badedragt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.498 visninger
25 svar
0 synes godt om
28. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Argh!!!! Er ved at blive sindsyg... Jeg KAN ikke finde en badedragt med plads til maven og jeg skal altså starte til gymnastik d. 5. (32+4)

Jeg har fundet én på nettet, men aner jo ikke om jeg kan passe den!?

HJÆÆLP!!! Jeg er på sjælland nu, så har mulighed for at køre til butikker i både jylland og herovre...

Knus Caroline, som efterhånden er ved at panikke over at skulle nøgen i svømmehallen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2009

bette

hvorfor ik bruge en bikini

Anmeld

28. december 2009

kjeldsen

jeg købte en i babysam...

Anmeld

28. december 2009

Moderator

bette skriver:

hvorfor ik bruge en bikini

tænker at den måske ikke sidder helt godt når først jeg begynder at hoppe rundt i vandet!?

Anmeld

28. december 2009

Dictes mor

Jeg købte en god en i sportigan...

Anmeld

28. december 2009

Moderator

Majastina skriver:

Jeg købte en god en i sportigan...

har været i STADIUM i dag for der tænkte jeg at de da måtte have noget! INTET... de havde stort set intet badetøj i det hele taget, men de 3-4 forskellige badedragter der hang var bare ultra slim om maven  Nok ikke den letteste årstid at finde en badedragt

Anmeld

28. december 2009

Dictes mor

Caroline86 skriver:

har været i STADIUM i dag for der tænkte jeg at de da måtte have noget! INTET... de havde stort set intet badetøj i det hele taget, men de 3-4 forskellige badedragter der hang var bare ultra slim om maven  Nok ikke den letteste årstid at finde en badedragt

Jeg var også i intersoprt og sportsmaster først, og de havde helle ikke nogle, det er vist kun i Sportigan, men de skulle også have nogle hos bestseller, hvor de sælger mamalicious.

Anmeld

28. december 2009

Moderator

Majastina skriver:

Jeg var også i intersoprt og sportsmaster først, og de havde helle ikke nogle, det er vist kun i Sportigan, men de skulle også have nogle hos bestseller, hvor de sælger mamalicious.

har lige forsøgt at lede endnu mere på nettet... må nok bre starte fra en ende af og tage alle de sportbutikker jeg kan finde

Den bestseller der ligger i silkeborg har ikke badetøj...

Anmeld

28. december 2009

Dictes mor

Caroline86 skriver:

har lige forsøgt at lede endnu mere på nettet... må nok bre starte fra en ende af og tage alle de sportbutikker jeg kan finde

Den bestseller der ligger i silkeborg har ikke badetøj...

Æv også, og badedragt er bare ikke det nemmeste at købe over nettet.

Anmeld

28. december 2009

Moderator

Majastina skriver:

Æv også, og badedragt er bare ikke det nemmeste at købe over nettet.

nej, det er nemlig det... man risikerer at man SLET ikke kan passe den når den kommer frem

Jamen jeg har jo også lige en uge  hæhæ

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.