Hej piger
Efter at have brugt det meste af en jul på at køre mig selv op af nervøsitet over, at jeg stadig ikke har mærket min baby i maven fik jeg ringet til jordmoderklinikken på Frederiksbeg Hospital og fik lov til at komme forbi og blive lyttet på maven.
Jeg har brugt meget tid på at ligge helt musestille og holde vejret til jeg var blå i hovedet, for på den måde at mærke bare et lille bitte puf...men næh ingenting skete der 
Min niece prøvede at sige, at jeg nok lå for stille så babyen tænkte at "uhh nu sker der noget spændende, jeg må hellere også ligge musestille"....det grinede jeg længe over mens jeg lå og fik masser af billeder i hovedet af dén situation 
Så tænkte jeg, at "så snigløber jeg den"...sprang rundt og hoppede og stod så musestille....men niks, ikke en dyt! Meget klog bebs i maven der ikke sådan lader sig narre 
Til sidst blev jeg så ked af det, at jeg forestillede mig alt det værste og med så megen bekymring bliver julen dæleme lang at komme igennem.
Men der er fin og regelmæssig
lyd og det er bare verdens bedste lyd og nu er jeg helt rolig igen og glæder mig til næste store begivenhed den 6. januar hvor jeg skal til MD-scanning og forhåbentlig får svar på den lille bandits køn.
Kære piger - ville bare lige dele den oplevelse med jer. Håber der er andre som mig derude 
Dorthe
19 + 1
Anmeld