Frisør...Klip og reflekser..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2009

Sofiedk

Det lyder da også bare helt vildt dyrt ... Jeg går med tankerne om at få farvet mit hår tilbage til min egen hårfarve (eller hvad der minder om) så når jeg forhåbentlig snart bliver gravid er fri for at skulle farve håret under graviditeten.

Men 1900 lyder da helt vildt dyrt. Måske vi skulle lave nogle referencer til nogle gode steder vi kender der måske ikke er så dyre eller nogle der kender nogle der klipper hjemme som er dygtige og til en god pris?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2009

Becks

Hmm, jeg synes  nu ikke det er sååå dyrt igen

Jeg betaler ca 1000,- for Klip, helfarve, 1-2 forskellige reflekser, vask, føn og sætning af hår.. Og det er altså sort, så det var da blevet noget dyere hvis jeg var gået til en frisør jeg ikke kender..

Skal lige siges at hvis hun klipper og farver mig hjemme, bliver det billigere, men jeg vil helst i salonen, da der er de rigtige arbejdsredskaber til hende, og så er det så hyggeligt, når vi sidder der i salonen om aftenen og hyggesnakker

Anmeld

21. december 2009

mullesmith2

KÆFT det er dyrt. Jeg kunne have gjort det for langt under det halve.  kram

Anmeld

21. december 2009

Risen

Hmm.. tror det er meget forskelligt fra frisør til frisør.. Jeg mindes da at jeg også har betalt noget i den stil engang.. Meen JO det er mange penge..

Anmeld

22. december 2009

Anonym trådstarter

Så fik jeg spurgt om det var en fejl - fik en kort mail om at pakkerne kostede kr. 42 pakker af 35 kr......og ikke videre....

Sååå det kom jeg ikke så langt med...men så ved ja det til en anden gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.