber den lille nye ikke er genert, haha.

Knus Dorthe

Ja, det er nemlig super billigt. Jeg har som sagt selv været hos ham der foretager det, og han er efter min mening rigtig god!!! og alle pengene værd :-)

Han har en hjemmeside jeg mener den hedder sydhavslægen. En togbillet til Nykøbing F. fra hovedbanen koster vist omkring 300 kr. t/r

Jeg kan godt forstå du vil have det hele med !!!

Godt nytår

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2009

dorthemus

lisbeth2910 skriver:

Ja, det er nemlig super billigt. Jeg har som sagt selv været hos ham der foretager det, og han er efter min mening rigtig god!!! og alle pengene værd :-)

Han har en hjemmeside jeg mener den hedder sydhavslægen. En togbillet til Nykøbing F. fra hovedbanen koster vist omkring 300 kr. t/r

Jeg kan godt forstå du vil have det hele med !!!

Godt nytår

Tak for info...og Godt Nytår herfra også

Anmeld

29. december 2009

dorthemus

lululupo skriver:

Århhhh puhhhh kender godt det med bekymringerne, de følger nok resten af vores liv nu......Men såååå dejligt at alt er fint, wiiiiiiiiiiiiiiiiii

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.