Så er der ro på moren igen ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2009

dorthemus

Zafir skriver:

Jeg sagde det jo!!!

Den er så lille bitte endnu, så hvis du skulle mærke spark, så var du fuldstændig mega heldig...

Så glæder jeg mig til at se, om vi forbliver i traditionen om PIGER i familien eller om du bryder den med en lille fyr!! Men jeg er nu sikker på at det er en drillepind med krydsede ben hehe...

Ja nu får vi se...tror også det er en drillepind men hvis den ligger med krydsede ben så hopper jeg og laver sprællemand så den bliver helt rundtosset og glemmer at være genert...jeg VIL vide det den 6. januar

....Og så lover jeg kun at lytte til dig fremover 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
dorthemus skriver:

Ja nu får vi se...tror også det er en drillepind men hvis den ligger med krydsede ben så hopper jeg og laver sprællemand så den bliver helt rundtosset og glemmer at være genert...jeg VIL vide det den 6. januar

....Og så lover jeg kun at lytte til dig fremover 

jeg glææææder mig til at høre den 6.

Anmeld

29. december 2009

dorthemus

Zafir skriver:

jeg glææææder mig til at høre den 6.

Det er lidt sjovt, men de sidste to dage har jeg været helt sikker på at der ligger en lille dreng inde i maven...så "sikker" har jeg ikke været før

Anmeld

29. december 2009

LISBETH:-)

Ihh Dorthe det er bare det værste at gå rundt og være bekymret. Tro mig det ved jeg alt om!!!

I søndags blødte jeg meget lidt (for 3. gang) så jeg kørte direkte på skadeskuen, jeg gad bare ikke gå rundt og være bekymret. Jeg blev scannet og alt var i den skønneste orden. Dejligt at det også var det hos dig!!!

Det er altså meget normalt at man ikke mærker liv før man er min. 20 uger henne men oftest senere. Jeg tror jeg var 22 uger henne første gang, denne gang har jeg mærket liv siden uge 16 så det er meget forskelligt!!!

Glæder mig til at hører hvordan din MD scanning er gået. Jeg skal d. 14/1 og håber, som dig, at få kønnet af vide. I sidste gravidtet lå hun hele tiden forkert så der kunne jeg ikke få det afvide. Det var bare så skuffende, så det håber jeg sku ikke sker igen. Men ellers kan man jo betale sig fra at få en 3D/4D scanning og der kan de som regl se det. Det koster 800 kr. her på falster hvor jeg bor.

Lisbeth

Anmeld

29. december 2009

Sisley

Man siger at 9 ud af 10 kvinder har en stærk fornemmelse for hvilket køn der venter i maven - og 7 ud af 10 har ret. Min egen fornemmelse er i øvrigt blevet bekræftet i dag efter kønsskanning på en privat klinik - vi venter en pige wuhuu!

Jeg er 21+2 og har INTET liv mærket endnu - ikke et eneste lille bitte spark. Jeg ved hvor frustrerende det er! Min moderkage ligger fortil og absorberer tilsyneladende sparkene, men der skulle ikke gå lang tid endnu før jeg mærker noget.

Anmeld

29. december 2009

Tullebobs

Hejsa

Godt at din lille bebs bobler afsted derinde - og snart vil du osse kunne mærke det

Jeg venter en lille dreng til marts - og han sparker så jeg næsten ikke kan sove - så nyd natteroen lidt endnu - det varer jo et stykke tid inden den kommer igen

Kh Trine

Anmeld

29. december 2009

dorthemus

lisbeth2910 skriver:

Ihh Dorthe det er bare det værste at gå rundt og være bekymret. Tro mig det ved jeg alt om!!!

I søndags blødte jeg meget lidt (for 3. gang) så jeg kørte direkte på skadeskuen, jeg gad bare ikke gå rundt og være bekymret. Jeg blev scannet og alt var i den skønneste orden. Dejligt at det også var det hos dig!!!

Det er altså meget normalt at man ikke mærker liv før man er min. 20 uger henne men oftest senere. Jeg tror jeg var 22 uger henne første gang, denne gang har jeg mærket liv siden uge 16 så det er meget forskelligt!!!

Glæder mig til at hører hvordan din MD scanning er gået. Jeg skal d. 14/1 og håber, som dig, at få kønnet af vide. I sidste gravidtet lå hun hele tiden forkert så der kunne jeg ikke få det afvide. Det var bare så skuffende, så det håber jeg sku ikke sker igen. Men ellers kan man jo betale sig fra at få en 3D/4D scanning og der kan de som regl se det. Det koster 800 kr. her på falster hvor jeg bor.

Lisbeth

Ja det er én lang bekymring....og masser af glæde

Jeg har tænkt mig at få en 3D/4D scanning uanset om de ser noget eller ej den 6.

Jeg får højst sandsynligt ikke flere børn så jeg er fast besluttet på at få det hele med 800 kr er godt nok billigt...måske jeg skulle tage et smut til Falster i det nye år

Dejligt at høre at alt er som det skal være med din lille baby, glæder mig også til at høre hvordan det gik til din MD...håber den lille nye ikke er genert, haha.

Knus Dorthe

Anmeld

29. december 2009

dorthemus

Sisley skriver:

Man siger at 9 ud af 10 kvinder har en stærk fornemmelse for hvilket køn der venter i maven - og 7 ud af 10 har ret. Min egen fornemmelse er i øvrigt blevet bekræftet i dag efter kønsskanning på en privat klinik - vi venter en pige wuhuu!

Jeg er 21+2 og har INTET liv mærket endnu - ikke et eneste lille bitte spark. Jeg ved hvor frustrerende det er! Min moderkage ligger fortil og absorberer tilsyneladende sparkene, men der skulle ikke gå lang tid endnu før jeg mærker noget.

Ja det er lidt sjovt med de der fornemmelser

Tænker også at det kan være fordi min moderkage ligge foran for der var masser af liv og bevægelse i den lille bandit til NF-scanningen

Anmeld

29. december 2009

dorthemus

Tullebobs skriver:

Hejsa

Godt at din lille bebs bobler afsted derinde - og snart vil du osse kunne mærke det

Jeg venter en lille dreng til marts - og han sparker så jeg næsten ikke kan sove - så nyd natteroen lidt endnu - det varer jo et stykke tid inden den kommer igen

Kh Trine

Min niece har også sagt, at det skal jeg nok hurtigt blive træt af....men det kan jeg jo slet ikke forestille mig på nuværende tidspunkt

Tillykke med kommende dreng

Knus dorthe

Anmeld

29. december 2009

lululupo

Århhhh puhhhh kender godt det med bekymringerne, de følger nok resten af vores liv nu......Men såååå dejligt at alt er fint, wiiiiiiiiiiiiiiiiii

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.