badedragt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2009

Dictes mor

uh...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2009

CamillaKa

Ellers prøv kvickly, jeg mener jeg så nogle ganske almindelige sorte nogle der sidst engang..

Anmeld

28. december 2009

holanne

Ellers kan det være at Mummi i Århus eller Aalborg har én.

http://www.mummi.com/her_finder_du_os.asp

Anmeld

28. december 2009

eliasogmor

Caroline86 skriver:

Argh!!!! Er ved at blive sindsyg... Jeg KAN ikke finde en badedragt med plads til maven og jeg skal altså starte til gymnastik d. 5. (32+4)

Jeg har fundet én på nettet, men aner jo ikke om jeg kan passe den!?

HJÆÆLP!!! Jeg er på sjælland nu, så har mulighed for at køre til butikker i både jylland og herovre...

Knus Caroline, som efterhånden er ved at panikke over at skulle nøgen i svømmehallen

hej du..jeg brugte altså min bikini dengang...en med bøjle..så brysterne blev hvor de skulle..og gym var så godt....

Anmeld

28. december 2009

D.B.L

HogM har :0) eller de havde da jeg var gravid. Prøv der

Anmeld

28. december 2009

Klumpe-dumpe

Caroline86 skriver:

Argh!!!! Er ved at blive sindsyg... Jeg KAN ikke finde en badedragt med plads til maven og jeg skal altså starte til gymnastik d. 5. (32+4)

HJÆÆLP!!! Jeg er på sjælland nu, så har mulighed for at køre til butikker i både jylland og herovre...

Knus Caroline, som efterhånden er ved at panikke over at skulle nøgen i svømmehallen

Søde Ælling,

Jeg har en til at putte rigtig godt inde i skuffen, har aldrig brugt den... Den vil jeg med glæde sende til dig....

Den er sort i sådan noget crep, så den passer tykke, tynde og midt imellem.

Anmeld

28. december 2009

oo

de har graviditetsbadedragter i mama licious. hvis du er i københavn ligger der en Jackie Woman i Rådhusarkaden (mellem Tivolis hovedindgang og rådhuspladsen) hvor de sælger det

Anmeld

28. december 2009

Anne85

Caroline86 skriver:

Jeg købte en fra mama licious... mon ikke de stadig laver den???

Anmeld

28. december 2009

Anne85

Anne85 skriver:

Jeg købte en fra mama licious... mon ikke de stadig laver den???

http://www.vente-tid.dk/pi/Mamalicious_badedragt_1820_64.aspx 

Anmeld

28. december 2009

Mussen2

Jeg har en sort en fra HogM i sort alm. badedragtstof - den vil jeg sælge til kr. 50 plus porto. Den passer både lille og stor mave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.