gave fra morgenstunden eller skal de vente?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2009

bagger26

Det behøver ikke være en dum og dårlig oplevelse at vente med gaverne til efter maden. Det er jeg vokset op med at vi skulle, og har aldrig set det som en dum dårlig oplevelse, men tilgengæld hyggeligt og spændende..

Hos os er d. 24 dec dog lidt anderledes, min søn har fødselsdag den dag og får en masser gaver fra morgenstuden, så han har nok at give sig til i løbet af dagen. Nu venter jeg mig så en pige til marts, og hun vil nok få en gave om morgenen, ellers er det vist lidt snyd, hvis det kun er mads der har en masse nye og spændende ting at få dagen til at gå med.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2009

Ina33

Min holdning er klar, ingen gaver før der er danset om juletræ. En stor del af juleaften er jo forventningens glæde, og den synes jeg gerne må vare lidt tid.Når det så er sagt, så er det jo også ret nemt for mig lige på det område. Min søn har nemlig fødselsdag juleaften, og bliver naturligvis ligesom andre børn vækket med gaver på sengen. Der kommer også gerne gæster med gaver i løbet af dagen.Så her er der gaver hele dagen lang....Louise

Anmeld

21. december 2009

FrkT

Har ikke selv børn endnu. Men er selv opvokset med at man IKKE fik gaver om morgenen. Men at man først spiste julemiddag, så ris alà mande, så dans om juletræet og SÅ julegaver. Sådan at hele dagen blev én stor forventning. Og sådan skal det helt sikkert også være når vi får børn. Synes det er synd at tage den forventning og utålmodighed, som i mine øjne hører juleaften til, fra børnene. Men det er jo nok også fordi jeg selv er opvokset med at det er sådan det er.

Så ingen julegaver om morgenen eller før tid i det hele taget her.

Anmeld

21. december 2009

Miamaja

jeg er vokset op med gaver ca kl 8 om aftenen og synes kun gaveriet bliver extra skont af den sooooooode ventetid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.