Frisør...Klip og reflekser..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2009

Mka

mortil4 skriver:

waw det er dyrt, men vi bor selvfølgelig også herude på bøøhh landet, en klipning alene koster for min længde går ca 190 kr

puhaa det var billigt Hun må være alene og have en billig husleje

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2009

SHERO

Kommer helt an på frisøren, jeg plejer at give ca 1100-1200 kr for klip og reflekser og hårkur i en salon i bruuns galleri, og så vidt jeg ved er cha cha cha endnu dyrere. Men synes nu også det lyder voldsomt. Jeg tror nu nok jeg havde spurgt hvad de forskellige ting koster hvis jeg synes det var for dyrt, så man i hvert fald ikke går der fra med den følelse, om ikke andet så lige sikre sig det ikke er en regne fejl hehe :-)

Anmeld

20. december 2009

Heidi.

Anonym skriver:

Jeg har i weekenden fået farvet og klippet mit graviditets-kedelige hår. Det er umenneskelige tider siden det sidst har fået reflekser og det trængte for vildt. Jeg har langt hår, men ikke sådan helt ned midt på ryggen.

Nu kommer mit sp. til jer - jeg blev klippet (blot alm. - dameklip) og fik reflekser i håret med papirpakker - 2 forskellige farver.

Prisen for herligheden var 1900 kr!!!!!!!!!!! Jeg synes det er fuldstændig vildt og har aldrig betat noget i nærheden af så meget før.  Jeg blev helt paf og fik ikke spugrt til prisen, men sidder med en følelse af at være blevet flået..

Jeg var i går aftes sammen med to todl. frisører, som siger det er helt hen i vejret og at jeg skal spørge om det ikke er en fejl? Men jeg er også ked af at gøre det hvis det er prisen for det.

Er det mig som er "bagefter" på priserne eller hvad siger i andre?

JO.. Det er sgu dyrt..

Min mand og jeg har lige været til frisøren, hvor jeg blev klippet, fik striber, min mand blev klippet. Og jeg købte et fladjern til 299.- Det blev i alt 1300. Og det skal lige siges at det er en lidt dyr frisør..

Så jo efter min mening er du blevet flået!

Anmeld

20. december 2009

sarahb

jeg blev klippet og lysnet og striber... 2300kr.. det er en super frisør og hvis jeg er tilfreds betaler jeg det gerne...

jeg synes det lyder ok, det er hva jeg min mor og veninde også giver ved 3 forskellige frisører..

Anmeld

20. december 2009

MissSophie

Det er dyrt ja, men det er vist hvad det koster I hvert fald her i Århus...

Anmeld

20. december 2009

mariamiss6

Jeg har hår ned til midt mellem lænden og midten af ryggen... Og jeg spurgte engang hos Stender, om en pris på "multifarvede striber" (kalder jeg dem altså hehe) og så tror jeg jeg bad om at få klippet spidserne, fordi jeg gerne vil beholde mit lange hår. Det var også en pris oppe omkring 1600 kroner, mindst, og det var kun et ca. bud (kan godt regne ud at det så bliver mere i virkeligheden, for det kom jo an på hvor meget farve de skulle bruge til mit lange hår)

Og så skal det lige siges at den Stender jeg spurgte ved, ligger i frederikssund... Jeg tror de er tæt på at være den mest City-like "butik" vi har i frederikssund..... Men jeg synes altså også det var helt vildt dyrt....

Anmeld

20. december 2009

Fenris

Anonym skriver:

Jeg har i weekenden fået farvet og klippet mit graviditets-kedelige hår. Det er umenneskelige tider siden det sidst har fået reflekser og det trængte for vildt. Jeg har langt hår, men ikke sådan helt ned midt på ryggen.

Nu kommer mit sp. til jer - jeg blev klippet (blot alm. - dameklip) og fik reflekser i håret med papirpakker - 2 forskellige farver.

Prisen for herligheden var 1900 kr!!!!!!!!!!! Jeg synes det er fuldstændig vildt og har aldrig betat noget i nærheden af så meget før.  Jeg blev helt paf og fik ikke spugrt til prisen, men sidder med en følelse af at være blevet flået..

Jeg var i går aftes sammen med to todl. frisører, som siger det er helt hen i vejret og at jeg skal spørge om det ikke er en fejl? Men jeg er også ked af at gøre det hvis det er prisen for det.

Er det mig som er "bagefter" på priserne eller hvad siger i andre?

Hej

Det kommer helt an på hvilken frisør du er gået til. Personligt syntes jeg for det meste at prisen hænger sammen med kvaliteten hos en salon. Mange steder får du måske en længere vask og føn, og måske også serveret en snack Det hele hænger sammen med navn, kvalitet, produkter, service....Og selvfølgelig dygtighed

Jeg er selv uddannet frisør men har også selv brugt frisører i forskellige pris klasser, og jeg har altid kunne se en forskel på mit hår når det har været et mindre eller mere dyrt sted

Mvh

Anita

Anmeld

20. december 2009

Fenris

Apples skriver:

Hej

Det kommer helt an på hvilken frisør du er gået til. Personligt syntes jeg for det meste at prisen hænger sammen med kvaliteten hos en salon. Mange steder får du måske en længere vask og føn, og måske også serveret en snack Det hele hænger sammen med navn, kvalitet, produkter, service....Og selvfølgelig dygtighed

Jeg er selv uddannet frisør men har også selv brugt frisører i forskellige pris klasser, og jeg har altid kunne se en forskel på mit hår når det har været et mindre eller mere dyrt sted

Mvh

Anita

Glemte at sige at antallet af striber og længden på din udvoksning også som regel har en betydning

Anmeld

20. december 2009

Ina33

Jeg har meget langt hår, til midt på ryggen ca..

Når jeg bliver klippet og får reflekser i, så betaler jeg omkring 1000,-. Jeg synes det er helt vildt!

At du betaler 1900,-, synes jeg er vanvittigt! Hvor i landet er det?

Jeg bliver klippet og farvet i en lidt mindre by udenfor Aalborg, og jeg ved at hvis man skal til Aalborg og have lavet det samme, så er det nok dobbelt pris, altså netop de 1900,-

Jeg håber da du blev tilfreds med den pris....

Louise

Anmeld

20. december 2009

Louise mortil4

Mka skriver:

puhaa det var billigt Hun må være alene og have en billig husleje

ja det er voldsomt billigt, hun hsr sin salon hjemme ved sig selv i deres hus og ja hun er alene. Tror heller ikke det er penge de mangler, tror bare hun er rigtig glad for sit arbejde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.