Kravle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2009

Cris

Jeg tror, at mit barn var ca 10 måneder, da han begyndte at kravle. Og ikke en gang "rigtigt". Han har skubbet sig selv med armene og benene, han har mest "ormet" rundt. Han var måske ca 13 måneder, da han begyndte at kravle rigtigt og 14 måneder, da han begyndte at gå. Jeg kender faktisk en, som er begydt at gå, da han næsten var 19 måneder. Så bare rolig. Problemet er, at vi fokusere for meget på, hvad de andre kan!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2009

frk andreasen

nogen børn lære at gå før de kravler

andre kravler slet ikke men bruger numsen til at komme fremad med.

men tag det roligt dit barn gør der når han er klar

kram tanja 27+6

min datter var 5 1/2 Mdr da hun kravlede.

min lillebror kunne ikke kravle forlæns kun baglæns

Anmeld

23. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

min søsters børn kravlede ikke før de var 12mdr, de gør det i sit ejet tempo.

men se det på den lyse side, når de først begynder at kravle og gå, så er de i det hele.. hi hi

min søn kravlede da han var 7mdr.

knus karina 33+1

Anmeld

23. december 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Mammi ,,, skriver:

He he Alex han kommer fint op på ale 4 og står og rokker ,,  Men derfra og så til at kravle   Det lærer han aldrig   God jul til dig og familien søde

Hi hi hi, det ser så sødt ud når de bare står der og rokker. Ikke engang det gør Lina. Numsen kan dog godt komme lidt i vejret engang imellem. Men hun kan så hive sig helt op på knæene - både i tremmeseng og kravlegård og hun er blevet så god til, at stå alene selv

Også en rigtig god jul til dig søde - jeg håber, at I får nogen dejlige dage og hils Diana. Måske vi kan ses i det nye år. Det må dog blive i en weekend, da jeg jo snart starter på arbejde

Juleknus fra Katja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.