Mammi ,,, skriver:
Jeg syntes bare det er forbløffende mange børn som er overvægtige ,, Kan jo se børne billeder både her og på FB .. Mine søsters 3 børn er på vej til overvægt og hun lader det stå til på trods af hun selv er overvægtig
Den ældste som er en pige på 15 snakker sunder mad og slankekur men min søster slår det bare hen med ,, du overdriver - hvalpefedt mm .. VÅGN NU OP ..
ej hvor er det synd for hende pigen, du nævner til sidst..
Det er KLART forældrenes ansvar! min mor er overvægtig og kæmper nu en kamp for at komme af med de sidste kiloes/kiloer?
Jeg er da taknemmelig for hun var mere bevidst om mad end sine egne forældre, og at jeg har levet en sund barndom, hvilket jeg jo tager med i min nye familie..
I min klasse på VUC er vi jo flest voksne (jeg er yngst på 20) og en dag havde vi også en snak om det i et frikvarter, fordi en kvinder siger at det er træls hendes datter tager sådan på efter hendes konfirmation, og at hun da får det samme mad som de andre i huset.. det falder så bare ud af mig at "jamen du er jo også overvægtig og får usund madpakke hver dag f.eks pizza" (den slags kan vi godt sige til hinanden
) hvor hun siger til mig at det er generne der gør at hendes pige er overvægtig :O ??!!! øh nej... sagde jeg så, det er da kun det man propper i munden kombineret med hvor meget du rører dig. heldigvis var der nogen som var enige med mig, men sjovt nok de andre lidt overvægtige mødre vara enige med den anden kvinde.. så hvis hendes datter skal tabe sig bliver en anden i familien nødt til at sige noget - ellers fortsætter det bare, hvis hun ikke selv opdager det...
nå, det var lidt negativt - god jul 
Anmeld