badedragt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2009

ønskebørn74

Caroline86 skriver:

Argh!!!! Er ved at blive sindsyg... Jeg KAN ikke finde en badedragt med plads til maven og jeg skal altså starte til gymnastik d. 5. (32+4)

Jeg har fundet én på nettet, men aner jo ikke om jeg kan passe den!?

HJÆÆLP!!! Jeg er på sjælland nu, så har mulighed for at køre til butikker i både jylland og herovre...

Knus Caroline, som efterhånden er ved at panikke over at skulle nøgen i svømmehallen

Hvad med en tankini... Hotpants el. anden badetrusse med lang bade top??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2009

Tvilling

Starter du tilfældigvis i fredericia???. Der starter nemlig hold op 5 januar også.  Bare nysgerrig.-

Anmeld

29. december 2009

Halbschön

Caroline86 skriver:

Argh!!!! Er ved at blive sindsyg... Jeg KAN ikke finde en badedragt med plads til maven og jeg skal altså starte til gymnastik d. 5. (32+4)

Jeg har fundet én på nettet, men aner jo ikke om jeg kan passe den!?

HJÆÆLP!!! Jeg er på sjælland nu, så har mulighed for at køre til butikker i både jylland og herovre...

Knus Caroline, som efterhånden er ved at panikke over at skulle nøgen i svømmehallen

Hej Caroline.

Jeg fandt en badedragt i Randers Storcenter i Sportigan(så vidt jeg husker). Der havde de også graviditetsbadedragter - den eneste grund til at jeg ikke kunne passe dem, var at jeg i forvejen er en stor pige, så jeg købte en alm. badedragt i stor størrelse.. Der burde være noget at finde til dig der

Held og lykke med jagten!

Knus - og godt nytår!

Anmeld

29. december 2009

Hejsa!

Nu ved jeg ik hvor på Sj. du er, men Holbæk havde graviditets badedragte sidst jeg var der!  Dog er de ik særlig praktiske da de er MEGET nedringet.. Fik nemlig min veninde, der var højgravid til at prøve den, og det blev sq næsten for meget med babserne! 

Du skulle finde sådan en 90'er badedragt i krep, på qxl/trendsales/dba.. De strækker sig lige som den skal og du kan bruge den hele graviditeten igennem!!

Stine 21+6

Anmeld

29. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

jubii, fandt en lækker smækker én i Sportmaster

Anmeld

29. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tvilling skriver:

Starter du tilfældigvis i fredericia???. Der starter nemlig hold op 5 januar også.  Bare nysgerrig.-

nej, jeg starter i Hammel svømmehal.. tæt på Silkeborg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.